Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

elinoooor skrev (47 minutter siden):

ja🤞🏼🤞🏼 Har også mens om 4 dager, når fikk du forrige mens og hvor lang syklus har du? 🙈 synes det er litt spennende at vi ligger likt (tror jeg) men har ulike potensielle termindato

Snakket med legen kort etter sist innlegg. Var null problem å få komme inn å ta blodprøve @kjellernn, men legen måtte rekvidere det. Var nok ca her det gikk galt sist syklus så vil berolige litt om det er en fin stigning 🥰 Legen sa også at streker er streker, men at det jo kan endre seg fort såpass tidlig. Vipps så var blodprøven tatt 🤗 

Forrige mens var blødninger som kom sent, kjemisk men regner den som mens.. 25 mai, cd 31.  Hatt noen dager i forskjell mtp sykluslengde, 4+/-, men fellesnevneren er at eggløsning har komt omtrent akkurat 2 uker før mensen starter så regner ut ifra det egentlig, usikker på om det er rett måte å regne ut termin på da 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blærh, gynokologkontoret jeg bruker (hvor jeg fikk letrozol) har ferie i hele juli, så blir ingen tul der 🥶 

1 juli har de åpent, men det er altfor tidlig for tul, og 1 august er jeg jo plutselig 9 uker på vei evt 🤔 typisk 😅får høre med legen om hun kan henvise meg en annen plass ila juli, og at ikke de fleste har stengt da 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 timer siden):

Så utrolig frustrende !😂 Hva er årsaken? Gir meg så blanda følelser

Veldig vanlig. Jeg har blitt gravid 8 ganger, og svakere test dagen etterpå er vanlig så tidlig som dette. Først etter 13 dpo kan man begynne å "forvente" at streken skal øke i styrke (og da annenhver dag). Men man blir veldig frustrert av det, I know!

 

*Marihøna* skrev (1 time siden):

Blærh, gynokologkontoret jeg bruker (hvor jeg fikk letrozol) har ferie i hele juli, så blir ingen tul der 🥶 

1 juli har de åpent, men det er altfor tidlig for tul, og 1 august er jeg jo plutselig 9 uker på vei evt 🤔 typisk 😅får høre med legen om hun kan henvise meg en annen plass ila juli, og at ikke de fleste har stengt da 🤞🏼

Så typisk at man er i kritisk periode akkurat i fellesferien... Jeg ville nok tatt kontakt med privat klinikk om jeg var deg, Jeg gikk mye til Medicus i min tid, og kan ikke huske at de hadde stengt om sommeren (?). Men hør litt rundt med klinikker der du bor - evnt. skal på ferie til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (12 minutter siden):

Veldig vanlig. Jeg har blitt gravid 8 ganger, og svakere test dagen etterpå er vanlig så tidlig som dette. Først etter 13 dpo kan man begynne å "forvente" at streken skal øke i styrke (og da annenhver dag). Men man blir veldig frustrert av det, I know!

 

Så typisk at man er i kritisk periode akkurat i fellesferien... Jeg ville nok tatt kontakt med privat klinikk om jeg var deg, Jeg gikk mye til Medicus i min tid, og kan ikke huske at de hadde stengt om sommeren (?). Men hør litt rundt med klinikker der du bor - evnt. skal på ferie til. 

Ah, da kan vi jo stresse ned over tidvis svake tester inntil videre 🙉 

Ja, er typisk. Ønsket opprinnelig å gå der, for føler meg godt ivaretatt og er der jeg går fast når sånt noe trengs, men.. Skal helt klart på tidlig ul i uke 7 😅 om det blir hjemme eller på ferie.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (24 minutter siden):

Veldig vanlig. Jeg har blitt gravid 8 ganger, og svakere test dagen etterpå er vanlig så tidlig som dette. Først etter 13 dpo kan man begynne å "forvente" at streken skal øke i styrke (og da annenhver dag). Men man blir veldig frustrert av det, I know!

Ja, tror jeg venter nå med å teste til fredag/lørdag - Blir jo bare helt koko av det😂Har sett strekene så krysser for at det er en spire og ikke falsk utslag  🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (7 timer siden):

Ja, tror jeg venter nå med å teste til fredag/lørdag - Blir jo bare helt koko av det😂Har sett strekene så krysser for at det er en spire og ikke falsk utslag  🤞🏼

Sikkert ikke dumt, skal prøve på det samme selv. Har jo symptomer, og får svar på blodprøven på fredag, så trøster meg på det og prøver heller å tenke at akkurat nå er jeg gravid 🤰 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (13 minutter siden):

Sikkert ikke dumt, skal prøve på det samme selv. Har jo symptomer, og får svar på blodprøven på fredag, så trøster meg på det og prøver heller å tenke at akkurat nå er jeg gravid 🤰 🥰

Så fint at du får svar på fredag, krysser for at alt er bra!🤞🏼❤️  

Hva slags symptomer har du?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (27 minutter siden):

Så fint at du får svar på fredag, krysser for at alt er bra!🤞🏼❤️  

Hva slags symptomer har du?❤️

Ømme bryster som føles tunge ut, trøtthet, rar smak i munnen itillegg har jeg hatt murringer og menssmerter i noen dager.. Basert på testene igår er jeg egentlig ikke i tvil, venter utålmodig på cbd 🙉

Har du noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Ømme bryster som føles tunge ut, trøtthet, rar smak i munnen itillegg har jeg hatt murringer og menssmerter i noen dager.. Basert på testene igår er jeg egentlig ikke i tvil, venter utålmodig på cbd 🙉

Har du noen symptomer? 

Ah, det er jo godt du har symptomer😍

Jeg vet ikke om det er innbilt eller faktisk, men har hatt mensensmerter/murringer som kommer å går siden dpo5, følt meg trøtt, kvalm - kjennes ut som jeg holder på å bli syk egentlig. Blør også lettere når jeg pusser tennene🤔

Fikk melding i sta og mine tester på 30 stykker kommer på torsdag🙈😂 Regna med at dette kom til å bli fler prøveperiode, men tiden viser om vi er gravide eller ikke❤️❤️🤞🏼 

Tok siste testen jeg hadde i dag på ettermiddag og negativ den å… Så har veldig blanda følelser, redd for at det kan være kjemisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (12 minutter siden):

Ah, det er jo godt du har symptomer😍

Jeg vet ikke om det er innbilt eller faktisk, men har hatt mensensmerter/murringer som kommer å går siden dpo5, følt meg trøtt, kvalm - kjennes ut som jeg holder på å bli syk egentlig. Blør også lettere når jeg pusser tennene🤔

Fikk melding i sta og mine tester på 30 stykker kommer på torsdag🙈😂 Regna med at dette kom til å bli fler prøveperiode, men tiden viser om vi er gravide eller ikke❤️❤️🤞🏼 

Tok siste testen jeg hadde i dag på ettermiddag og negativ den å… Så har veldig blanda følelser, redd for at det kan være kjemisk. 

Skjøre slimhinner er jo et klassisk symptom da 😍🤞🏼 vanskelig å innbille seg akkurat blod ved tannpuss 😊 blir spennende å se. Vet det står i tråden, men hvor mange dpo var du nå igjen/når er ikm? 🤔

Skjønner du er redd for kjemisk, frykta vi skulle bruke lang tid igjen for ny graviditet men som legen sa idag, man blir oftere lettere gravid rett etter kjemisk, og da sitter det somregel 🤷🏼‍♀️ kjipt å gå gjennom, men etter regn kommer solskinn ☀ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 minutter siden):

Skjøre slimhinner er jo et klassisk symptom da 😍🤞🏼 vanskelig å innbille seg akkurat blod ved tannpuss 😊 blir spennende å se. Vet det står i tråden, men hvor mange dpo var du nå igjen/når er ikm? 🤔

Skjønner du er redd for kjemisk, frykta vi skulle bruke lang tid igjen for ny graviditet men som legen sa idag, man blir oftere lettere gravid rett etter kjemisk, og da sitter det somregel 🤷🏼‍♀️ kjipt å gå gjennom, men etter regn kommer solskinn ☀ 

Er dpo10 i dag, venter mens på lørdag 25/6❤️ - hva me deg? 

Sikkelig godt å høre det legen sa. Har iallfall symptomene enda. Så krysser.

Gynkologen min trodde ikke meg og kjæresten min ville bruke mer enn 2-4 måneder å bli gravide🙈🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 minutter siden):

Er dpo10 i dag, venter mens på lørdag 25/6❤️ - hva me deg? 

Sikkelig godt å høre det legen sa. Har iallfall symptomene enda. Så krysser.

Gynkologen min trodde ikke meg og kjæresten min ville bruke mer enn 2-4 måneder å bli gravide🙈🤞🏼

9 dpo, nå tolker jeg jo mine tester som positive jeg da, men opprinnelig mens på søndag 26.6 🤔.. Appen preglife mener jeg er 4+0 på vei, med termin 3.3.23 (shiiit vil ha den datoen. Førstemann kom på termin, 18.08.18 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (12 minutter siden):

9 dpo, nå tolker jeg jo mine tester som positive jeg da, men opprinnelig mens på søndag 26.6 🤔.. Appen preglife mener jeg er 4+0 på vei, med termin 3.3.23 (shiiit vil ha den datoen. Førstemann kom på termin, 18.08.18 😅

Testene dine er fine, så tolker dine tester som positive ☺️ - vil så vidt hviske at jeg er gravid, siden testene fra dpo8 og dpo9 ser jeg strekene men ikke idag, noe som er helt greit siden det er jo tidlig😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (31 minutter siden):

Testene dine er fine, så tolker dine tester som positive ☺️ - vil så vidt hviske at jeg er gravid, siden testene fra dpo8 og dpo9 ser jeg strekene men ikke idag, noe som er helt greit siden det er jo tidlig😜

Det synes jeg du skal også ❤️ blir spennende å se til helga 🥰🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne nå kl 23 🙉 bare 2 strimmeltester igjen nå, itillegg til 2 digitale, så roer jeg meg :fnise:

IMG_20220621_225746.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (32 minutter siden):

Tok denne nå kl 23 🙉 bare 2 strimmeltester igjen nå, itillegg til 2 digitale, så roer jeg meg :fnise:

IMG_20220621_225746.jpg

Jeg har troa på at spiren har satt seg nå😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De blodprøvene jeg tok sist mnd var 3 på hcg sa hu i skranken på legekontoret, nå var den 15 så ett godt tegn 😍 🤞🏼 fortsatt tidlig, men håper det her går veien ❤️

Måtte google, og fant dette, kjenner jeg puster litt ut og senket skuldre 🥰


 

Screenshot_20220622_095534_org.mozilla.firefox.jpg

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (21 minutter siden):

De blodprøvene jeg tok sist mnd var 3 på hcg sa hu i skranken på legekontoret, nå var den 15 så ett godt tegn 😍 🤞🏼 fortsatt tidlig, men håper det her går veien ❤️

Måtte google, og fant dette, kjenner jeg puster litt ut og senket skuldre 🥰


 

Screenshot_20220622_095534_org.mozilla.firefox.jpg

Ahh så godt å høre😍 Har du 10ml eller 25ml følsomhet på babyplan?❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (12 minutter siden):

Har den vanlige, så 25ml 🤷🏼‍♀️🥰

Okei❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...