Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kjellernn skrev (1 time siden):

Hørt mye bra om de!! Dette er første barnet💛 For dere også?

Så spennede! 😍Blir barn nr2 for oss❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elinoooor skrev (5 timer siden):

Så spennede! 😍Blir barn nr2 for oss❤️

Fikk dere hjelp på første også eller er dette første gangen?😍

Blir helt gal av overtenking og å konstant gå å kjenne etter symptomer😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (16 minutter siden):

Fikk dere hjelp på første også eller er dette første gangen?😍

Blir helt gal av overtenking og å konstant gå å kjenne etter symptomer😹

Sønnen vår var uplanlagt 🙈 - så første gang med letrozol❤️ 

haha, skjønner jeg ekstremt godt! - kjenner igjen den følelsen. Hva skal man gjøre i mens man venter?😩

Har du merket noe sånn symptomer ?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (7 timer siden):

Sønnen vår var uplanlagt 🙈 - så første gang med letrozol❤️ 

haha, skjønner jeg ekstremt godt! - kjenner igjen den følelsen. Hva skal man gjøre i mens man venter?😩

Har du merket noe sånn symptomer ?  

Da vet dere at det funker i hvert fall da😍🤞🏼 Prøver å ikke tenke så mye på det men umulig. 5dpo nå, kjenner mye murringer/stikkinger, men det er det eneste🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (6 timer siden):

Da vet dere at det funker i hvert fall da😍🤞🏼 Prøver å ikke tenke så mye på det men umulig. 5dpo nå, kjenner mye murringer/stikkinger, men det er det eneste🤔

ja🙈 - skjønner det, håper de murringene/stikkingene er tegn på noe skjer😍 Hadde du noen symptomer sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (1 time siden):

ja🙈 - skjønner det, håper de murringene/stikkingene er tegn på noe skjer😍 Hadde du noen symptomer sist?

Første gangen var jeg dødssliten og hadde insane lyst på leverpostei på lompe, og andre gangen var jeg sykt tørst etter 14dpo😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjellernn skrev (1 time siden):

Første gangen var jeg dødssliten og hadde insane lyst på leverpostei på lompe, og andre gangen var jeg sykt tørst etter 14dpo😹

hahah spennende med de symptomene🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

hahah spennende med de symptomene🙈 

Kroppen er raaar altså😂 Når tenker du å teste? Har du kjent noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (4 minutter siden):

Kroppen er raaar altså😂 Når tenker du å teste? Har du kjent noe mer?

Tror jeg venter til ikm, evt noen dager - hater å bli skuffet og mensen kommer allikavel … Har ikke gått på prevensjon siden vi fikk sønnen vår, hatt perioder der vi trodde jeg var gravid siden mensen ikke kom men kom etter noen dager😕 - hva med deg?❤️

Akkurat nå kan jeg ikke akkurat si jeg kjenner noe spesielt, annet enn økt utflod og følsomme nipler… men det kan jo komme av naturlige årsaker også🙃

Med sønnen vår skjønte jeg så fort at jeg var gravid, var nesten som jeg kunne si til samboer at nå er vi gravide bare noen dager etter sex🙈😂 kjente et voldsomt stikk på høyre side sånn dpo 6-8 og ville bare ha junkfood. Skulle bare tulle med samboer med en g-test som ble tatt 5 dager før forventet mens og jammen var den positiv😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (1 time siden):

Tror jeg venter til ikm, evt noen dager - hater å bli skuffet og mensen kommer allikavel … Har ikke gått på prevensjon siden vi fikk sønnen vår, hatt perioder der vi trodde jeg var gravid siden mensen ikke kom men kom etter noen dager😕 - hva med deg?❤️

Akkurat nå kan jeg ikke akkurat si jeg kjenner noe spesielt, annet enn økt utflod og følsomme nipler… men det kan jo komme av naturlige årsaker også🙃

Med sønnen vår skjønte jeg så fort at jeg var gravid, var nesten som jeg kunne si til samboer at nå er vi gravide bare noen dager etter sex🙈😂 kjente et voldsomt stikk på høyre side sånn dpo 6-8 og ville bare ha junkfood. Skulle bare tulle med samboer med en g-test som ble tatt 5 dager før forventet mens og jammen var den positiv😂❤️

Åh, det skjønner jeg veldig godt. Skulle ønske jeg hadde samme tålmodighet🙊 Av og til har man bare den følelsen du forteller om! Brent meg så mye på skyggestreker. Jeg skal prøve meg på en test 7dpo faktisk😹 Det er kun fordi vi skal på fest på fredag. Ellers skal jeg vente til søndag/mandag🥰 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (20 minutter siden):

Åh, det skjønner jeg veldig godt. Skulle ønske jeg hadde samme tålmodighet🙊 Av og til har man bare den følelsen du forteller om! Brent meg så mye på skyggestreker. Jeg skal prøve meg på en test 7dpo faktisk😹 Det er kun fordi vi skal på fest på fredag. Ellers skal jeg vente til søndag/mandag🥰 

 

 

Forstår, ikke bli skuffet om den er negativ.. all håp er fortsatt ikke ute når man tester så tidlig 🤞🏼❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (8 minutter siden):

Forstår, ikke bli skuffet om den er negativ.. all håp er fortsatt ikke ute når man tester så tidlig 🤞🏼❤️ 

Takk-det skal jeg huske på💛 Tviler på at den viser noe som helst, men da har jeg i hvert fall prøvd 😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (1 time siden):

Takk-det skal jeg huske på💛 Tviler på at den viser noe som helst, men da har jeg i hvert fall prøvd 😹

Krysser fingrene for deg❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom mensensmerter, setter meg på do for føles ut som jeg har bare dårlig mage… men er nok bare murringene som gjør så vondt… kommer å går siden jeg våkna opp i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (5 timer siden):

I dag kom mensensmerter, setter meg på do for føles ut som jeg har bare dårlig mage… men er nok bare murringene som gjør så vondt… kommer å går siden jeg våkna opp i dag

Hmm, så rart? Bruker du på å ha det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (8 minutter siden):

Hmm, så rart? Bruker du på å ha det sånn??

Usikker, hvis jeg ikke tar helt feil har jeg bare mensen-vondt når jeg får mensen de første 2-3 dagene. Men kroppen er rar og har virkelig ikke gjort dette lett for oss😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke så godt å vite😌 håper at det er et tegn på at noe er på gang🤞🏼 Hva føler du selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (8 minutter siden):

Er ikke så godt å vite😌 håper at det er et tegn på at noe er på gang🤞🏼 Hva føler du selv da?

Føler 50/50😂 alt kan ha en naturlig forklaring så er ikke lett. Var ute med ei venninne i dag og ble så kvalm når jeg gikk ut av bilen og kjente sånn metallsmak i munnen - men for min del så skylder jeg vel bare på varmen, for i hodet mitt så burde jeg ikke kjenne noe symptomer enda på dpo5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

Føler 50/50😂 alt kan ha en naturlig forklaring så er ikke lett. Var ute med ei venninne i dag og ble så kvalm når jeg gikk ut av bilen og kjente sånn metallsmak i munnen - men for min del så skylder jeg vel bare på varmen, for i hodet mitt så burde jeg ikke kjenne noe symptomer enda på dpo5

Åh, vanskelig å skille mellom innbilt og symptomer ja🙃 jeg er 6dpo idag, tester imorgen🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (13 minutter siden):

Åh, vanskelig å skille mellom innbilt og symptomer ja🙃 jeg er 6dpo idag, tester imorgen🙊

Blir så spennende, håper du er gravid😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...