Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (26 minutter siden):

Ja da er det ikke sterkere strek å forvente på dette tidspunktet 😊 Jeg har vært gravid mange ganger, og disse dagene her er nevnepirrende! Alt mellom 9-11 dpo kan være veldig svake og like streker man blir helt koko av! Kjedelig at det ikke er noe annet å gjøre enn å vente...

Men tips til morgen er å lage så konsentert urin som morgen. Test gjerne på morgenurin (men min erfaring er at den ikke alltid er best). Så prøver du å holde deg så lenge så mulig (minst 3 timer) og drikk så LITE som mulig. Så tester du på den urinen. Forhåpentligvis får du to klare streker da. Lykke til!

Takk for tips ❤️ - virkelig så er de dagene nervepirrende! Lovet meg selv å ikke teste før uteblitt mens men klarte ikke å holde fingrene fra fatet 😂 Men synes dpo9 ser mer lovende ut i dag enn dpo8 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elinoooor skrev (51 minutter siden):

Takk for tips ❤️ - virkelig så er de dagene nervepirrende! Lovet meg selv å ikke teste før uteblitt mens men klarte ikke å holde fingrene fra fatet 😂 Men synes dpo9 ser mer lovende ut i dag enn dpo8 🙈

Jeg ser noe på dine tester også???😍😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (6 timer siden):

image.thumb.jpeg.2c7fc5b9839e1185ef6c6be4dba89fe1.jpegDe to siste fra i dag, er det virkelig sant? Er det to streker??

image.thumb.jpeg.c8e95f7081f38da0cdba65e68650c559.jpeg

De tre siste fra i dag🙈

Synes jeg ser på de 3 siste 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (2 minutter siden):

Jeg ser noe på dine tester også???😍😍😍😍

jeg åå 😍🥹 holdt på å miste troa i dag, men ser lovende ut allikavel. Blir nervepirrende dager nå😅 - hvordan går det me deg? fortalt mannen?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (Akkurat nå):

Synes jeg ser på de 3 siste 😍

Håper 😍😍🤞🏼 Er veldig spent dagene fremover nå!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 minutter siden):

Håper 😍😍🤞🏼 Er veldig spent dagene fremover nå!❤️

Samme, er brukeren du svarte på i testetråden! Da er vi forhåpentligvis i samme termingruppe 🤞🏼 gikk også på letrozol, men ikke sist mnd på kjemisk.. 

Når tenker du å ta å evt ta digital? 😊

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Samme, er brukeren du svarte på i testetråden! Da er vi forhåpentligvis i samme termingruppe 🤞🏼 gikk også på letrozol, men ikke sist mnd på kjemisk.. 

Ah, så utrolig gøy ! - håper spiren sitter hos deg nå🤞🏼😍Veldig fin test du har. Hvis jeg er gravid nå, så termin 7.mars🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (Akkurat nå):

Ah, så utrolig gøy ! - håper spiren sitter hos deg nå🤞🏼😍Veldig fin test du har. Hvis jeg er gravid nå, så termin 7.mars🙈 

Så spennende 😍 krysser fingrene for marsbaby ❤️ menstermin 3 mars her 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (Akkurat nå):

Så spennende 😍 krysser fingrene for marsbaby ❤️ menstermin 3 mars her 😍

😍Perfekt mnd det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (2 minutter siden):

Så spennende 😍 krysser fingrene for marsbaby ❤️ menstermin 3 mars her 😍

Menstermin 28.feb her😍 Krysser fingrene for deg Ellinor💛 du er jo «bare» 9dpo så jeg håper du får en tydelig strek imorgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 minutter siden):

😍Perfekt mnd det

Ah, perfekt temperatur (hvertfall her vi bor) til nyfødt og mye fint strikk 😍🤞🏼

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (1 minutt siden):

Menstermin 28.feb her😍 Krysser fingrene for deg Ellinor💛 du er jo «bare» 9dpo så jeg håper du får en tydelig strek imorgen!!!

Hvor mange dpo var du når du tok den digitale testen? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Hvor mange dpo var du når du tok den digitale testen? 🥰

10dpo! Har lagt ut bilde av 9dpo testen min tidligere i tråden her, den var viiirkelig svak!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjellernn skrev (4 minutter siden):

Menstermin 28.feb her😍 Krysser fingrene for deg Ellinor💛 du er jo «bare» 9dpo så jeg håper du får en tydelig strek imorgen!!!

Tusen takk, er veldig spennende ! Har følt som en reise nesten, ekstra gøy også når man prater med andre som også er i samme prosess 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 minutter siden):

Ah, perfekt temperatur (hvertfall her vi bor) til nyfødt og mye fint strikk 😍🤞🏼

Ja, veldig sant - håper virkelig jeg er gravid, klør i fingrene å fortelle svigermor spesielt❤️ Hu som har lurt på om det ikke kommer en nr2 snart lenge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (2 minutter siden):

10dpo! Har lagt ut bilde av 9dpo testen min tidligere i tråden her, den var viiirkelig svak!🥰

Bladde tilbake for å se. Ja var svak.. Morgenurin? 🤔 Får digital i posten imorgen eller onsdag så vurderer å ta den asap når den dumper oppi postkassa. Har to stykker på vei 🤓 

Tok denne isted, er 8 dpo og tenker nesten den må være falsk ettersom det ikke er tidligtest, og på kveldsurin 🙉 testa for eggløsning og, så er tvilsomt at jeg egentlig er lengre på vei. Tok en test igår, 7dpo, som var blenda. 

 

received_1171492033641782.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elinoooor skrev (3 minutter siden):

Tusen takk, er veldig spennende ! Har følt som en reise nesten, ekstra gøy også når man prater med andre som også er i samme prosess 😍 

Absolutt! Har du prøvd lenge? 🥰 Og hvor gammel er første? 🤗 Vi har ei som snart blir 4 år fra før🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (Akkurat nå):

Absolutt! Har du prøvd lenge? 🥰 Og hvor gammel er første? 🤗 Vi har ei som snart blir 4 år fra før🥰

Første prøveperioden med letrozol forrige mnd var uten… så totalt pp2 da😅 - Hva med deg?

Sønnen vår blir 3 til september ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (Akkurat nå):

Første prøveperioden med letrozol forrige mnd var uten… så totalt pp2 da😅 - Hva med deg?

Sønnen vår blir 3 til september ❤️ 

Ah, håper dere treffer denne mnd da 🤞🏼🥰 

Vi prøvde uten å prøve (null prevensjon og null fokus) ca juni-november ifjor, fikk letrozol i januar, positiv test i mai og nå forhåpentligvis (tørr ikke helt å tro det selvom symptomene allerede er der) uten letrozol 🥰. Vi kryssa egentlig fingrene for å være de som fikk tvillinger som følge av letrozol, men er vel heller tvilsomt 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...