Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk svar av gynekolog i dag, uten at hun kunne ta noe blodprøve. Men for hun så kunne dette se ut som en kjemisk graviditet. Ble litt «glad» når hun sa det, selvom det ikke gikk så vet jeg nå at Letrozol funker! Så krysser for pp2 med letrozol ❤️🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yellow91 skrev (1 time siden):

Godt å høre 😊 Det er for å få mens ja. Fikk beskjed av gynekologen om at jeg skulle starte på Provera siden mensen er mer enn 6 uker forsinket. Dette for at jeg kan starte på Letrozol. 😊

 

Forstår! Krysser fingrene for deg ! Har sikkelig troa på letrozol❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 minutter siden):

Fikk svar av gynekolog i dag, uten at hun kunne ta noe blodprøve. Men for hun så kunne dette se ut som en kjemisk graviditet. Ble litt «glad» når hun sa det, selvom det ikke gikk så vet jeg nå at Letrozol funker! Så krysser for pp2 med letrozol ❤️🤞🏼 

Så bra at du ser det funker! 👏 Krysser fingrene for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 minutter siden):

Forstår! Krysser fingrene for deg ! Har sikkelig troa på letrozol❤️

I like måte 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@kjellernnhvordan går det? Du hadde vel fått positiv test? Snakket du med legen om å få ta blodprøve? Fikk mine resultater idag 🤗 fra tirsdag til torsdag hadde hcgen tredoblet seg 🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 timer siden):

@kjellernnhvordan går det? Du hadde vel fått positiv test? Snakket du med legen om å få ta blodprøve? Fikk mine resultater idag 🤗 fra tirsdag til torsdag hadde hcgen tredoblet seg 🤗

 

Nei, jeg måtte krangle meg til å få progesterontilskudd🥲 Skikkelig dårlig opplevelse. Burde absolutt fått mer oppfølging😩 Jeg er veldig usikker på hvordan det går, streken igår var veldig fin, mens idag tidlig var den mye svakere. Dog sterkere når jeg tok for to timer siden. Litt redd det er begynnelsen på slutten😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjellernn skrev (26 minutter siden):

Nei, jeg måtte krangle meg til å få progesterontilskudd🥲 Skikkelig dårlig opplevelse. Burde absolutt fått mer oppfølging😩 Jeg er veldig usikker på hvordan det går, streken igår var veldig fin, mens idag tidlig var den mye svakere. Dog sterkere når jeg tok for to timer siden. Litt redd det er begynnelsen på slutten😅

Huff.. Så kjedelig 😓 føler fastlegene er dårlige på å hjelpe til sånt. Har du vurdert henvisning til gynokolog? Bruker han jeg ble henvist til med førstemann, og bestiller time etter behov, kanskje du og skulle bedd om det? Å bli henvist til gynokolog altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (28 minutter siden):

Huff.. Så kjedelig 😓 føler fastlegene er dårlige på å hjelpe til sånt. Har du vurdert henvisning til gynokolog? Bruker han jeg ble henvist til med førstemann, og bestiller time etter behov, kanskje du og skulle bedd om det? Å bli henvist til gynokolog altså? 

Jeg har fått henvisning til gyn før ifbm utredning for ivf! Så det kan hende det er mulig å ringe dit! Kan sjekke opp etter helga🥰 Den i midten er fra i morres, og den nederste er tatt 15 idag🤞🏼

064ECCFF-5EA0-477D-9489-B6A0A04EB0C8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo? Den nederste er jo ganske sterk da! 

Ville ikke vært så bekymra, her er min fra 12 dpo. (ja måtte ta en idag og, selvom blodprøvene er bekreftelse nok egentlig..)

IMG_20220624_162457.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (6 timer siden):

Når kommer tr etter kjemisk ? 

- Ser ikke ut som tr kommer i dag

Hos meg så hadde jeg vondt i magen tirsdagen, torsdagen begynte blødningen. Forventet mens var mandagen før :)

Ingen endring i testene? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 time siden):

Hos meg så hadde jeg vondt i magen tirsdagen, torsdagen begynte blødningen. Forventet mens var mandagen før :)

Ingen endring i testene? 

 

 

Nå glemte jeg å ta med testene 😅 Vi dro på hytta i går, trengte litt pusterom🙈 Om ikke tr melder seg til vi er hjemme så tar jeg nok en test💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (21 minutter siden):

Nå glemte jeg å ta med testene 😅 Vi dro på hytta i går, trengte litt pusterom🙈 Om ikke tr melder seg til vi er hjemme så tar jeg nok en test💛

Sååå spennende 🥰  🤞🏼 for at tr holder seg langt unna 🥰 blir nok godt med en pause ja, høres fornuftig 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (3 timer siden):

Sååå spennende 🥰  🤞🏼 for at tr holder seg langt unna 🥰 blir nok godt med en pause ja, høres fornuftig 🤗

Veldig godt for kropp og sjel ❤️

- hvordan går det med deg?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 så kjekt med en slik tråd. Jeg er gjerne med 🙋‍♀️

Jeg ble gravid ved hjelp av letrozol og eggløsningssprøyte (ovitrelle) med mitt første barn. Hun er nå to år og vi prøver på nummer to (2 pp nå). Har fremdeles nor ustabile sykluser (men ikke slik som før graviditeten) og skal til gynekolog neste uke. Spent på hva han finner ut og om han tenker at dette kan hjelpe meg med å bli gravid denne gangen også. 

I 2019 prøvde jeg først en mnd med enkel dose letrozol men fikk ikke el av det. Fikk derimot på dobbel dose og ble gravid, men mistet i uke 6. Måtte ha provera for å få mens noen ganger inni denne perioden også pga cyster på eggstokkene og lange sykluser. Gikk på første forsøk med kombinasjonen letrozol og ovitrelle.

Forrige pp var syklusen veldig rar med spotting i over en uke før mensen plutselig kom som et tordenvær 🤯 

Er litt utålmodig allerede og håper på en aprilbaby 😅🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (30 minutter siden):

Hei 😊 så kjekt med en slik tråd. Jeg er gjerne med 🙋‍♀️

Jeg ble gravid ved hjelp av letrozol og eggløsningssprøyte (ovitrelle) med mitt første barn. Hun er nå to år og vi prøver på nummer to (2 pp nå). Har fremdeles nor ustabile sykluser (men ikke slik som før graviditeten) og skal til gynekolog neste uke. Spent på hva han finner ut og om han tenker at dette kan hjelpe meg med å bli gravid denne gangen også. 

I 2019 prøvde jeg først en mnd med enkel dose letrozol men fikk ikke el av det. Fikk derimot på dobbel dose og ble gravid, men mistet i uke 6. Måtte ha provera for å få mens noen ganger inni denne perioden også pga cyster på eggstokkene og lange sykluser. Gikk på første forsøk med kombinasjonen letrozol og ovitrelle.

Forrige pp var syklusen veldig rar med spotting i over en uke før mensen plutselig kom som et tordenvær 🤯 

Er litt utålmodig allerede og håper på en aprilbaby 😅🤞

Velkommen skal du være!❤️ krysser fingrene for aprilbaby på begge🤞🏼 Oppdater gjerne når du har vært hos gynokologen🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elinoooor skrev (50 minutter siden):

Veldig godt for kropp og sjel ❤️

- hvordan går det med deg?❤️

Kjenner jeg er spent på dine vegner 🥰 

Går fint her.. Komt over der jeg mista sist, og tredobling av hcg roer meg ned 😅 ellers slipper jeg unna kvalmen akkurat nå hvertfall 🤞🏼 (slapp helt unna sist).. Ellers veldig vonde og ømme pupper så idag invisterte jeg i gode spilefrie bh, veldig nice. Søvnbehovet er stort, og mareritt omtrent hver natt 😴 hormonell og veldig følsom.. Men klager absolutt ikke ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med en sånn tråd🤩 Jeg ble gravid med første i 2019 med hjelp av provera og letrozol. Vi prøver nå på nummer to. Venter egentlig bare på å teste, negative enn så lenge 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (11 timer siden):

Kjenner jeg er spent på dine vegner 🥰 

Går fint her.. Komt over der jeg mista sist, og tredobling av hcg roer meg ned 😅 ellers slipper jeg unna kvalmen akkurat nå hvertfall 🤞🏼 (slapp helt unna sist).. Ellers veldig vonde og ømme pupper så idag invisterte jeg i gode spilefrie bh, veldig nice. Søvnbehovet er stort, og mareritt omtrent hver natt 😴 hormonell og veldig følsom.. Men klager absolutt ikke ❤️ 

Det er jo supert, spiren sitter nok nå😍 - håper du slipper unna med kvalmen nå også❤️ og godt symptomene er der å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (1 time siden):

Så godt med en sånn tråd🤩 Jeg ble gravid med første i 2019 med hjelp av provera og letrozol. Vi prøver nå på nummer to. Venter egentlig bare på å teste, negative enn så lenge 🙈

Så spennende❤️ Hvilke dpo er du på nå?

Kan jeg spørre hvorfor du fikk letrozol ?❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...