Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

elinoooor skrev (Akkurat nå):

Så spennende❤️ Hvilke dpo er du på nå?

Kan jeg spørre hvorfor du fikk letrozol ?❤️ 

Jeg er 9 dpo🤩

Jeg har pcos, og har sjelden til ingen mens og dermed ingen eggløsning på egenhånd❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lyskrone skrev (8 minutter siden):

Jeg er 9 dpo🤩

Jeg har pcos, og har sjelden til ingen mens og dermed ingen eggløsning på egenhånd❤️

Ah, skjønner ❤️ godt det er hjelp å få😍 krysser for at spiren sitter hos deg nå🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (5 minutter siden):

Ah, skjønner ❤️ godt det er hjelp å få😍 krysser for at spiren sitter hos deg nå🤞🏼

Veldig takknemlig for den hjelpen😍 Krysser fingrene for at den sitter for deg neste runde også🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (1 minutt siden):

Veldig takknemlig for den hjelpen😍 Krysser fingrene for at den sitter for deg neste runde også🤞🏻🥰

krysser for det🤞🏼❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom mensen - bare glad jeg slapp å vente på den alt for lenge, en dag forsinket er ikke allverdens ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

Nå kom mensen - bare glad jeg slapp å vente på den alt for lenge, en dag forsinket er ikke allverdens ❤️

Ååh 😕

Krysser fingrene for neste mnd 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (14 minutter siden):

Ååh 😕

Krysser fingrene for neste mnd 🤞🏼❤️

Krysser for det🤞🏼 Må dagene gå fort nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (10 minutter siden):

Så koselig med mange nye «medlemmer»🙊 Heier på dere alle sammen!! Lykke til med neste pp @elinoooor 💛

takk! ❤️ hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 timer siden):

takk! ❤️ hvordan går det med deg?

Takk som spør🥰 Det går greit, nå er psyken verst! Er såå redd for at det skal gå galt så jeg har fått helt do-angst😹🤞🏼 Men testene mine har begynt å bli veldig sterke så håper jeg kan senke skuldrene snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (11 minutter siden):

Takk som spør🥰 Det går greit, nå er psyken verst! Er såå redd for at det skal gå galt så jeg har fått helt do-angst😹🤞🏼 Men testene mine har begynt å bli veldig sterke så håper jeg kan senke skuldrene snart..

Skjønner jeg godt, men spiren har nok satt seg nå🤞🏼❤️ Er jo veldig positivt at testene har begynt å bli sterke😍

Var det forrige pp du hadde kjemisk ? 

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste syklus (om det ikke klaffer denne gang) Da skal jeg prøve letrozol ☺️ Går og venter på el nå etter en SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (49 minutter siden):

Gleder meg til neste syklus (om det ikke klaffer denne gang) Da skal jeg prøve letrozol ☺️ Går og venter på el nå etter en SA.

Så leit å høre om SA… 

Krysser fingrene for deg🤞🏼❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med en aktiv letrozol-tråd!

Jeg er på andre pp med letrozol nå etter to år og pco. Fikk endelig mensen to uker etter siste provera pille så gleder meg til å få tatt letrozol igjen! 
Men forrige gang jeg brukte det så blødde jeg i 19 dager etter siste provera og fikk ikke eggløsning. Den skal jo egentlig komme rundt dag 12-15 ifølge gynekolog. Noen andre som har opplevd noe slikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (På 26.6.2022 den 9.10):

Så godt med en sånn tråd🤩 Jeg ble gravid med første i 2019 med hjelp av provera og letrozol. Vi prøver nå på nummer to. Venter egentlig bare på å teste, negative enn så lenge 🙈

Helt enig. Veldig kjekt med en slik tråd 😊 har du fått provera og letrozol denne gangen også eller er syklusen mer stabil nå?

Hos meg forsvant alle cystene etter fødsel og jeg hadde plutselig eggløsning av meg selv igjen. Men gynekologen sa at jeg mest sannsynlig trengte litt hjelp likevel. Dette var da jeg var for å ta celleprøve i 2020, så mye kan ha endret seg igjen 🙈

Krysser fingrene for testen din 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (På 26.6.2022 den 12.44):

Nå kom mensen - bare glad jeg slapp å vente på den alt for lenge, en dag forsinket er ikke allverdens ❤️

Så kjedelig, men når man har negative tester og magefølelsen er dårlig så er det ofte like greit ja 🙈 

Hvilken syklusdag begynner du på letrozol? Husker jeg syns det var litt godt å komme i gang med noe tidlig hver syklus sist da vi prøvde. Da opplevde jeg ventetiden som noe kortere mellom hver gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tussi2018 skrev (6 minutter siden):

Så kjedelig, men når man har negative tester og magefølelsen er dårlig så er det ofte like greit ja 🙈 

Hvilken syklusdag begynner du på letrozol? Husker jeg syns det var litt godt å komme i gang med noe tidlig hver syklus sist da vi prøvde. Da opplevde jeg ventetiden som noe kortere mellom hver gang 😅

Starter på CD3 til CD 7 ❤️ Så starter igjen imorgen heldigvis !🤩  - hva med deg?❤️

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinaee skrev (6 minutter siden):

Så gøy med en aktiv letrozol-tråd!

Jeg er på andre pp med letrozol nå etter to år og pco. Fikk endelig mensen to uker etter siste provera pille så gleder meg til å få tatt letrozol igjen! 
Men forrige gang jeg brukte det så blødde jeg i 19 dager etter siste provera og fikk ikke eggløsning. Den skal jo egentlig komme rundt dag 12-15 ifølge gynekolog. Noen andre som har opplevd noe slikt? 

Veldig artig med Letrozol - tråd. 

Har dessverre ikke noen erfaring med opplevelsen din😥 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (6 minutter siden):

Helt enig. Veldig kjekt med en slik tråd 😊 har du fått provera og letrozol denne gangen også eller er syklusen mer stabil nå?

Hos meg forsvant alle cystene etter fødsel og jeg hadde plutselig eggløsning av meg selv igjen. Men gynekologen sa at jeg mest sannsynlig trengte litt hjelp likevel. Dette var da jeg var for å ta celleprøve i 2020, så mye kan ha endret seg igjen 🙈

Krysser fingrene for testen din 🤞

Fikk provera og letrozol denne gangen også 😊 Når jeg fikk det forrige gang så satt det på første🙈 Syklusen min ble ikke noe bedre etter forrige fødsel🙈 

Hvor i prøvingen er du?😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (8 minutter siden):

Starter på CD3 til CD 7 ❤️ Så starter igjen imorgen heldigvis !🤩  - hva med deg?❤️

Det samme gjorde jeg. Bare prøvd 1 mnd på nr 2 så har ikke begynt med letrozol enda. Skal til gynekolog idag og få sjekket. Må vel gjerne ta noen blodprøver først eller underveis for å se om jeg har el. Hvis jeg har el av meg selv så håper jeg at jeg får ovitrelle. Hvis det går an å få uten noe annet. Er på syklusdag 12 idag så er uansett for seint med leteozol denne mnd 🙈

Godt å være igang igjen straks for deg da 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...