Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lyskrone skrev (7 minutter siden):

Fikk provera og letrozol denne gangen også 😊 Når jeg fikk det forrige gang så satt det på første🙈 Syklusen min ble ikke noe bedre etter forrige fødsel🙈 

Hvor i prøvingen er du?😊

 

Så deilig at du hadde så rask effekt sist 😍 

Jeg måtte ha noen runder med letrozol i 2019 og opplevde en SA. Gikk på første forsøk med å kombinere leteozol og ovitrelle.

Nå er jeg i 2 pp på barn nummer to 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinaee skrev (19 minutter siden):

Så gøy med en aktiv letrozol-tråd!

Jeg er på andre pp med letrozol nå etter to år og pco. Fikk endelig mensen to uker etter siste provera pille så gleder meg til å få tatt letrozol igjen! 
Men forrige gang jeg brukte det så blødde jeg i 19 dager etter siste provera og fikk ikke eggløsning. Den skal jo egentlig komme rundt dag 12-15 ifølge gynekolog. Noen andre som har opplevd noe slikt? 

Har heller ikke erfaring med opplevelsen din. Jeg tok provera sist da jeg ble gravid, men oppover ingen lange blødninger. Hør med gynekologen din? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (3 minutter siden):

Det samme gjorde jeg. Bare prøvd 1 mnd på nr 2 så har ikke begynt med letrozol enda. Skal til gynekolog idag og få sjekket. Må vel gjerne ta noen blodprøver først eller underveis for å se om jeg har el. Hvis jeg har el av meg selv så håper jeg at jeg får ovitrelle. Hvis det går an å få uten noe annet. Er på syklusdag 12 idag så er uansett for seint med leteozol denne mnd 🙈

Godt å være igang igjen straks for deg da 😊❤️

Så spennende❤️ Oppdater gjerne etter timen, spent på dine vegne 🙈

Ja, veldig godt å være i gang igjen. Det som var det mest kjedeligste var at det var kjemisk (velger å stole på gynokologen siden hu mente det mest sannsynlig var kjemisk) - Får bare krysse for pp2 at spiren sitter for oss alle her inne🤞🏼

Hadde vært veldig gøy å vært på samme termingruppe❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (36 minutter siden):

Så deilig at du hadde så rask effekt sist 😍 

Jeg måtte ha noen runder med letrozol i 2019 og opplevde en SA. Gikk på første forsøk med å kombinere leteozol og ovitrelle.

Nå er jeg i 2 pp på barn nummer to 😊 

Ja vi var ikke forberedt på at det skulle skje så fort 😍

Uff m, trist med SA. Men godt det gikk uansett 😊

Masse lykke til, håper spiren sitter snart🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (2 timer siden):

Har heller ikke erfaring med opplevelsen din. Jeg tok provera sist da jeg ble gravid, men oppover ingen lange blødninger. Hør med gynekologen din? 😊

Får ikke tak i hun før om fire uker🙈 men tenker å bare ta denne kuren her og se hva som skjer, håpe at det klaffer🤩 tok det lang tid før du ble gravid etter du gikk på piller? (Hvis det er lov å spørre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (1 time siden):

CD 3 endelig, og oppstart av Letrozol❤️

Masse lykke til denne prøve perioden🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (1 time siden):

Masse lykke til denne prøve perioden🤞🏻🥰

tusen takk, hvor er du i prøvingen?🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (1 time siden):

tusen takk, hvor er du i prøvingen?🥰

Jeg venter på å teste, er vel dpo 11 nå🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (3 timer siden):

Jeg venter på å teste, er vel dpo 11 nå🥰

så spennende, krysser🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen hos gynekologen gikk greit. Heldigvis ingen cyster 🙏 livmorslimhinnen var litt tynn for å være på cd 12. Bare 5 mm. Han ville hatt den på 7. Så det var jo ikke et godt tegn. Den var tynn hos meg sist også, men bedret seg med letrozol. Har noen av dere erfaring med tynn slimhinne? Kan den vokse raskt? 🤭

Vi har laget en plan for neste syklus hvor jeg skal begynne med blodprøver på en av de første syklusdagene for å sjekke hormonnivåer. Deretter letrozol 🙏 og så komme inn på sjekk rundt dag 10 for å se når vi kan sette ovitrelle (som gikk fikk sist).

Jeg kunne sette ovitrelle denne syklusen hvis jeg ønsker. Jeg er litt usikker pga slimhinnen. Tenk om det går mens ender i SA fordi egget ikke får festet seg ordentlig fordi hinnen er for tynn 😩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinaee skrev (På 27.6.2022 den 15.39):

Får ikke tak i hun før om fire uker🙈 men tenker å bare ta denne kuren her og se hva som skjer, håpe at det klaffer🤩 tok det lang tid før du ble gravid etter du gikk på piller? (Hvis det er lov å spørre)

Okei, ja da er det bare til å smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer 😊🤞 etter p piller? Det tok 1,5 år ca. Med en SA inni der. Gikk på provera og letrozol noen sykluser etter SA også før det gikk bra. Men da fikk jeg eggløsningssprøyten (ovitrelle) i tillegg 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (3 timer siden):

Jeg venter på å teste, er vel dpo 11 nå🥰

Spennende 🤩👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (10 timer siden):

så spennende, krysser🤞🏼🤞🏼

Tusen takk🥰 Håper den sitter, men hvis ikke så er det bare å prøve igjen 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (9 timer siden):

Hvordan går det med dere ?❤️

Jeg testet i dag, syns jeg kan skimte en svak svak strek men er ikke sikker 🙈 Ikke syns den på bilde heller 😂 Hvordan går det med deg?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint med en aktiv letrozol tråd! Vi har vært prøvere i ett år nå. Akkurat fått henvisning til fertilitetsklinikk også (mtp at det er så lang ventetid). Ikke noe feil med mannen, litt lengre/ustabile sykluser hos meg ellers ser det bra ut. Er på andre syklus med letrozol nå, enkel dose. Får ikke ta dobbel da gynekologen sier at det er fare for flerlinger da det så veldig bra ut på enkel dose. Hadde likevel 38 dager første syklus med letrozol. Får veldig eggløsningsymptomer nå da, og tydelig elslim. Så vet ikke helt hva som er greia. I dag er jeg på syklus dag 30, men begynte å få litt brunere utflod for noen dager siden.. det pleier jeg alltid før mensen! Så har ikke tatt noe test enda denne syklusen. Man blir jo veldig lei av å aldri se to streker.. så nå venter jeg bare på mensen!  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (2 timer siden):

Jeg testet i dag, syns jeg kan skimte en svak svak strek men er ikke sikker 🙈 Ikke syns den på bilde heller 😂 Hvordan går det med deg?❤️

Oioi, så spennende! 😍 Håper streken blir tydeligere !🤞🏼

Her er dag 3 med letrozol, så her har det ikke skjedd altformye enda🙈

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym!? skrev (1 time siden):

Så fint med en aktiv letrozol tråd! Vi har vært prøvere i ett år nå. Akkurat fått henvisning til fertilitetsklinikk også (mtp at det er så lang ventetid). Ikke noe feil med mannen, litt lengre/ustabile sykluser hos meg ellers ser det bra ut. Er på andre syklus med letrozol nå, enkel dose. Får ikke ta dobbel da gynekologen sier at det er fare for flerlinger da det så veldig bra ut på enkel dose. Hadde likevel 38 dager første syklus med letrozol. Får veldig eggløsningsymptomer nå da, og tydelig elslim. Så vet ikke helt hva som er greia. I dag er jeg på syklus dag 30, men begynte å få litt brunere utflod for noen dager siden.. det pleier jeg alltid før mensen! Så har ikke tatt noe test enda denne syklusen. Man blir jo veldig lei av å aldri se to streker.. så nå venter jeg bare på mensen!  
 

Så hyggelig at du skriver her, så artig😍

Så bra at letrozol har god effekt på deg! Krysser for at det snart klaffer🤞🏼

Oi, er det faktisk mulighet for overstimulering hvis man tar dobbelt når alt ser bra ut på enkelt effekt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

Oioi, så spennende! 😍 Håper streken blir tydeligere !🤞🏼

Her er dag 3 med letrozol, så her har det ikke skjedd altformye enda🙈

Ja håper det jeg også🤞🏻 

Krysser alt som kan krysses for at det sitter denne runden for dere🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...