Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*Marihøna* skrev (3 minutter siden):

Ikke sikkert at det er nok hcg i den urinen da 🤷🏼‍♀️ og hos meg sist måned slo tidlig testene svakere ut hos meg enn de vanlige 🥴 babyplan tester.  Krysser fingre og tær for at du blir med i termingruppa for mars ❤️

Ja håper det var forklaringen 😩❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det juks å bruke for mye «filter» for å prøve å få frem streken? 

image.thumb.jpeg.8af17c2baf4df820c2dce158d7655d1f.jpeg

image.thumb.jpeg.d50d2736f4c5dd8e6bdcef847d30b6c3.jpeg

😂😂 Dere må nok tro jeg er helt gal, og det kan jeg skrive under på… men jeg klarer ikke å la vær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (30 minutter siden):

Er det juks å bruke for mye «filter» for å prøve å få frem streken? 

image.thumb.jpeg.8af17c2baf4df820c2dce158d7655d1f.jpeg

image.thumb.jpeg.d50d2736f4c5dd8e6bdcef847d30b6c3.jpeg

😂😂 Dere må nok tro jeg er helt gal, og det kan jeg skrive under på… men jeg klarer ikke å la vær

Skjønner deg så godt 😅 dømmer ikke, svidde av 4 strimler igår liksom 🙉 

Usikker, men mener helt klart man kan se strekene på bildet ditt. Kan du legge ved de du ikke har redigert igjen? 

Screenshot_20220623_004741_edit_41588753072299.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Usikker, men mener helt klart man kan se strekene på bildet ditt. Kan du legge ved de du ikke har redigert igjen? 

Det kan jeg☺️

image.thumb.jpeg.bd73790c18d794fc89bd24cea88406d6.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skimter noe på den nederste. Håper 🤞🏼 

Kanskje ta en digital snart? Noen symptomer da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Hmm, skimter noe på den nederste. Håper 🤞🏼 

Kanskje ta en digital snart? Noen symptomer da? :)

image.thumb.jpeg.ca94e35c883f917bfea74c86ee29f052.jpeg

Min digitale i dag 🥹 - Ikke noe jeg har tenkt over, prøver ikke å «lete» men heller fokusere mer på testene. Så den dagen det er tydelig pos. så kan symptomene komme😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (6 timer siden):

image.thumb.jpeg.ca94e35c883f917bfea74c86ee29f052.jpeg

Min digitale i dag 🥹 - Ikke noe jeg har tenkt over, prøver ikke å «lete» men heller fokusere mer på testene. Så den dagen det er tydelig pos. så kan symptomene komme😂

Åååh, det var kjipt 😕 håper det klaffer veldig snart for deg om det ikke blir noe denne mnd ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (3 timer siden):

Åååh, det var kjipt 😕 håper det klaffer veldig snart for deg om det ikke blir noe denne mnd ❤️

jaja🙈 Ikke at jeg vet noe men tror du kanskje det må ha vært kjemisk? siden jeg fikk svaaake pos. dpo8/9? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (9 timer siden):

jaja🙈 Ikke at jeg vet noe men tror du kanskje det må ha vært kjemisk? siden jeg fikk svaaake pos. dpo8/9? 

Er usikker så tørr ikke å svare, men kan være at egget såvidt bare har festet seg. 

Løpet er vel strengt talt ikke kjørt helt enda? 🤞🏼🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (9 minutter siden):

Er usikker så tørr ikke å svare, men kan være at egget såvidt bare har festet seg. 

Løpet er vel strengt talt ikke kjørt helt enda? 🤞🏼🥰

Kan nok være d å, men tror løpet er kjørt nå. Siden i går har jeg ikke hatt «symptomene» de bare forsvant over natten. I dag var den negativ som den kunne bli🙈 Noe som er helt greit for meg siden det er første pp med letrozol. Sendt melding til gynkologen min hva hun tenker, samtidig så håper jeg hun også tror det var kjemisk, selvom det gitt «galt» men da vet jeg at letrozol funker og vi kanskje klarer å bli gravide igjen❤️ Må bare prøve å ha positive tanker 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag med provera i dag. Skal deretter begynne på Letrozol. Fint at denne tråden finnes, så man ikke føler seg så alene 😊

Endret av Yellow91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (32 minutter siden):

Kan nok være d å, men tror løpet er kjørt nå. Siden i går har jeg ikke hatt «symptomene» de bare forsvant over natten. I dag var den negativ som den kunne bli🙈 Noe som er helt greit for meg siden det er første pp med letrozol. Sendt melding til gynkologen min hva hun tenker, samtidig så håper jeg hun også tror det var kjemisk, selvom det gitt «galt» men da vet jeg at letrozol funker og vi kanskje klarer å bli gravide igjen❤️ Må bare prøve å ha positive tanker 🥰

Magefølelsen stemmer dessverre ofte 😕

Første pp er jo igrunnen "ingenting" selvom det føles lenge og man vil det skal klaffe fort.. Krysser fingrene og sender deg babystøv for en april-baby ❤️ Senk skuldrene og husk å nyt tiden som prøver litt også 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yellow91 skrev (8 minutter siden):

Første dag med provera i dag. Skal deretter begynne på Letrozol. Fint at denne tråden finnes, så man ikke føler seg så alene 😊

Så koselig at du skriver her❤️ Helt enig! Vært veldig godt å snakke med de to her inne som alt har blitt gravide, veldig glad på dems vegne 🥰 Har vært godt for meg å lufte meg litt her inne med andre som har vært i samme «båt» som meg. 

Er provera slik som skal starte mens?❤️ Kan jeg spørre hvorfor du får dette?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 minutter siden):

Magefølelsen stemmer dessverre ofte 😕

Første pp er jo igrunnen "ingenting" selvom det føles lenge og man vil det skal klaffe fort.. Krysser fingrene og sender deg babystøv for en april-baby ❤️ Senk skuldrene og husk å nyt tiden som prøver litt også 🥰

 

Veldig sant, er veldig glad på deres vegne! Vært veldig godt å kunne snakke med dere ❤️ Er veldig viktig, og ikke glemme seg selv som prøver, selvom det er veldig lett🥴 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 minutter siden):

Veldig sant, er veldig glad på deres vegne! Vært veldig godt å kunne snakke med dere ❤️ Er veldig viktig, og ikke glemme seg selv som prøver, selvom det er veldig lett🥴 

Takk 🥰 håper vi kommer i mål denne gang 🤞🏼

Er her fortsatt jeg, kjekt å tolke tester når man forhåpentligvis er ferdig med det selv. 

Prøvingen tar fort overhånd ja 😕 viktig å huske på ja 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yellow91 skrev (18 minutter siden):

Første dag med provera i dag. Skal deretter begynne på Letrozol. Fint at denne tråden finnes, så man ikke føler seg så alene 😊

Velkommen skal du være💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 minutter siden):

Takk 🥰 håper vi kommer i mål denne gang 🤞🏼

Er her fortsatt jeg, kjekt å tolke tester når man forhåpentligvis er ferdig med det selv. 

Prøvingen tar fort overhånd ja 😕 viktig å huske på ja 🥰

 

Så sant! Det føles som evigheter når man står i det, men samtidig ikke når man har kommet i «mål» - prøver å tenke at prøvetiden skal bli en fin tid så har vi sønnen vår som underholder oss hverdag🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (10 timer siden):

Så koselig at du skriver her❤️ Helt enig! Vært veldig godt å snakke med de to her inne som alt har blitt gravide, veldig glad på dems vegne 🥰 Har vært godt for meg å lufte meg litt her inne med andre som har vært i samme «båt» som meg. 

Er provera slik som skal starte mens?❤️ Kan jeg spørre hvorfor du får dette?❤️

Godt å høre 😊 Det er for å få mens ja. Fikk beskjed av gynekologen om at jeg skulle starte på Provera siden mensen er mer enn 6 uker forsinket. Dette for at jeg kan starte på Letrozol. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...