Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er satt på dobbelt dose, kan man ta en om morgen og en om kvelden? - var litt travelt i dag så glemte at jeg skulle ta to og ikke en i dag til morgen

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er satt på dobbelt dose, kan man ta en om morgen og en om kvelden? - var litt travelt i dag så glemte at jeg skulle ta to og ikke en i dag til morgen

Anonymkode: 3a4a7...200

Jeg gjorde det fordi jeg kun hadde en tbl igjen hjemme og legen hadde glemt å skrive resept. Gikk fint, men gjorde det kun en dag, resten av dagene tok jeg 2 på morgenen. 

Anonymkode: c9e36...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg gjorde det fordi jeg kun hadde en tbl igjen hjemme og legen hadde glemt å skrive resept. Gikk fint, men gjorde det kun en dag, resten av dagene tok jeg 2 på morgenen. 

Anonymkode: c9e36...afd

takk for svar☺️ Hvordan funket det letrozol på deg?

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

takk for svar☺️ Hvordan funket det letrozol på deg?

Anonymkode: 3a4a7...200

Veldig bra, jeg fikk som regel el på cd12-13 og fikk ofte to modne egg. Ble dessverre ikke gravid da, så skal starte med ivf snart. Lykke til! 😊

Anonymkode: c9e36...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letrozol var som sendt fra oven for meg! ❤️ Magisk!

Kan anbefale denne tråden om du vil lese om mange sine erfaringer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Letrozol var som sendt fra oven for meg! ❤️ Magisk!

Kan anbefale denne tråden om du vil lese om mange sine erfaringer.

 

tusen takk’ 😍 - hvilke pp satt d hos deg?

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok to samtidig. Fikk ikke EL på enkel dose, men fikk på dobbel og da satt den første runde med dobbel.

Anonymkode: 1069a...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1 år klaffet det på andre runde letrozol (to tabletter)! Jeg har bare en eggleder pga XU, så lykken var stor over at vi fikk det til selv😹 Endte dessverre i sen kjemisk, så nå er jeg igang med ny runde letrozol. CD5 nå🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (20 timer siden):

Etter 1 år klaffet det på andre runde letrozol (to tabletter)! Jeg har bare en eggleder pga XU, så lykken var stor over at vi fikk det til selv😹 Endte dessverre i sen kjemisk, så nå er jeg igang med ny runde letrozol. CD5 nå🤞🏼

så kjedelig at det endte i kjemisk, krysser fingrene for at d klaffer denne gangen og at spiren sitter. - når har du eggløsning? 

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg tok to samtidig. Fikk ikke EL på enkel dose, men fikk på dobbel og da satt den første runde med dobbel.

Anonymkode: 1069a...c17

Oi, så spennede! Fikk du EL tidligere med letrozol ?

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 1.58):

tusen takk’ 😍 - hvilke pp satt d hos deg?

Anonymkode: 3a4a7...200

Først og fremst var det som var fantastisk for meg at jeg fikk tidlig EL. Har alltid hatt sen EL... bl.a på prøving av tidligere barn. Da har alt tatt så laaang tiiid. Denne runden var tid jeg hadde lite av, så glad jeg oppdaget letrozol.

Begynte på enkel letrozol da jeg var prøver i pp5 på siste barn. Ingenting skjedde da, men i neste pp tok jeg dobbel dose og da fikk jeg tidlig EL! Fra å ha EL til langt over CD20 fikk jeg plutselig EL på 16. Neste CD14 og CD13... Så dobbel dose var knall! Hjalp meg mye på tiden. Ble gravid i pp11 (altså  ble det syv sykluser på letrozol).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 19.02):

så kjedelig at det endte i kjemisk, krysser fingrene for at d klaffer denne gangen og at spiren sitter. - når har du eggløsning? 

Anonymkode: 3a4a7...200

Tipper jeg har el om en drøy uke! Vanlig syklus har jeg på 15-16, mens på letrozol har jeg på 13-14! Sykluslengde 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (50 minutter siden):

Tipper jeg har el om en drøy uke! Vanlig syklus har jeg på 15-16, mens på letrozol har jeg på 13-14! Sykluslengde 29

Oii, så spennede! 😍 Hold meg oppdatert. Ble syklusen din kortere av letrozol ?

- skal ta siste tablett imorgen, er så spent på når EL kommer. Føles så lenge å vente

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 19.03):

Oi, så spennede! Fikk du EL tidligere med letrozol ?

Anonymkode: 3a4a7...200

Jeg får ikke eggløsning i det hele tatt uten letrozol  😛 Og fikk ikke av enkel dose, men fikk av dobbel. CD15-16 eller deromkring. 

Anonymkode: 1069a...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke eggløsning i det hele tatt uten letrozol  😛 Og fikk ikke av enkel dose, men fikk av dobbel. CD15-16 eller deromkring. 

Anonymkode: 1069a...c17

ahh, håper litt selv at eggløsning kan komme CD 13-15😂 Tar siste tablett i dag 

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal begynne på letrozol, men får ikke resept før samboer har tatt sædprøve. Det er flere måneder til han fikk time på sykehuset. Måtte dere vente på svar fra samboer sin test? Jeg får ikke eggløsning og denne ventetiden tar på psykisk. Har snart prøvd i 9 måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yellow91 skrev (6 minutter siden):

Hei! Jeg skal begynne på letrozol, men får ikke resept før samboer har tatt sædprøve. Det er flere måneder til han fikk time på sykehuset. Måtte dere vente på svar fra samboer sin test? Jeg får ikke eggløsning og denne ventetiden tar på psykisk. Har snart prøvd i 9 måneder. 

Ja, jeg gikk offentlig først og måtte da vente på svar på sædprøve slik som deg. Hos oss tok det dog mye kortere tid. Samboer fikk kjapt time på sykehuset, men det tok ca 2 uker å få svar etter prøven var tatt. Føltes lenge for meg, og jeg ble veldig utålmodig etter å få starte. 

Jeg har nå gått over til Medicus (privat), og gyn der har ikke engang spurt meg om det er blitt tatt sædprøve, som kanskje også er litt rart. På Medicus får man som regel resept etter første konsultasjon, men det er uansett viktig og få tatt sædprøve for og evt utelukke mannlig faktor. 

Anonymkode: 252a0...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow91 skrev (4 timer siden):

Hei! Jeg skal begynne på letrozol, men får ikke resept før samboer har tatt sædprøve. Det er flere måneder til han fikk time på sykehuset. Måtte dere vente på svar fra samboer sin test? Jeg får ikke eggløsning og denne ventetiden tar på psykisk. Har snart prøvd i 9 måneder. 

Vi gikk privat. Fikk time samme uken til sædprøve! Kostet 900kr :)

Anonymkode: ced5d...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vi gikk privat. Fikk time samme uken til sædprøve! Kostet 900kr :)

Anonymkode: ced5d...84f

oii. hvor dro dere?

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

oii. hvor dro dere?

Anonymkode: 3a4a7...200

Volvat :)

Anonymkode: ced5d...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...