Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 21.59):

Oii, så spennede! 😍 Hold meg oppdatert. Ble syklusen din kortere av letrozol ?

- skal ta siste tablett imorgen, er så spent på når EL kommer. Føles så lenge å vente

Anonymkode: 3a4a7...200

Will do!! Du også🥰 Ventetida er helt forferdelig😹 Jeg får ikke kortere sykluser, men vet det er en vanlig bivirkning. Vet ikke om jeg skal teste for eggløsning eller bare slappe av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjellernn skrev (53 minutter siden):

Will do!! Du også🥰 Ventetida er helt forferdelig😹 Jeg får ikke kortere sykluser, men vet det er en vanlig bivirkning. Vet ikke om jeg skal teste for eggløsning eller bare slappe av

Tror jammen EL kommer tidligere, har i allfall allerede på syklusdag 9. sterk teststek. Men har de siste 2 dagene spottet litt brunt i utfloden (?)😅

Hvordan går d med deg?

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tror jammen EL kommer tidligere, har i allfall allerede på syklusdag 9. sterk teststek. Men har de siste 2 dagene spottet litt brunt i utfloden (?)😅

Hvordan går d med deg?

Anonymkode: 3a4a7...200

Åå, så spennende!😍 Knull i vei!

Det går bra, tenker å teste ikveld for å se hvordan ståa er. Er på cd10 nå🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (1 time siden):

Åå, så spennende!😍 Knull i vei!

Det går bra, tenker å teste ikveld for å se hvordan ståa er. Er på cd10 nå🙊

Er CD som i syklusdag ? 

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er CD som i syklusdag ? 

Anonymkode: 3a4a7...200

Ja det er riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.jpeg.4fdbcb11e509f5b27ddc554adddaaad7.jpeg

Trodde jeg fikk en økning CD 8 - men har bare gått nedover😭 hva skjer

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 12.59):

image.thumb.jpeg.4fdbcb11e509f5b27ddc554adddaaad7.jpeg

Trodde jeg fikk en økning CD 8 - men har bare gått nedover😭 hva skjer

Anonymkode: 3a4a7...200

LH-hormonet vil øke og synke litt naturlig! Fortsett å test så kommer det nok en peak🙊 Fremdeles svake streker hos meg, CD13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (1 time siden):

LH-hormonet vil øke og synke litt naturlig! Fortsett å test så kommer det nok en peak🙊 Fremdeles svake streker hos meg, CD13

Godt jeg ikke er alene 😅 må bare smøre meg med tålmodighet merker jeg😂

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? kjellernn☺️

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 20.53):

Hvordan går det med deg? kjellernn☺️

Anonymkode: 3a4a7...200

1dpo nå! Fikk plutselig veldig sterk strek på cd1, så nå er det bare å vente🤞🏼 Tida går så sakte.. hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (22 minutter siden):

1dpo nå! Fikk plutselig veldig sterk strek på cd1, så nå er det bare å vente🤞🏼 Tida går så sakte.. hvordan går det med deg?

Hvilke CD fikk du sterk strek?🙈 krysser fingrene for deg! så spennende.

Tror jeg fikk EL på CD 15 eller 16 - er på syklusdag 17. i dag

Reiste på liten harrytur igår og la merke til sikkelig stikking på høyre eggstokk😂😅

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilke CD fikk du sterk strek?🙈 krysser fingrene for deg! så spennende.

Tror jeg fikk EL på CD 15 eller 16 - er på syklusdag 17. i dag

Reiste på liten harrytur igår og la merke til sikkelig stikking på høyre eggstokk😂😅

Anonymkode: 3a4a7...200

Fikk sterk strek på 16! Da er vi ganske likt i løpet😍🤞🏼 Ååh, spennende! Håper den neste uka går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (6 timer siden):

Fikk sterk strek på 16! Da er vi ganske likt i løpet😍🤞🏼 Ååh, spennende! Håper den neste uka går fort!

Så gøy!😍 krysser fingrene for begge to. Blir veldig gøy om vi får positiv samtidig🤞🏼

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så gøy!😍 krysser fingrene for begge to. Blir veldig gøy om vi får positiv samtidig🤞🏼

Anonymkode: 3a4a7...200

Jaa, det hadde jo vært fantastisk!🫶🏼 Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (1 time siden):

Jaa, det hadde jo vært fantastisk!🫶🏼 Hvor lenge har dere prøvd?

mhm, pp2 for oss da❤️ men første pp med letrozol❤️ - så er veldig spent, kjente virkelig eggløsning med letrozol🙈

 

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

mhm, pp2 for oss da❤️ men første pp med letrozol❤️ - så er veldig spent, kjente virkelig eggløsning med letrozol🙈

 

Anonymkode: 3a4a7...200

Ååh, så gøy😍🤞🏼 Kan jeg spørre hva som var grunnen til at du fikk letrozol så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjellernn skrev (44 minutter siden):

Ååh, så gøy😍🤞🏼 Kan jeg spørre hva som var grunnen til at du fikk letrozol så tidlig?

Egentlig så vet jeg ikke, det var ingen grunn. Alle prøver av både meg og samboer var bra - men hadde fått litt lange sykluser (37-42). Så gynokologen ville vi skulle prøve ut dette❤️ 

Må bare spørre jeg, men de to siste nettene har jeg våknet av at jeg føler jeg SVETTER/ er glo varm men har helt normal kroppstemperatur(?) må også sikkelig tisse på natta. Har du også det slik av letrozol ? om det er en etterbivirking om det gir mening😂 høres så dum ut nå men… synes det er veldig rart. Sender melding nå midt på natta etter å ha våkna av denne følelsen for 2.gang - dpo3/4 i dag

Anonymkode: 3a4a7...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Egentlig så vet jeg ikke, det var ingen grunn. Alle prøver av både meg og samboer var bra - men hadde fått litt lange sykluser (37-42). Så gynokologen ville vi skulle prøve ut dette❤️ 

Må bare spørre jeg, men de to siste nettene har jeg våknet av at jeg føler jeg SVETTER/ er glo varm men har helt normal kroppstemperatur(?) må også sikkelig tisse på natta. Har du også det slik av letrozol ? om det er en etterbivirking om det gir mening😂 høres så dum ut nå men… synes det er veldig rart. Sender melding nå midt på natta etter å ha våkna av denne følelsen for 2.gang - dpo3/4 i dag

Anonymkode: 3a4a7...200

Så heldige som får hjelp fort🤞🏼 Godt spørsmål!! Synes  det er vanskelig å skille bivirkninger fra letrozol og ting som skyldes helt andre ting. Men det med å få «hetetokter» kjenner jeg meg igjen i!! 😊 Krysser fingrene for deg (oss😹)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (7 timer siden):

Så heldige som får hjelp fort🤞🏼 Godt spørsmål!! Synes  det er vanskelig å skille bivirkninger fra letrozol og ting som skyldes helt andre ting. Men det med å få «hetetokter» kjenner jeg meg igjen i!! 😊 Krysser fingrene for deg (oss😹)

Ja, ble veldig glad for det - spiren i Trondheim er helt fantastiske 😍 

Måtte dagene gå fort for oss nå🤞🏼 Har dere barn fra før av eller det dette første barnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (8 timer siden):

Ja, ble veldig glad for det - spiren i Trondheim er helt fantastiske 😍 

Måtte dagene gå fort for oss nå🤞🏼 Har dere barn fra før av eller det dette første barnet? 

Hørt mye bra om de!! Dette er første barnet💛 For dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...