Gå til innhold

Letrozol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*Marihøna* skrev (7 minutter siden):

Ah, håper dere treffer denne mnd da 🤞🏼🥰 

Vi prøvde uten å prøve (null prevensjon og null fokus) ca juni-november ifjor, fikk letrozol i januar, positiv test i mai og nå forhåpentligvis (tørr ikke helt å tro det selvom symptomene allerede er der) uten letrozol 🥰. Vi kryssa egentlig fingrene for å være de som fikk tvillinger som følge av letrozol, men er vel heller tvilsomt 🙉

Håper dere treffer nå🤞🏼❤️ - Kjæresten min er fortsatt i tvil om testene, han ser strekene men han mener noen g-tester er for utydelige til å kunne være godkjent positiv(?) Prøver å forklare han at jeg bare er dpo9 og en sterk å tydelig strek kommer ikke så fort😂 Men har dere noen erfaring med det? Eller er alltid en «strek» positivt uavhengig styrke? Blir litt usikker når han sier dette😂 men han tar ikke gleden på forskudd, aldri vært. 

Han skjønte ikke at jeg var gravid før han så på ul i uke 5-6😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjellernn skrev (4 minutter siden):

Kan det virkelig stemme at det er 3 av 3 positive tester??😍

Håper virkelig det, iallfall noe så artig og gratulerer til dere begge to så langt!😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (16 minutter siden):

Håper dere treffer nå🤞🏼❤️ - Kjæresten min er fortsatt i tvil om testene, han ser strekene men han mener noen g-tester er for utydelige til å kunne være godkjent positiv(?) Prøver å forklare han at jeg bare er dpo9 og en sterk å tydelig strek kommer ikke så fort😂 Men har dere noen erfaring med det? Eller er alltid en «strek» positivt uavhengig styrke? Blir litt usikker når han sier dette😂 men han tar ikke gleden på forskudd, aldri vært. 

Han skjønte ikke at jeg var gravid før han så på ul i uke 5-6😜

Haha, slik var min bedre halvdel sist mnd og, da hadde jeg svakere tester med lite til ingen økning i styrke. Trodde på det når han så gravid 1-2 på digital 😅 

Såvidt jeg har hørt så er det større sannsynlighet for å få falsk negativ enn falsk positiv. Og hvertfall farget strek er riktig resultat. Skyggestreken er grå, og ikke kjempesynlig 🤔 

Hcg øker annenhver dag ihvertfall, så hvis vi tester i overimorgen (jeg skal helt klart teste imorgen og 😅) så bør vi ha stekere streker 🤞🏼

Ringer legekontoret imorgen itillegg etter avtale med legen forrige mnd, for å ta hcg måling via blodprøve. Håper jeg får komme inn selvom jeg bare er 3+6.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (2 minutter siden):

Haha, slik var min bedre halvdel sist mnd og, da hadde jeg svakere tester med lite til ingen økning i styrke. Trodde på det når han så gravid 1-2 på digital 😅 

Såvidt jeg har hørt så er det større sannsynlighet for å få falsk negativ enn falsk positiv. Og hvertfall farget strek er riktig resultat. Skyggestreken er grå, og ikke kjempesynlig 🤔 

Hcg øker annenhver dag ihvertfall, så hvis vi tester i overimorgen (jeg skal helt klart teste imorgen og 😅) så bør vi ha stekere streker 🤞🏼

Ringer legekontoret imorgen itillegg etter avtale med legen forrige mnd, for å ta hcg måling via blodprøve. Håper jeg får komme inn selvom jeg bare er 3+6.. 

Takk for svar, alltid lurt på hva skyggestrek egt er for noe😅 men da fikk jeg svar på det🙈 Gjerne vis testen din her om du ønsker ❤️ er så spent på dine vegne ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (Akkurat nå):

Takk for svar, alltid lurt på hva skyggestrek egt er for noe😅 men da fikk jeg svar på det🙈 Gjerne vis testen din her om du ønsker ❤️ er så spent på dine vegne ! 

Så spennende å se hvordan det utvikler seg. Frykter ny kjemisk, men må bare håpe 🤞🏼 

Skal oppdatere! Det må du også 🥰 når tenker du å teste neste gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (Akkurat nå):

Så spennende å se hvordan det utvikler seg. Frykter ny kjemisk, men må bare håpe 🤞🏼 

Skal oppdatere! Det må du også 🥰 når tenker du å teste neste gang? 

Krysser for deg at det ikke er kjemisk 🤞🏼

Blir nok å teste imorgen også🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (Akkurat nå):

Krysser for deg at det ikke er kjemisk 🤞🏼

Blir nok å teste imorgen også🙈

Godt vi er på kjøret i sammen de neste dagene 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Godt vi er på kjøret i sammen de neste dagene 😍

Vet du om legekontoret tar deg inn for blodprøver? Jeg ringte dit idag og spurte pga historikk med tidlig SA, men de sa at det offentlige ikke gjorde det på grunn av at de hadde tillit til 2 streker🤷🏼‍♀️ Veldig frustrerende. Måtte selv be om progesterontilskudd for at det kanskje skulle feste seg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjellernn skrev (5 minutter siden):

Vet du om legekontoret tar deg inn for blodprøver? Jeg ringte dit idag og spurte pga historikk med tidlig SA, men de sa at det offentlige ikke gjorde det på grunn av at de hadde tillit til 2 streker🤷🏼‍♀️ Veldig frustrerende. Måtte selv be om progesterontilskudd for at det kanskje skulle feste seg nå

Skal ringe imorgen tidlig, kan oppdatere deg da. Ved kjemisk sist sa legen at jeg skulle komme innom for blodprøve når jeg ble gravid igjen så vi fikk sjekka stigning iom at når jeg tok blodprøve ved blødning sist så var hcgen under det som regnes som gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (5 minutter siden):

Måtte ta en til test før jeg la meg 🙉 ingen tvil nå.. 🥰

IMG_20220621_002905.jpg

ååå 😍 blir spennende å se imorgen! - er iallfall ikke noe tvil nei, har du tenkt å teste med cbd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg tolker begge som positive 🥰 

Brukte opp cbd sist, så venter på 2 nye nå 😅 kommer nok på onsdag, så blir på torsdag sålenge strimmeltestene blir sterkere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (18 minutter siden):

Tenker jeg tolker begge som positive 🥰 

Brukte opp cbd sist, så venter på 2 nye nå 😅 kommer nok på onsdag, så blir på torsdag sålenge strimmeltestene blir sterkere ❤️

Helt klart positive 😍 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.thumb.jpeg.a728ee387db5e129bcdc58bce2940538.jpeg

Virker som de er negative for meg på morgenurin(?) Negativ😓 Har en igjen så håper de nye testene kommer i posten i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (9 minutter siden):

image.thumb.jpeg.a728ee387db5e129bcdc58bce2940538.jpeg

Virker som de er negative for meg på morgenurin(?) Negativ😓 Har en igjen så håper de nye testene kommer i posten i morgen 

Samme med min imorges. Så streken tydelig, men svakere enn igår kveld og inatt, men vanskelig å få på bilde.. 

received_762780198493106.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Samme med min imorges. Så streken tydelig, men svakere enn igår kveld og inatt, men vanskelig å få på bilde.. 

received_762780198493106.jpeg

Så utrolig frustrende !😂 Hva er årsaken? Gir meg så blanda følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elinoooor skrev (7 minutter siden):

Så utrolig frustrende !😂 Hva er årsaken? Gir meg så blanda følelser

Er nok kroppen som skiller ut mer hcg i urinen utover dagen 😊 jeg tenker at sålenge man har sett to streker på en test, så er man gravid.. Vi må slutte å stresse 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (Akkurat nå):

Er nok kroppen som skiller ut mer hcg i urinen utover dagen 😊 jeg tenker at sålenge man har sett to streker på en test, så er man gravid.. Vi må slutte å stresse 🙉

Ja veldig sant, hvis jeg er gravid så er jeg 3+3 så egentlig altfor tidlig å slå ut.

Skjønner hvorfor man blir anbefalt å vente med å teste ja til mensdag. Krysser fingrene for deg fortsatt🤞🏼❤️ 

Skal du ringe legekontoret i dag selvom idag?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (27 minutter siden):

image.thumb.jpeg.a728ee387db5e129bcdc58bce2940538.jpeg

😓

Får ikke slettet denne siteringen 🥴 ikke sant, er 4+0 idag, med ikm om 4 dager så har troen på de to testene igår kveld. Og svake streken jeg så imorges 🥰 

Ringer legekontoret når de åpner ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Får ikke slettet denne siteringen 🥴 ikke sant, er 4+0 idag, med ikm om 4 dager så har troen på de to testene igår kveld. Og svake streken jeg så imorges 🥰 

Ringer legekontoret når de åpner ja 😊

ja🤞🏼🤞🏼 Har også mens om 4 dager, når fikk du forrige mens og hvor lang syklus har du? 🙈 synes det er litt spennende at vi ligger likt (tror jeg) men har ulike potensielle termindato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...