Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, maomao skrev:

Skal man krangle på ordlyd så er det vel rimelig at du og andre brukere her inne også tar selvkritikk - når dere forventer at andre skal gjøre det (les: kommentaren til Anniken). Dama tok selvkritikk, end of story. Bra at hun retter opp i feilen. Så kan dere feilfrie mennesker ha en fortreffelig fredagskveld✌🏽

Jeg kommenterte som sagt på bortforklaringen, men berømmet henne samtidig for å ta det på alvor, og innrette seg.  

Og igjen, jeg har aldri påstått å være feilfri. :filer:  

Tusen takk, du får også ha en fortreffelig fredagskveld.  :) 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at hun er så dårlg på å merke reklame og spons riktig. Hun virker da ellers rimelig oppegående? Kan ikke skylde på at hun er så ung heller, etter mange år som blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
23 timer siden, CecilieX skrev:

Respekt til @annijorrr, som faktisk tar selvkritikk. 

Vel. Det skulle bare mangle, og fortjener ingen hyllest. Dessuten var hun jo spydig og småsur i innlegget sitt her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
På 29.9.2017 den 10.34, terrasuave skrev:

for ikke så lenge siden har hun reklamert for at hun ønsker å bli bedre kjent med sine lesere- man skulle da kun besvare en liten skjema og det ble lovet goodibag. I etterkant besvarte hun at det er slik at ikke alle får goodibag...

Men nå har vi jo bloggeren her i tråden, og hun sier selv at hun heller vil bli kontaktet direkte om det er noe feil med merking osv. Så her vil vel @annijorrr svare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hun har gått over instagrampostene det var linket til i HI og lagt til #annonse i starten av teksten, så det er tommel opp! Fortsett slik!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Citronella skrev:

Vel. Det skulle bare mangle, og fortjener ingen hyllest. Dessuten var hun jo spydig og småsur i innlegget sitt her inne. 

Jeg er sikkert miljøskadd som synes hun taklet det bra. Det tilhører sjeldenheten at bloggere tar selvkritikk, så man er ikke så godt vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
7 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg er sikkert miljøskadd som synes hun taklet det bra. Det tilhører sjeldenheten at bloggere tar selvkritikk, så man er ikke så godt vant.

Det har du rett i :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
På 28.9.2017 den 20.11, J.. skrev:

Jeg syns hun er fantastisk irriterende.

Virker som en utrolig needy,usikker og slitsom person..

Enig. Fikk ikke akkurat noe positivt inntrykk av henne i forrige sesong. Makan til sutring. Venninene hadde arrangert bursdagsfest men ikke gratulert henne med dagen da klokka hadde passert midnatt og hun fylte år. Da begynte hun å grine. Hun var jo så ensom stakkars. Reagerte også på at hun ikke visste hvor lenge en graviditet varer :overrasket:

I den nye sesongen synes jeg hun gjør en bedre figur, synes det er fint at hun viser seg uten sminke. Hun er jo ei pen jente :)

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, justcurious skrev:

Enig. Fikk ikke akkurat noe positivt inntrykk av henne i forrige sesong. Makan til sutring. Venninene hadde arrangert bursdagsfest men ikke gratulert henne med dagen da klokka hadde passert midnatt og hun fylte år. Da begynte hun å grine. Hun var jo så ensom stakkars. Helt utrolig... Reagerte også på at hun ikke visste hvor lenge en graviditet varer :overrasket:

I den nye sesongen synes jeg hun gjør en bedre figur, synes det er fint at hun viser seg uten sminke. Hun er jo ei pen jente :)

Jeg fikk ikke noe godt inntrykk av henne forrige sesong  (alt for mye sutring) men har et litt bedre inntrykk av henne denne sesongen :) Men synes det var rart hun og venninne ikke visste hvordan et hårete underliv ser ut :klo: Måtte søke det opp og greier.  Har de aldri sett hårete underliv i fellesdusjer f.eks? Merkelig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hun seg til, eller er hun så uvitende som hun fremstår?

Reagerte veldig på at hun i forrige sesong syns at menn med barnevogn var skikkelig umandig, at en graviditet varte et år og det liksom var så kaldt i leiligheten som det sto på mobilen at det var ute. I dagens episode klarer hun å si at det aldri har vært så mye snø i Norge som det var på Island den morgenen. 

Hun mener sikkert ikke alt, men det er summen av vimsete og uvitende utsagn hele tiden som gjør at hun fremstår litt lite reflektert. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne egentlig. Men hun trenger veldig mye bekreftelse, virker det sånn. Hun spør jo hele tiden kjæresten om han har tenkt til å gå fra henne.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det går an å være så sykt usikker på seg selv og alt annet. Må være utrolig slitsomt å ha det sånn. Det er ikke normalt å ha kjærlighetssorg i fire år. Jenta trenger hjelp.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HerKommerMummi skrev:

Liker henne egentlig. Men hun trenger veldig mye bekreftelse, virker det sånn. Hun spør jo hele tiden kjæresten om han har tenkt til å gå fra henne.

det må være utrolig slitsomt for kjæresten som jeg har skjønt er blitt ekskjæresten nå?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, ninab82 skrev:

det må være utrolig slitsomt for kjæresten som jeg har skjønt er blitt ekskjæresten nå?

Ja. Syns også det er veldig spesielt å ha flere mapper med bilder og tekstmeldinger med eksen sin på PC-en. Og når de fikk vite at de fikk leiligheten sammen så ble hun ikke glad en gang. Tror hun dyrker denne kjærlighetssorgen mer enn det nye forholdet

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har litt delte meninger om henne. Hun virker jo helt grei og hyggelig, men må være slitsomt å være kjæreste med henne. Hun må ha bekreftelse hele tiden og er livredd for at han skal gå fra henne. Noen som vet hva som skjedde? Hvorfor det ble slutt?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Hun er nok en utrolig grei jente - uten tvil. Men inntrykket jeg får av henne er at hun synes at alt er så stress, hun klager og sutrer, du ser henne sjeldent glad, isåfall så er det et påklistret smil over det ihjeltrøtte ansiktet. Virker ikke som hun er klar over- eller bryr seg noe særlig om hvor heldig hun er som får så mye opplevelser takket være bloggen.  Rett og slett en person som ikke trives med noen ting rundt seg, og slike mennesker tror jeg er veldig slitsomme å ha i sin vennekrets.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, nicecar skrev:

Hun er nok en utrolig grei jente - uten tvil. Men inntrykket jeg får av henne er at hun synes at alt er så stress, hun klager og sutrer, du ser henne sjeldent glad, isåfall så er det et påklistret smil over det ihjeltrøtte ansiktet. Virker ikke som hun er klar over- eller bryr seg noe særlig om hvor heldig hun er som får så mye opplevelser takket være bloggen.  Rett og slett en person ikke trives med noen ting rundt seg, og slike mennesker tror jeg er veldig slitsomme å ha i sin vennekrets.

Hun har skrevet på bloggen at hun sliter med depresjon og angst pga ting i fortiden, og da kan man jo forstå hvorfor hun sliter med å sette pris på ting rundt seg. På den andre siden vil alle oppleve vonde ting i livet, men det som skiller oss er hvordan vi reagerer på det. Noen blir sterkere fordi de virkelig vil ha det bedre, mens noen dyrker det vonde og trives i offerrollen. Tror hun er sistnevnte.

Endret av fitnessjenta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nicecar skrev:

Hun er nok en utrolig grei jente - uten tvil. Men inntrykket jeg får av henne er at hun synes at alt er så stress, hun klager og sutrer, du ser henne sjeldent glad, isåfall så er det et påklistret smil over det ihjeltrøtte ansiktet. Virker ikke som hun er klar over- eller bryr seg noe særlig om hvor heldig hun er som får så mye opplevelser takket være bloggen.  Rett og slett en person ikke trives med noen ting rundt seg, og slike mennesker tror jeg er veldig slitsomme å ha i sin vennekrets.

Tenker akkurat det samme. Syns synd på kjæresten hennes som ble så glad og hun var helt likegyldig til at de fikk leiligheten. Hun virker som en grei jente, men utrolig sær og krevende.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...