Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Vikinggirl skrev:

Åhh gudbedre!! For en bortskjemt jentunge! 😳 

Var da enda godt de siste pengene gikk til foreldrene. 

Hva med det faktum at hun som 15-åring sparte 8000 kroner, hvor foreldrene alltid brukte opp alt? Alvorlig talt, å kalle henne for en bortskjemt jentunge fordi hun vil shoppe i den alderen blir litt for teit. Sånn er veldig, veldig mange jenter. Og de aller fleste lærer mer om økonomi etterhvert.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt alene i fjor på bursdagen min og spise pizza - hadde ikke noe i mot det. Men kanskje hun har opplevd et eller annet som utløste en reaksjon. Man vet jo aldri... Nå har ikke jeg sett dette, eller lest noe om det. Så jeg aner jo ikke hva hun sa! 

Følger henne kun på YouTube og der virker hun som en oppegående og reflektert person - virker som en flott jente generelt!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er høye på seg selv alle bloggere. Vi må ikke gi dem oppmerksomhet. Jeg er bekymret for kommende generasjon. De er full av angst og lidelser selv fra ressurssterke hjem. Er det ingen som har det helt greit?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/17/2017 den 12.24, Krokanis skrev:

Hun har alltid vært sutrete og egoistisk, husker hun var med i teenage boss og skulle styre familiens økonomi, spesiell jente... 

Husker også dette! Jeg har veldig lyst til å like henne, hun er betrakelig mer "likanes" enn mange av disse andre "influencerne". Hun fremsto usmakelig bortskjemt i Teenage Boss og i tillegg til deltagelsen hennes i Sweatshop og nå Bloggerne blir hun for meg bare enda en 15 minutes of fame-whore som gjøre hva som helst for å komme seg på TV. Kul jente, men ekstremt selvopptatt og bortskjemt med ekstremt lite selvinnsikt. 

Endret av ReinaSiete
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sansen for Anniken selvom hun i enkelte klipp kan virke litt sær. Og ang Teenage Boss (har ikke kikket på klippet selv) så tenker jeg at hun var 15 år, og håper for Guds skyld ingen definerer meg etter den jeg var da jeg var 15 år gammel. Tørr jeg å påstå at både mamma og pappa ville vært enig at jeg fremsto som både utakknemlig, bortskjemt og til tider litt diva😂 

Men ble skikkelig irritert da hun uttalte seg om de to mannfolka som "var på trilletur midt i New York liksom", og "hvor lite mannlig det egentlig er". Og avsluttet det hele med å si at hun "i det minste håpa på at de var homo". Daaaa mista jeg litt sansen for hu. Litt vel umodent å si noe sånt. 🙄🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok jeg har ikke iphone så mulig jeg er den dumme, men Snapchat henter da gradene som vises fra værmeldingen..? Det er da ikke noe termometer på en iphone??

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ok jeg har ikke iphone så mulig jeg er den dumme, men Snapchat henter da gradene som vises fra værmeldingen..? Det er da ikke noe termometer på en iphone??

Du har helt rett 😂 Nå lo jeg godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anniken er herlig jeg :) greit nok at hun kan virke litt "dum" som i dagens episode med snapchaten og varmegradene. Men det finnes ikke noe vondt i den jenta. Skjønn, pen og ærlig! Jeg tror de utsagnene hun har hatt er grunnet uviten, og ikke at hun prøver å være frekk. Når hun får barn selv så skjønner hun det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg synes Anniken er herlig jeg :) greit nok at hun kan virke litt "dum" som i dagens episode med snapchaten og varmegradene. Men det finnes ikke noe vondt i den jenta. Skjønn, pen og ærlig! Jeg tror de utsagnene hun har hatt er grunnet uviten, og ikke at hun prøver å være frekk. Når hun får barn selv så skjønner hun det. 

*Om hun får barn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mayoo skrev:

*Om hun får barn. 

Jaja, nå antok jeg det da de fleste mennesker forplanter seg videre. Men greit, OM hun får barn siden det var så viktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun driver å sipper sånn etter broiler for? De var sammen i 6 mnd! Det er jo virkelig ikke mye. Hun virker sykelig obsessed av han?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjest91 skrev:

Hva er det hun driver å sipper sånn etter broiler for? De var sammen i 6 mnd! Det er jo virkelig ikke mye. Hun virker sykelig obsessed av han?

Var de bare sammen i 6 mnd!? Da hun var 17/18 år gammel for 3-4 år siden. Wow. Altså, kjærlighetssorg kan være like ille etter korte forhold men 6 mnd. Jeg trodde de var sammen minst 1 kanskje 2 år med tanke på hvor mye det er blåst opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt jeg. Hun har fortalt mye om depresjonen, kjærlighetssorgen osv. Da hun lå i parken i NY med en venninne, så sa hun at hun hadde det bra, men savnet å ikke ha det bra? Noe i den duren der. Hørtes bare litt rart ut.

Kjærlighetssorg er tøft, men veldig rart å sørge i 4 år! med en du var sammen med i 6 måneder. Har hun gått til psykolog? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Var de bare sammen i 6 mnd!? Da hun var 17/18 år gammel for 3-4 år siden. Wow. Altså, kjærlighetssorg kan være like ille etter korte forhold men 6 mnd. Jeg trodde de var sammen minst 1 kanskje 2 år med tanke på hvor mye det er blåst opp.

Hun var vel 16 da de var sammen, siden hun har hatt kjærlighetssorg i 4 år 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LeilaS skrev:

Skjønner ikke helt jeg. Hun har fortalt mye om depresjonen, kjærlighetssorgen osv. Da hun lå i parken i NY med en venninne, så sa hun at hun hadde det bra, men savnet å ikke ha det bra? Noe i den duren der. Hørtes bare litt rart ut.

Kjærlighetssorg er tøft, men veldig rart å sørge i 4 år! med en du var sammen med i 6 måneder. Har hun gått til psykolog? 

Hun er typisk en nostalgiker ang det å savne å ikke ha det bra. Kanskje hun er litt sånn at når hun ikke har det fint så kjenner hun på et enormt følelsesspekter, mens når hun har det bra/Ok så er hun litt flatere og platonisk i sine følelser. 

Det å ha en lang kjærlighetssorg over et kort forhold forstår jeg veldig godt. Det første året er jo som regel magisk, fint, man blit kjent, utleverer seg selv, er ekstremt sårbar og viser seg ved sin beste side. Å bli dumpet i den perioden må føles som et slag i trynet, hvor man virkelig har prøvd litt ekstra og nyforelskelsen er ekstra sterk

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Jaja, nå antok jeg det da de fleste mennesker forplanter seg videre. Men greit, OM hun får barn siden det var så viktig. 

Ja, det er faktisk ganske viktig. Er ikke alle som ønsker barn og ei heller ikke alle som kan få barn. Det er på tide at noen kvinner slutter å gå ut i fra at aller her i verden ønsker barn og at en ikke har en skikkelig forsåelse av livet før en har trykt ut en 3,5 kilos gullklump.

Jeg har ikke barn selv og jeg syns utsagnet Anniken kom med var svært unødvendig. Trenger ikke barn for å forstå det. Jeg er heller ikke uvitende selv om jeg ikke har barn. Så det så. 

Endret av Mayoo
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

A og han Broiler var sammen i 2-3 år, fra A var 15 til 17 år. Så og si at forholdet dems varte i 6mnd stemmer ikke. 

Legger ved kilde her

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo også hennes første kjærlighet, det må vi også tenke på. Er vanskelig å komme over den første kjærlighetssorgen.. det var vel "offisielt" i 6 måneder (fra hun var 16 til hun ble 17 cirka), men tror de holdt på en stund før det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
2 minutter siden, Luna123 skrev:

I tillegg til det andre har sagt, så kan jo også livet som fulgte med Mikkel være en grunn til at han var vanskeligere å komme over enn om han hadde vært en fyr med et helt ordinært liv. Hvis jeg husker riktig, så fartet hun mye rundt sammen med han på hans regning, og for ei som kanskje trenger å føle seg sett og beundret av andre, var det sikkert ekstra tungt å gå tilbake til å føle seg mindre relevant ettersom at hun ikke lenger er sammen med en kjendis. Jeg vet at folk leste bloggen hennes før de ble sammen og at å være sammen med Mikkel ikke er det samme som å være sammen med en Hollywood-kjendis, men allikevel. 

Litt enig i dette, mulig hun også har sørget litt over at det livet/den livsstilen som fulgte med han (på den tiden hvertfall) tok slutt.. og det er jo på en måte forståelig.

Og den første kjærligheten er alltid et helvete å komme over, vi har alle vært der (eller mange av oss da). 

Det som er bra er at om hennes nåværende forhold tar slutt en dag så kommer hun mest sannsynlig ikke til å gå like langt ned i kjelleren, for nå vet hun at hun vil komme seg videre fordi hun har klart det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...