Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Så synd det er slutt med typen :( de var fine sammen. Også ser hun så sliten og ulykkelig ut på siste IG-bilde. Håper hun kommer seg fort!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.... 1,5 måned siden de hadde innflytningsfest og nå er det over. Håper virkelig ikke hun går inn i 4 nye år med kjærlighetssorg... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Så synd det er slutt med typen :( de var fine sammen. Også ser hun så sliten og ulykkelig ut på siste IG-bilde. Håper hun kommer seg fort!

Triste greier. Håper det går fortere over enn den forrige, for hennes del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, smartbimbo skrev:

Jeg så den komme da.. Stakkars jente. 

Hvordan?:( jeg har bare sporadisk fulgt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, ingeniørfrue skrev:

Hvordan?:( jeg har bare sporadisk fulgt med

Bare det at når man skal vise frem hvor flott man har det sammen, med masse bilder på blogg, snaps osv, så går det kanskje ikke så bra.. 

I tillegg virket det ut som hun enda ikke var over eksen da hun ble sammen med Anders (ganske sikker på hun har bekreftet dette i media). Følte bare det var et dårlig utgangspunkt, da hun kanskje burde være lykkelig som singel først - bli glad i seg selv, ikke sørge over en eks i mange år.. Før hun finner seg en ny og dermed kommer over eksen. 

Håper hun får det godt med seg selv. Ikke meningen å virke dømmende. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smartbimbo skrev:

Bare det at når man skal vise frem hvor flott man har det sammen, med masse bilder på blogg, snaps osv, så går det kanskje ikke så bra.. 

I tillegg virket det ut som hun enda ikke var over eksen da hun ble sammen med Anders (ganske sikker på hun har bekreftet dette i media). Følte bare det var et dårlig utgangspunkt, da hun kanskje burde være lykkelig som singel først - bli glad i seg selv, ikke sørge over en eks i mange år.. Før hun finner seg en ny og dermed kommer over eksen. 

Håper hun får det godt med seg selv. Ikke meningen å virke dømmende. 

 

Ja du sier noe der. Jeg og min mann deler lite- men vi skal gifte oss om en mnd🎉 Føler at det kanskje har blitt litt "lykkepress" på alle kanaler? At hvis man ikke viser det så er man ikke forelska eller noe sånt 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

La meg starte med å si at jeg egentlig ikke vet helt hvor jeg vil med denne tråden, men den siste tiden har det virkelig vært påfallende hvor ekstremt mye reklame det er på Instagram-kontoen til Anniken. Omtrent daglig, noen ganger flere ganger daglig, kommer det såkalte "in collaboration with"-innlegg. Ikke vet jeg om dette er tilstrekkelig merking engang, men tenkte jeg kunne linke en del av innleggene her.

In collaboration with:

David Andersen - 28. september

Vichy Nordic - 27. september

Tine cottage cheese - 27. september

Makeupmekka - 26. september

Gina Tricot - 25. september

Foreo Nordics - 22. september

Desenio - 19. september

Nutrilett - 18. september

Bubbleroom - 30. august

Daniel Wellington - 29. august

Gina Tricot - 26. august

Bianco Footwear - 24. august

Nakdfashion - 6. august

 

Dette er altså fra de to siste månedene. Jeg har absolutt ingen problemer med reklame på Instagram, det er så absolutt forventet hos de største bloggerne, men Anniken tar dette til et helt nytt nivå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Llise skrev:

La meg starte med å si at jeg egentlig ikke vet helt hvor jeg vil med denne tråden, men den siste tiden har det virkelig vært påfallende hvor ekstremt mye reklame det er på Instagram-kontoen til Anniken. Omtrent daglig, noen ganger flere ganger daglig, kommer det såkalte "in collaboration with"-innlegg. Ikke vet jeg om dette er tilstrekkelig merking engang, men tenkte jeg kunne linke en del av innleggene her.

.....

Svarer deg på det jeg har uthevet. :) 

Fra https://forbrukerombudet.no/content/2017/05/Forbrukerombudets-veileder-om-merking-av-reklame-i-sosiale-medier.pdf

"Hvis du legger ut annonselenker må du merke disse i tillegg til selve innlegget. Ord som er tydelige Det er viktig at du bruker tydelige formuleringer som alle kan forstå. Disse ordene er tydelige nok:

• reklame

• annonse

Andre ord og fraser, som for eksempel «i samarbeid med», «konkurranse», «anbefaling for», og «affiliatelenker» forklarer ikke at innlegget er reklame. Ved å bruke slike eller andre ord som ikke er like tydelige som «annonse» eller «reklame» som merking risikerer du å bryte loven.". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Her kom @Asti meg i forkjøpet!😘

Eneste innlegget jeg kan se som er rett er for Tine Cottage Cheese; der har hun faktisk brukt #reklame

Tilføyelse; jeg ville sendt dette innlegget med linker rett til tipsmailen til Forbrukerombudet (du kan være anonym)

https://forbrukerombudet.no/tips-eller-klage/tips-oss

 

 

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Asti skrev:

Andre ord og fraser, som for eksempel «i samarbeid med», «konkurranse», «anbefaling for», og «affiliatelenker» forklarer ikke at innlegget er reklame. Ved å bruke slike eller andre ord som ikke er like tydelige som «annonse» eller «reklame» som merking risikerer du å bryte loven.". 

Var det jeg tenkte. Men dette vet hun sikkert, så tviler på at hun bryr seg om noen gir beskjed.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om henne på Bloggerene? Hun virker jo grei, men tror det må være vanskelig å være i forhold med henne. Hun hadde jo kjærlighetssorg i 4 år og det henger nok igjen. Tanken på å bli såret og sånn. Synes hun er veldig pen da :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne, til tross for klønete utsagn hun har gitt tidligere. Det at hun gjør disse småintervjuene i mellom klippene så og si usminket synes jeg det står respekt av. Det viser yngre følgere at man kan være vakker, selv uten sminke:) 

Får vondt av henne, det må være sårt å se tilbake på et forhold der de tydeligvis er svært forelsket, når de nå ikke er kjærester lenger. Det hadde ikke jeg klart. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LeilaS skrev:

Hva synes dere om henne på Bloggerene?

Jeg syns hun er fantastisk irriterende.

Virker som en utrolig needy,usikker og slitsom person..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist at hun og vennene hennes syntes at hår under armene, på leggene og i underlivet er ekkelt, og at de faktisk må -google- bilder av hår på vulvaen for å vite hvordan det ser ut :surprised:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, otelie skrev:

Så trist at hun og vennene hennes syntes at hår under armene, på leggene og i underlivet er ekkelt, og at de faktisk må -google- bilder av hår på vulvaen for å vite hvordan det ser ut :surprised:

Jeg og reagerte på det. Jeg er selv på deres alder, og sluttet med glattbarbering nedentil da jeg var 16 og innså at jeg egentlig bare gjorde det fordi det var en "norm", når jeg egentlig syns det er både fint og mer behagelig med hår. Ble litt overrasket over deres holdninger til det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silketeppe skrev:

Jeg og reagerte på det. Jeg er selv på deres alder, og sluttet med glattbarbering nedentil da jeg var 16 og innså at jeg egentlig bare gjorde det fordi det var en "norm", når jeg egentlig syns det er både fint og mer behagelig med hår. Ble litt overrasket over deres holdninger til det.

Det er da en preferansesak.

De vil ikke,da gjør de det ikke.

Du vil,så da gjør du det.

Mer er det egentlig ikke å si om saken,da det ikke finnes ett fasitsvar.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er da en preferansesak.

De vil ikke,da gjør de det ikke.

Du vil,så da gjør du det.

Mer er det egentlig ikke å si om saken,da det ikke finnes ett fasitsvar.

Nei, jeg mener ikke at folk skal gå rundt og ha hår fordi jeg mener det er fint. Jeg syns bare det er litt overraskende at voksne kvinner mener at det er ekkelt og noe å fnise over. Utover det respekterer jeg selvfølgelig at de selv ønsker å barbere, det har jeg ingenting med.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...