Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Til å ha vært med på sweatshop handler hun myyye billig ræl fra Nelly. Altså, jeg er neppe den mest etiske forbrukeren jeg heller. Men det er litt merkelig at hun frontet den saken såpass mye for en stund siden, og nå virker det som hun har glemt hele greia. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Til å ha vært med på sweatshop handler hun myyye billig ræl fra Nelly. Altså, jeg er neppe den mest etiske forbrukeren jeg heller. Men det er litt merkelig at hun frontet den saken såpass mye for en stund siden, og nå virker det som hun har glemt hele greia. 

Ingen av bloggernes "hjertesaker" brenner evig, men de dras frem ved behov. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med jeg er i samme alderen som henne kjenner jeg mye igjen. Mine foreldre var på Gran Canaria på min 20-årsdag. Det var litt sårt for meg. Jeg gråt ikke over det, men tok heller å inviterte til fest :) synes Anniken har fin dybde, er mer ekte enn de fleste av bloggerne, og virker som en veldig tankefull jente! Hun har flere videoblogger der hun bare snakker om alt og ingenting, og hun treffer. Hun er en veldig gammel sjel i en ung kropp😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett på Bloggerne sånn dann og vann. Kjente ikke til nevnte blogger fra før, men hadde egentlig et greit inntrykk av henne frem til dagens episode. 

"Jeg håper de var homo i det minste". Greit nok at hun bare er 20, men come on!

http://www.tv2.no/v/1177774/

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg må si at jeg ikke er noen fan. Jeg hadde litt medlidenhet med henne i begynnelsen, hvor hun snakket om depresjon, kjærlighetssorg og sånn, men nå får jeg bare avsmak av hele jenta. 

Hun minner om en dårlig kopi av Linnea Myhre. Ingenting er bra nok, ingen gjør nok for henne, og alt er bare dust og teit hele veien.

Først at hun sturer og sutrer fordi hun er alene kl 12 når hun blir 20. Selv etter den knallkule festen som familien arrangerte (som hun også måtte klistre på seg et smil for å komme gjennom - eller hva hun nå sa), og at vennene dro ut og feiret henne. Så vet hun ikke hvor lenge man går gravid, noe som bare sier noe om generell uvitenhet på en 20 år gammel jente som går over all forstand, og dermed mistenker jeg at hun prøver å "dumme seg ned" for å være kul. 
Og nå det tullet med at to menn som har barnevogn er lite mandig. Altså, er det mulig å være mer umoden?! Hun er 20, ikke 13, og burde faktisk ha litt mer bredde enn det. Spesielt når hun selv har blitt mobbet(?) og følt mye på hvordan det er når andre sier ting om en, men at hun gjør det er heeelt greit - for hun er jo Anniken som er så dyp og spesiell og som har så mye meninger om alt. 

Kom an.

Enig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yellowrose

Synes det var veldig dumt av henne å si at det er lite mandig å gå med barnevogn, det er jeg helt uenig i. Hun virker som en fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker umoden når hun kun klarer å spre beina og klemme ut unger men må være avhengig av familien for å ta vare på de, eller typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
11 minutter siden, miagunda skrev:

Synes hun virker umoden når hun kun klarer å spre beina og klemme ut unger men må være avhengig av familien for å ta vare på de, eller typen.

Har hun barn? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rose11 skrev:

Har hun barn? :klo: 

Ha ha nei, feil tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har alltid vært sutrete og egoistisk, husker hun var med i teenage boss og skulle styre familiens økonomi, spesiell jente... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig likt Annijor da jeg har lest bloggen. Hun har fremstått som voksen, ekte og reflektert. Nå som jeg ser henne på skjermen i mer hverdagslige situasjoner, så fremstår hun dummere og dummere det mer jeg ser. Spesielt dette siste klippet jeg så på tv2.no nå. Håper virkelig hun ser seg selv og skjemmes. 

"Der er to pappaer på tur da for å si det sånn. Herregud, så lite mannlig egentlig. Jeg er ikke et sånt kvinnediskriminerende menneske som mener kvinner skal gjøre mer enn menn, men som mann kan du ikke komme ut med kompisen din som også har med barnevogn også går dere på trilletur. Midt i New York. Neineineinei. Jeg håper for guds skyld at de hvert fall var homo."

  http://www.tv2.no/v/1177774/ 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør hun det samme som Sophie Elise og outer folk med fullt navn på bloggen. Folk har jo virkelig vært ufine med henne, men hun takler det ikke på en spesiell moden måte hun heller?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Aldri sett to menn som går og triller med hver sin babyvogn.. Hun som har reist verden rundt og sett alt annet.. Har reist halvparten, om ikke mindre enn henne og sett en hel del menn som triller vogner.. Blir flau.. 

 

Men det jeg blir mest flau av er hvordan hun svarer folk som ikke er enige med henne i det innlegget om kritikken mot henne. Hun er så frekk og så over the top of herself. Hun dreit seg ut, både med menn på trilletur, håper de er homofile kommentaren, men ikke minst det med hvor lenge man går gravid. Hun sier selv at det ikke er allmennkunnskap, men hallo? Leser hun ikke nyheter eller Ihverfall  kjendisnyheter? Står ofte det om der. Ikke minst skolepensum.

 

Takk for meg, blir bare veldig oppgitt..

Endret av Skravlekråka
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...