Lzzy Skrevet 10. september #1721 Skrevet 10. september mereo skrev (17 minutter siden): Beste er vel at man gir svaret - "Jeg er ikke perfekt, og det jeg lager kommer heller aldri til å være det. Men jeg har tydelige verdier og prøver å ta så gode og bevisste valg som mulig. Samtidig vet jeg at det alltid finnes ting som kan gjøres bedre, sier hun til TV 2.". Ingen som forventer at noen skal være perfekt, men et snev mer ydmykhet og ærlighet er jo innafor. Lurer på hva Villoid hadde priset jakkene til om det ikke sto "by/x Anijor" på merkelappen? Nettopp 🙄 1
FruR Skrevet 10. september #1722 Skrevet 10. september (endret) Det at Annikken kristiserte SE for å ha polyester i sin kleskolleksjon hadde vært innafor HVIS Anikken hadde levd som hu preika så og si. Det her er hykleri. Endret 11. september av FruR 7 1
Lzzy Skrevet 10. september #1723 Skrevet 10. september FruR skrev (4 timer siden): Det at Annikken kristiserte SE for å ha polyester i sin kleskolleksjon hadde vært innen for HVIS Anikken hadde levd som hu preika så og si. Det her er hykleri. Som de fleste andre influensere, money talks. Mye vil ha mer. 4 1
ama7 Skrevet 11. september #1724 Skrevet 11. september Lzzy skrev (På 9.9.2026 den 23.49): Særlig når man kritiserer absolutt alle andre, å fronter selv at man kun bruker «gode materialer». Så dumt vettu, utrolig at noen fortsatt går på mye av det influenserne setter navnet sitt på. Jeg så en nesten identisk genser på Zara, som faktisk var ull til 699. Anniken og villoid skulle ha 2000 for halvblandet plast. Du vet vel at Zara har omtrent 1750 butikker rundt om i verden?
Nøytral-80 Skrevet 11. september #1725 Skrevet 11. september ama7 skrev (1 time siden): Du vet vel at Zara har omtrent 1750 butikker rundt om i verden? Og du vet at Anniken Jørgensen tar imot spons fra Zara? Poenget her er vel practice what you preach! 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå