Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Btw! Hun ble sikkert mobbet og alt det der, men mye av det som skjedde av mobbing på VGs er hennes egen skyld. Tørr ikke å kommentere det her, men ja send PM..

Nei. Vet du hva. Det er faktisk aldri mobbeofferet sin skyld. 

For all del, det går ann å være uenig med folk, syns at noen mennesker er idioter osv, men en mobber de ikke av den grunn. Det er ingen som fortjener å bli mobbet. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Mayoo skrev:

Nei. Vet du hva. Det er faktisk aldri mobbeofferet sin skyld. 

For all del, det går ann å være uenig med folk, syns at noen mennesker er idioter osv, men en mobber de ikke av den grunn. Det er ingen som fortjener å bli mobbet. 

Endret av Skravlekråka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravlekråka skrev:

Mobbet og mobbet.. Var kanskje ikke så mye av det, men hun ble dumpet av venninnene med GOD grunn

Du skrev selv "det som skjedde av mobbing på VGs er hennes egen skyld". Syns det er en ganske drøy påstand å komme med. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten skrev:

Nå gjør hun det samme som Sophie Elise og outer folk med fullt navn på bloggen. Folk har jo virkelig vært ufine med henne, men hun takler det ikke på en spesiell moden måte hun heller?

Jeg skjønner godt at hun outer de folka, enkelte av dem snakker om å spytte på henne. Det er ren mobbing det som er skrevet på Facebook. Og ja, jeg er enig med folk her inne om at denne dama ikke er så veldig reflektert, men folk på internett tar faen meg helt av på grunn av en teit kommentar. Jeg må si jeg skjønner henne godt akkurat nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Prorsum skrev:

Hvorfor sier alle at hun er en gammel sjel i en ung kropp? Syns hun virker som 20 år gamle flest. 

Helt enig. Hun er 20, og oppfører seg derfor som en 20-åring. Hun virker på ingen måte eldre enn hun er :-) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt innafor å oute folk med navn, noen av kommentarene var virkelig drøye. Som at foreldrene hennes burde vurdere senabort. Hvem skriver sånt? Det er bare helt sykt, og det fortjener hun virkelig ikke.

Men i stedet for å bortforklare seg om at barnevogn-greiene kun var en hysterisk og morsom greie, så burde hun kanskje vært litt mer ydmyk og bare lagt seg flat.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Mayoo skrev:

Du skrev selv "det som skjedde av mobbing på VGs er hennes egen skyld". Syns det er en ganske drøy påstand å komme med. 

Enig. Ufyselig kommentar. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, anonn skrev:

Men i stedet for å bortforklare seg om at barnevogn-greiene kun var en hysterisk og morsom greie, så burde hun kanskje vært litt mer ydmyk og bare lagt seg flat.

Enig. Hun sier at det var en kommentar som kom der og da. Men hun snakket jo mer om dette senere i programmet, det var da hun blant annet sa at hun håpet de i det minste var homo. Så dette var ikke bare en morsom kommentar in the moment fra en 20-åring. Her ligger det jo tydeligvis en skikkelig rævva holdning bak.

Enkelte av kommentarene hun har fått i kommentarfeltene er stygge. Men samtidig har hun outet de som ikke skriver annet enn at de har mistet respekten for henne etter den kommentaren. Det er jo en ærlig sak og jeg synes ikke en slik kommentar går under mobbing og hets akkurat. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cesil skrev:

Enkelte av kommentarene hun har fått i kommentarfeltene er stygge. Men samtidig har hun outet de som ikke skriver annet enn at de har mistet respekten for henne etter den kommentaren. Det er jo en ærlig sak og jeg synes ikke en slik kommentar går under mobbing og hets akkurat. 

Det er jeg enig i. Mye screenshots av folk som skriver at det må være pr-stunt, at det er krise og sånn "neeei, så flaut." Man skal overhodet ikke tåle alt selvom man har valgt å være en offentlig person, men litt må man tåle. Syns ikke de type kommentarene var stygge eller slemme på noen som helst måte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, anonn skrev:

Det er jeg enig i. Mye screenshots av folk som skriver at det må være pr-stunt, at det er krise og sånn "neeei, så flaut." Man skal overhodet ikke tåle alt selvom man har valgt å være en offentlig person, men litt må man tåle. Syns ikke de type kommentarene var stygge eller slemme på noen som helst måte. 

De fleste kommentarene går ut på at hun er dum, og det bør folk faen meg holde seg for gode til å si. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, clyde skrev:

De fleste kommentarene går ut på at hun er dum, og det bør folk faen meg holde seg for gode til å si. 

Hun er ikke dum, men det var jævlig dumt sagt og er med på å opprettholde en machokultur. Men hey, vi alle har vel sagt noe jævlig dumt både én og flere ganger? Det går forøvrig an å si det på andre måter enn at hun er en dum kjerring, at hun er hjernedød, at hun burde få tilbake skolepengene osv. Nå handlet uansett ikke innlegget mitt om de kommentarene. Det handlet om de jeg spesifikt nevnte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, anonn skrev:

Hun er ikke dum, men det var jævlig dumt sagt og er med på å opprettholde en machokultur. Men hey, vi alle har vel sagt noe jævlig dumt både én og flere ganger? Det går forøvrig an å si det på andre måter enn at hun er en dum kjerring, at hun er hjernedød, at hun burde få tilbake skolepengene osv. Nå handlet uansett ikke innlegget mitt om de kommentarene. Det handlet om de jeg spesifikt nevnte. 

Ja, vi har alle sagt dumme ting. Det betyr likevel ikke at vi eller Anniken er dum. Når folk samler seg i flokk og spyr ut dritt så må de regne med at det kan få konsekvenser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt tidslinjen hennes.. hun fylte 20 nå men har hatt kjærlighetssorg i 4 år, hatt depresjon, reist masse, tydligvis holdt på med en annen person på vgs.. hvordan har hun rukket alt dette? 

Hvor lenge graviditet varer er jo typisk kunnskap som kommer under definisjonen allmennkunnskap...det er jo ikke opp til henne å avgjøre at det ikke er det bare fordi hun ikke vet det :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Privatbruker

Jeg likte henne i starten, men har fått avsmak.

Først og fremst var det alt dette engasjementet med sweatshop og alt oppstyret rundt tekstilindustrien som hun så fint kaller "hjertesaken" sin. Da lurer jeg på en ting? Hvorfor er det plutselig OK å stille som modell for Nelly (som om de stiller seg mer etisk til saken enn h&m, yeah right). Og for ikke å nevne Zara, som hun reklamerer for i hytt og pine. (Ikke nok med det, hun stiller opp i en reklamefilm på minmote.no kort tid etter hun kom hjem fra Kambodsja, der hun reklamerer for Zara sine bikinier). Alt for å tjene penger. Hun gråter på serien over hvor forferdelig tekstilarbeiderne har det og ber til leserne sine om å engasjere seg i saken. Mens hun nå faktisk OPPFORDRER leserne til å kjøpe det hun bruker ved å reklamere for KLÆR fra lavpris kjeder. Dobbeltmoralen lenge leve. 

For det andre takler hun ikke konstruktiv kritikk. Hver kommentar hun får som hun ikke synes noe om svarer hun frekt eller avvisende. Og hun klarer ikke å legge seg flat hvis hun har uttalt seg feil om bla. kommentaren om menn på trilletur som nylig var oppe som ett tema. Isteden går hun i forsvarsposisjon på bloggen, og skriver en bibel om hvor forferdelige folk er som har meninger om utsagnet hennes.

For det tredje misliker jeg at hun skal fremstille seg selv som så sykt spesiell og at hun har en tankegang, hjerne, sjel og Gud vet hva som tydeligvis ingen andre 20 åringer i denne verden/landet har. Det er ikke bare deg som har refleksjoner over livet Anniken.

Takk for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg skjønner ikke helt at folk mener at hun "outer" de som kommer med stygge kommentarer. De har jo selv skrevet disse med fullt navn på Facebook. Synes det er helt på sin plass å vise de frem på bloggen. De som er dumme er de som skriver slike kommentarer i full offentlighet og forventer at det ikke får konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, jentekvinne skrev:

Jeg skjønner ikke helt at folk mener at hun "outer" de som kommer med stygge kommentarer. De har jo selv skrevet disse med fullt navn på Facebook. Synes det er helt på sin plass å vise de frem på bloggen. De som er dumme er de som skriver slike kommentarer i full offentlighet og forventer at det ikke får konsekvenser. 

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut andre episode  i andre sesong av teenage boss på nrk nettv 😊 15 år gamle Anniken er sjefen for hjemmet i en mnd.

Endret av Silla8
Tilleggsinfomasjon
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silla8 skrev:

Sjekk ut andre episode  i andre sesong av teenage boss på nrk nettv 😊 15 år gamle Anniken er sjefen for hjemmet i en mnd.

Åhh gudbedre!! For en bortskjemt jentunge! 😳 

Var da enda godt de siste pengene gikk til foreldrene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2017 den 3.49, Privatbruker skrev:

Jeg likte henne i starten, men har fått avsmak.

Først og fremst var det alt dette engasjementet med sweatshop og alt oppstyret rundt tekstilindustrien som hun så fint kaller "hjertesaken" sin. Da lurer jeg på en ting? Hvorfor er det plutselig OK å stille som modell for Nelly (som om de stiller seg mer etisk til saken enn h&m, yeah right). Og for ikke å nevne Zara, som hun reklamerer for i hytt og pine. (Ikke nok med det, hun stiller opp i en reklamefilm på minmote.no kort tid etter hun kom hjem fra Kambodsja, der hun reklamerer for Zara sine bikinier). Alt for å tjene penger. Hun gråter på serien over hvor forferdelig tekstilarbeiderne har det og ber til leserne sine om å engasjere seg i saken. Mens hun nå faktisk OPPFORDRER leserne til å kjøpe det hun bruker ved å reklamere for KLÆR fra lavpris kjeder. Dobbeltmoralen lenge leve. 

For det andre takler hun ikke konstruktiv kritikk. Hver kommentar hun får som hun ikke synes noe om svarer hun frekt eller avvisende. Og hun klarer ikke å legge seg flat hvis hun har uttalt seg feil om bla. kommentaren om menn på trilletur som nylig var oppe som ett tema. Isteden går hun i forsvarsposisjon på bloggen, og skriver en bibel om hvor forferdelige folk er som har meninger om utsagnet hennes.

For det tredje misliker jeg at hun skal fremstille seg selv som så sykt spesiell og at hun har en tankegang, hjerne, sjel og Gud vet hva som tydeligvis ingen andre 20 åringer i denne verden/landet har. Det er ikke bare deg som har refleksjoner over livet Anniken.

Takk for meg. 

Hun har mange ganger forklart hvorfor hun fortsatt kjøper klær fra disse kjedene. Hennes hjertesak er ikke boitkott, men at tekstilarbeiderne skal få bedre forhold. Uten den lille, håpløse jobben de har kommer de til å dø, så boitkott hadde bare gjort at de ikke hadde noen jobb. Finnes flere innlegg og videoer der hun forklarer dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...