Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Plexus skrev:

Hun er typisk en nostalgiker ang det å savne å ikke ha det bra. Kanskje hun er litt sånn at når hun ikke har det fint så kjenner hun på et enormt følelsesspekter, mens når hun har det bra/Ok så er hun litt flatere og platonisk i sine følelser. 

Det å ha en lang kjærlighetssorg over et kort forhold forstår jeg veldig godt. Det første året er jo som regel magisk, fint, man blit kjent, utleverer seg selv, er ekstremt sårbar og viser seg ved sin beste side. Å bli dumpet i den perioden må føles som et slag i trynet, hvor man virkelig har prøvd litt ekstra og nyforelskelsen er ekstra sterk

Hvorfor ikke bare være seg selv 100% fra første stund? Man skaper jo en falsk fasade ved å "vise seg fra sin beste side" i begynnelsen av et forhold. Mener ikke at man skal gå rundt som en slask og lukte vondt, men ærlig talt. Jeg hadde ikke orket å gå rundt som en "levende reklameplakat" for å få en mann på kroken. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Micomi skrev:

A og han Broiler var sammen i 2-3 år, fra A var 15 til 17 år. Så og si at forholdet dems varte i 6mnd stemmer ikke. 

Legger ved kilde her

Stemmer overhodet ikke, les fakta før du uttaler deg. Se bloggposten hvor A forteller at det er slutt, september 2013. Deretter leser du hva Broiler forteller her, juni 2013: http://www.vg.no/rampelys/musikk/dj-broiler-gutta-paa-universal-fest-har-roet-seg-ned-med-hver-sin-kjaereste/a/10104270/

- Jeg har blitt sammen med en jente ja. Hun er 17 år. Folk synes kanskje det er litt ungt men hun er veldig voksen for alderen. Jeg traff henne på et fotoshoot for noen år tilbake. Jeg brukte vel ett år på å vinne henne over, men det funker bra nå, vi har kjent hverandre i over ett år og vært sammen i tre måneder, sier M.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde droppet henne som venninne hvis jeg så det klippet på bloggerne og deretter leste den artikkelen. Hun forventer at venninnene nok sender melding når de ser klippet, tydligvis for å si unnskyld eller noe? Ikke et snev av innsikt i at hun har helt urelistiske forventninger + at de hadde fin fest på selve bursdagen (som er det som er vanlig) der hun har masse venner som stiller opp. Og foreldrene var jo til og med hjemme for å overraske henne natt til bursdagen, som er akkurat det hun grein over at ingen gjorde! (Og som jeg aldri har hørt at er vanlig for noen) Jeg forstår ikke hvordan hun tenker i det hele tatt.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2017 den 16.17, SoftKitty skrev:

Tror jeg hadde droppet henne som venninne hvis jeg så det klippet på bloggerne og deretter leste den artikkelen. Hun forventer at venninnene nok sender melding når de ser klippet, tydligvis for å si unnskyld eller noe? Ikke et snev av innsikt i at hun har helt urelistiske forventninger + at de hadde fin fest på selve bursdagen (som er det som er vanlig) der hun har masse venner som stiller opp. Og foreldrene var jo til og med hjemme for å overraske henne natt til bursdagen, som er akkurat det hun grein over at ingen gjorde! (Og som jeg aldri har hørt at er vanlig for noen) Jeg forstår ikke hvordan hun tenker i det hele tatt.

 

Bortskjemt enebarn 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår egentlig ikke hvordan man kan ha kjærlighetssorg i 4 år..

Altså,de var jo bare tenåringer,og hun sliter ENNÅ..

Hvor mange er sammen livet ut,når man møtes som 17åringer?

Joa,det skjer,men hva er oddsen?

Skjønner ikke hvordan så mange mener hun er så sterk..

Det er jo det siste hun er..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, J.. skrev:

Forstår egentlig ikke hvordan man kan ha kjærlighetssorg i 4 år..

Altså,de var jo bare tenåringer,og hun sliter ENNÅ..

Hvor mange er sammen livet ut,når man møtes som 17åringer?

Joa,det skjer,men hva er oddsen?

Skjønner ikke hvordan så mange mener hun er så sterk..

Det er jo det siste hun er..

I alle dager.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

 

Forstår egentlig ikke hvordan man kan ha kjærlighetssorg i 4 år..

 

Det er mye man kan kritisere Annijor for, men varigheten på noens kjærlighetssorg er absolutt individuelt. Jeg trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv, men det ble slutt i 2012, og jeg er fortsatt ikke over det. Sånn er det bare. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
Akkurat nå, ssophie skrev:

Det er mye man kan kritisere Annijor for, men varigheten på noens kjærlighetssorg er absolutt individuelt. Jeg trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv, men det ble slutt i 2012, og jeg er fortsatt ikke over det. Sånn er det bare. 

Den kjærlighetssorgen må ha trigget noe som har ligget latent en stund, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en kjærlighetssorg varer i 4 år er det fordi man ikke håndterer og forholder seg til sorgen, og kanskje heller dyrker den. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått skikkelig avsmak for hele jenta, hun er jo sutrete, egoistisk og negativ hele tiden. Hun kom ikke særlig godt utav det på Bloggerne. Skal hun være med neste sesong? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hippyskippy skrev:

Fått skikkelig avsmak for hele jenta, hun er jo sutrete, egoistisk og negativ hele tiden. Hun kom ikke særlig godt utav det på Bloggerne. Skal hun være med neste sesong? 

Ja dessverre. Har ikke sansen for henne lenger. Skulle ønske at hun reflekterte litt over oppførselen hun viser gjennom "bloggerne" istedet for å forsvare seg selv. Det kunne hun vokst på. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Interessant å filosofere over hvordan bloggere kan iscenesette seg selv på bloggen, mens man får et helt annet inntrykk når bloggeren ikke selv sitter med kontrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Kjedelig hun skal være med i neste sesong. Synes det ble for mye snakk om kjærlighetssorg og depresjoner. Da vil jeg heller ha Suzanne tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Er ikke enig... syntes hun er bra i bloggerene jeg... kjente meg igjen i henne fra den alderen.. har det bedre nå 😌 Vi må huske innimellom at dette er jenter i en vanskelig alder med veldig mange som mener veldig mye om dem (selvforskyldt OK, men alikevel) Vil si hun er et følelsesmenneske - gråter og ler mye. Fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna123

Jeg har ikke sett alle episodene av henne i Bloggerne, men utfra det jeg har sett, syns jeg at hun er ganske lik slik som hun fremstiller seg selv på bloggen sin. Spesielt i videoblogger. Man ser jo i innleggene hennes at hun tenker mye på seg og sitt og sorgene sine (noe jeg også er flink til, så prøver ikke å være slem), så jeg ser ikke helt hvilke sider som hun har holdt skjult? Hun har også sagt at hun kan virke overlegen rundt mennesker hun ikke kjenner, hvis noen har reagert på det.

Noe jeg derimot syns var guffent av henne, var kommentaren hennes om blogglesere som ønsket å bli kjent med henne over et glass rødvin da hun skulle flytte til Bergen. Skjønner at hun er ukomfortabel med å si ja til slike venneforespørsler, men hun virket så hånlig da hun snakket om det, og det var nok ikke særlig hyggelig å høre for dem som kom med forespørselen. 

Endret av Luna123
Skrev "uggent", mente "guffent"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Rose11 skrev:

Kjedelig hun skal være med i neste sesong. Synes det ble for mye snakk om kjærlighetssorg og depresjoner. Da vil jeg heller ha Suzanne tilbake. 

Elsker Suxanne! Får ikke nok av sarkasmen og selvironien hennes

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Interessant å filosofere over hvordan bloggere kan iscenesette seg selv på bloggen, mens man får et helt annet inntrykk når bloggeren ikke selv sitter med kontrollen. 

Det er vel et vanlig problem at man fremstilles fremmed på skjermen pga klipping og diverse? Ikke et unikt fenomen for bloggere akkkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
5 minutter siden, Fralle skrev:

Det er vel et vanlig problem at man fremstilles fremmed på skjermen pga klipping og diverse? Ikke et unikt fenomen for bloggere akkkurat.

Jeg kommer på stående fot ikke på sammenliknbare tilfeller. Hovedpoenget mitt er iscensettingen, der de har kontroll med tanke på redigering av bilder og hvordan de fremstår. 

At det klippes og redigeres i media er velkjent, og mang en deltaker i realityserier har f.eks følt seg fremstilt feil. Men det unike i forhold til bloggerne er at de sitter med all kontroll på bloggen. Ikke få av dem benytter sjansen til å fremstille seg med perfeksjon, mens inntrykket ikke blir det samme i media når de ikke kan redigere eller bestemme vinklingen. 

For ordens skyld så kjenner jeg ikke Anniken sin blogg godt nok til å vurdere i hvor stor grad hun er ulik, jeg registrerer dog at noen mener de får en dårligere inntrykk, andre ikke. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 17.17, gjest91 skrev:

Stemmer overhodet ikke, les fakta før du uttaler deg. Se bloggposten hvor A forteller at det er slutt, september 2013. Deretter leser du hva Broiler forteller her, juni 2013: http://www.vg.no/rampelys/musikk/dj-broiler-gutta-paa-universal-fest-har-roet-seg-ned-med-hver-sin-kjaereste/a/10104270/

- Jeg har blitt sammen med en jente ja. Hun er 17 år. Folk synes kanskje det er litt ungt men hun er veldig voksen for alderen. Jeg traff henne på et fotoshoot for noen år tilbake. Jeg brukte vel ett år på å vinne henne over, men det funker bra nå, vi har kjent hverandre i over ett år og vært sammen i tre måneder, sier M.

Ok, leste dette jeg da og iom at det står at A er 15 og at de har holdt sammen siden da. 

Men uansett who cares, jeg syns bare det virkelig litt vilt og ha såpass med kjærlighetssorg når man er sammen i 6 mnd. Virker mer for meg som om hun skal nevne det og dra det opp gang på gang fordi det er Mikkel i DJ broiler? At hun kanskje syns det er stas og ha vært sammen med en "musiker/kjendis". ? Og jeg sjekket fakta, kan ikke noe for hva media skriver.

IMG_3463.PNG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...