Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, maomao skrev:

Hvorfor bruker kjæresten neglelakk og i tillegg går til salong for å få det gjort. 

Hvorfor ikke? Vi lever i 2017.

 

Jeg har ikke sett alle episodene, men han typen likte jeg godt. Virker som en mann som er veldig trygg på seg selv, og ikke tilgjort slik en viss annen blogger-type. Synd det ble slutt.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
1 minute ago, Weekend said:

Hvorfor ikke? Vi lever i 2017.

 

Jeg har ikke sett alle episodene, men han typen likte jeg godt. Virker som en mann som er veldig trygg på seg selv, og ikke tilgjort slik en viss annen blogger-type. Synd det ble slutt.

Også er han så kjeeeeeekk :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine behov og kan være krevende på sine måter, men det skal ikke gå utover personlig på den andre partneren i et forhold. Hadde de vært sammen enda hadde det endr med at han måtte ha sagt "jeg skal aldri forlate deg" resten av sitt liv. Hun har vært deppa så lenge at det skal en del til for at det går over. Og det kan hun ikke laste over på noen andre. Og det burde ingen finne seg i heller når det er så gale. 

Det er min mening da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 15.05, maipai skrev:

Gjør hun seg til, eller er hun så uvitende som hun fremstår?

Reagerte veldig på at hun i forrige sesong syns at menn med barnevogn var skikkelig umandig, at en graviditet varte et år og det liksom var så kaldt i leiligheten som det sto på mobilen at det var ute. I dagens episode klarer hun å si at det aldri har vært så mye snø i Norge som det var på Island den morgenen. 

Hun mener sikkert ikke alt, men det er summen av vimsete og uvitende utsagn hele tiden som gjør at hun fremstår litt lite reflektert. 

Tror nok hun tenker at det ikke har vært så mye snø der hun har bodd🙄 Hun trodde jo man gikk gravid i et år da... sier litt om nivået...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2017 den 15.05, maipai skrev:

Gjør hun seg til, eller er hun så uvitende som hun fremstår?

Reagerte veldig på at hun i forrige sesong syns at menn med barnevogn var skikkelig umandig, at en graviditet varte et år og det liksom var så kaldt i leiligheten som det sto på mobilen at det var ute. I dagens episode klarer hun å si at det aldri har vært så mye snø i Norge som det var på Island den morgenen. 

Hun mener sikkert ikke alt, men det er summen av vimsete og uvitende utsagn hele tiden som gjør at hun fremstår litt lite reflektert. 

Også dette fra valget:

59de5dfd28021_Skjermbilde2017-10-11kl_20_07_25.png.56519d9d56eb2a1aab8947c0811c8439.png

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Liker Anniken godt, og har virkelig sansen for Anders når jeg ser på bloggerne. Men får vondt sv han når hun hele tiden søker bekreftelse og påstår at han kommer til å gå fra henne, at hun blir stresset sv å skulle bo med han osv. Hun skyver han vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
1 minutt siden, Kariannne skrev:

Liker Anniken godt, og har virkelig sansen for Anders når jeg ser på bloggerne. Men får vondt sv han når hun hele tiden søker bekreftelse og påstår at han kommer til å gå fra henne, at hun blir stresset sv å skulle bo med han osv. Hun skyver han vekk.

Leste nå at det tydeligvis er slutt mellom dem. Synd, for han tror jeg var veldig bra for hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Anders er jo helt lik Adam fra 90-tallsserien Eva og Adam, samme sveisen og alt! 

Endret av Luppa
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luppa skrev:

Han Anders er jo helt lik Adam fra 90-tallsserien Eva og Adam, samme sveisen og alt! 

skulle nesten tro det var han skuespilleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Luppa skrev:

Han Anders er jo helt lik Adam fra 90-tallsserien Eva og Adam, samme sveisen og alt! 

Tenkte akkurat å si det samme:p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Luppa skrev:

Han Anders er jo helt lik Adam fra 90-tallsserien Eva og Adam, samme sveisen og alt! 

Det samme tenkte jeg :ler:

Kjekk fyr da! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om hun fått noe psykologhjelp eller noe mot kjærlighetssorgen? Hvis nei, så hadde det vært det beste. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den jenta der opp i vrangstrupen. Hun er veldig sutrete og kravstor. Må ha bekreftelse hele tiden. Er en grense på hvor mye bekreftelse man kan gi et menneske. Skjønner godt Anders ble oppgitt over den mappen hun hadde på PC'n. Da virker det jo som hun ikke er over eksen. Hun kunne ikke sette på et smil når de fikk leiligheten. Var helt apatisk  Virker som de krangler og er mye uenige. Tror ikke hun er klar for forhold. Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen mtp de utsagnene hun kommer med heller.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, smalls skrev:

Har den jenta der opp i vrangstrupen. Hun er veldig sutrete og kravstor. Må ha bekreftelse hele tiden. Er en grense på hvor mye bekreftelse man kan gi et menneske. Skjønner godt Anders ble oppgitt over den mappen hun hadde på PC'n. Da virker det jo som hun ikke er over eksen. Hun kunne ikke sette på et smil når de fikk leiligheten. Var helt apatisk  Virker som de krangler og er mye uenige. Tror ikke hun er klar for forhold. Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen mtp de utsagnene hun kommer med heller.

Skriver under på denne 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...