Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Sh999 skrev:

Takk for svar. Huff.. Ikke bra:frkk:

Nei uff. Trist å se på når han bare virker snill og god. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Liima skrev:

Nei uff. Trist å se på når han bare virker snill og god. 

Ja han vet jo ikke hva godt han kan gjøre for henne.. Tror kanskje den jenta burde prøve å finne seg selv, å bli litt mer trygg på seg selv før hun involverte seg med en ny kjæreste. Som en over her sa, man er ikke i stand til å elske noen andre når man ikke elsker seg selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva hun sliter med, så er ikke det en unnskyldning for å oppføre seg slik mot kjæresten sin. Han prøver og prøver, men ingenting er godt nok. Synes hun var kjerring mot han! Sier "flytt deg" og var bare ufyselig. Hvis hun er så irritabel, så gå for deg selv. Gå deg en tur eller noe mens han ordner. Jeg hadde blitt ekstremt sliten av å være sammen med henne. Huff 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sh999 skrev:

Ja han vet jo ikke hva godt han kan gjøre for henne.. Tror kanskje den jenta burde prøve å finne seg selv, å bli litt mer trygg på seg selv før hun involverte seg med en ny kjæreste. Som en over her sa, man er ikke i stand til å elske noen andre når man ikke elsker seg selv.

Ser nå at måten jeg svarte deg over her kunne oppfattes som surt/frekt. Det var ikke meningen 🙉

Jeg er enig med deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Liima skrev:

Ser nå at måten jeg svarte deg over her kunne oppfattes som surt/frekt. Det var ikke meningen 🙉

Jeg er enig med deg :)

Takk:-) alt i orden;-) Så nå hva du mente, stakkar fyr! Er jo tydelig hva hun driver med, pusher han fra seg for å si : hva var det jeg sa? når han får nok å går. (selvoppfyllende profeti) Hun burde ikke hatt kjæreste på lang tid rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun fortjener _ikke_ en så fantastisk type som Anders. Fælt hvordan hun behandler han. Håper hun er like flau over seg selv når hun ser seg selv på TV, som jeg blir over henne. Utrolig slitsomt å være med gretne, ufyselige kranglefanter som er sure hele dagen, uansett hva man gjør. Merk mine ord - når man går man sammen med sånne der over tid og konstant prøver å vedlikeholde en god stemning uten hell, så eksploderer man til slutt.

Hun fortjener samme behandling tilbake. Og hun burde holde seg for god til å behandle han på den måten på TV, fremfor mange tusen seere - den ydmykelsen bør hun ha nok empati til å spare han for. Men etter hva jeg har sett på TV de siste dagene fremstår hun svært egoistisk og selvsentrisk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
6 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Det var en vond episode. Anders er gull verdt, og Anniken tar det for gitt. Tror ikke det er noe hun vil, men ingen unnskyldning for oppførselen hennes

Jeg så bare en jente som var stressa med mat og rengjøring før gjestene kom. De fleste jenter blir irriterte da for menn har det ikke slik. Jeg blir hverfall irritert når jeg stresser med rengjøring😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder av Bloggerne og jeg har ikke latt meg sjokkere av spesielt mye. Men den episoden med Anders rørte noe ved meg. Kanskje fordi jeg kjente meg igjen. 

Mannen min er minner meg om Anders. Han er tvers igjennom god og vil bare at jeg og barna våre skal ha det bra. Jeg, derimot, har kort lunte og lar meg irritere av småting. Og jeg kunne behandlet mannen min slik Anniken behandlet Anders. Men jeg gjør det jo ikke. For det er ikke mannen min sin feil at jeg er irritert og stressa. Selvsagt skjer det at jeg blir irritert på ham, slik sikkert alle blir på partneren sin innimellom. Men jeg behandler ham sa ikke som dritt under skoa, slik Anniken gjorde (gjør). Jeg synes det vitner om mangel på respekt og jeg håper han ikke finner seg i slikt fremover. For ingen fortjener slik behandling, spesielt ikke når alt de ønsker er at partneren skal ha det bra. 

Og når hun ikke engang klarer å beherske seg med kamera til stede, hvordan behandler hun ham ellers, når det bare er de to? 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TomineB skrev:

Jeg så bare en jente som var stressa med mat og rengjøring før gjestene kom. De fleste jenter blir irriterte da for menn har det ikke slik. Jeg blir hverfall irritert når jeg stresser med rengjøring😊

Uansett hvor stresset og irritert man blir, så ikke la det gå utover partneren sin. Det er unødvendig og dårlig gjort. Måten hun glefset til han var vondt å se :(

Jeg kan bli stresset hvis vi har dårlig tid, men er aldri kjerring og glefser til kjæresten min. Håper Anniken har sagt unnskyld til han.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Liima skrev:

Helt alvorlig? Så du ikke det?

Det er da ikke alle som ser episoden med en gang den blir lagt ut🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, maomao skrev:

Litt overrasket over at Kristine og Anniken er så gode venner. Kanskje Kristine får opp øynene en dag.

Hva har K, eller noen andre for den saks skyld, å lære av en som ikke vet noen ting om forhold? Og den 4 år lange sorgen hennes er mer en besettelse enn noe annet, ingen gråter over en eks i 4 år der forholdet varte i 6 mnd.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, gjest91 skrev:

Hva har K, eller noen andre for den saks skyld, å lære av en som ikke vet noen ting om forhold? Og den 4 år lange sorgen hennes er mer en besettelse enn noe annet, ingen gråter over en eks i 4 år der forholdet varte i 6 mnd.

I all verden. Hvor står det i kommentaren min at hun har noe å lære? Jeg tenkte mer på at hun kanskje begynner å se Fabian slik andre ser han. Slutt å tillegge meg meninger og sitater jeg ikke har kommentert. Lag deg ditt eget innlegg. Anniken sin besettelse av kjærlighetssorg burde hun fått hjelp til. Det er ikke normalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10/16/2017 den 16.01, misssssnorway skrev:

 

http://annijor.no/aerlighet-angst-stille-tarer/ - Tror dette innlegget sier sitt om det hun har å stri med.

Virker som om mange på en måte ikke aksepterer at hun er deprimert fordi det er så mange som sier at hun ikke er "berettiget" til å være det. Man kan få depresjon uten å møte betydelig motstand i livet. Man kan få depresjon selv om man er den peneste om mils omkrets (min mening). Man kan få depresjon selv om man har mennesker som er glade i en rundt seg. Det er ingen fasit over hvem som får lov og ikke får lov til å ha en psykisk lidelse. 

Så sant! Sier ganske mye når man kan få depresjon av å få et barn, den beste gaven man kan få i livet liksom! hvem som helst kan få depresjon av hva som helst :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjest91 skrev:

Hva har K, eller noen andre for den saks skyld, å lære av en som ikke vet noen ting om forhold? Og den 4 år lange sorgen hennes er mer en besettelse enn noe annet, ingen gråter over en eks i 4 år der forholdet varte i 6 mnd.

Du kan da ikke bestemme hva andre skal føle.

Jeg hadde et veldig kort forhold med en i 2011, og jeg tenker fortsatt mye på han og forholdet.  Det er 6 år siden, det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Christy89 skrev:

Nå må hun se å dumpe han! Tror alle sier det til henne, men hun er for knytter til han. Klippe for neste episode, så gråter hun nok en gang. "Jeg er her liksom med Fabian"  mens hun klemmer en. Det er så tydelig han bare gir faen i henne :(

De er jo ikke sammen lenger? Snakker du om Anniken eller Kristine? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, maomao skrev:

Det er da ikke alle som ser episoden med en gang den blir lagt ut🙄

Jeg vet det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Bambi1995 skrev:

De er jo ikke sammen lenger? Snakker du om Anniken eller Kristine? 

Ops, feil tråd 🙊🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TomineB skrev:

Jeg så bare en jente som var stressa med mat og rengjøring før gjestene kom. De fleste jenter blir irriterte da for menn har det ikke slik. Jeg blir hverfall irritert når jeg stresser med rengjøring😊

Nå er ikke jeg en av de som kritiserer henne, men stresset eller ei, unødvendig oppførsel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...