Gå til innhold

Anniken Jørgensen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg oppfatter at hun skriver at hun har vært deprimert tidligere, men ikke nå. Hun skriver om og bruker ordet angst om det som har pågått en stund.

 

Så var det omtalte klippet filmet tidligere i år også, så det er meget mulig hun var det på gjeldende tidspunkt. Poenget er at det blir feil å "slenge dritt" (vet ikke om du har gjort det, men andre har) om mennesker fordi de ikke reagerer på den måten man selv ideellt sett ville reagert. Alle har en bakhistorie.

Depresjon er heller ikke noe man har en dag, og neste dag er det borte. I mitt tilfelle er graden av depresjon iallefall svært varierende, og man kan ha bedre og dårligere perioder. Noen blir helt friske, andre ikke. Ofte er det også slik at depresjon og angst går hånd i hånd. 

Uansett så synes jeg Annijor er svært tøff som klarer å uttrykke alle følelsene og tankene sine, og at hun ikke prøver å legge frem en perfekt billedskjønn fasade! Kanskje jeg liker henner mer enn andre, fordi jeg ser biter av meg selv i henne, ikke vet jeg. Synes uansett at hun er et bedre forbilde enn x-antall andre bloggere på blogglisten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uavhengig av bakhistorie og eventuelle diagnoser (som vi ikke burde spekulere i), så er det overhodet ikke greit å behandle noen slik hun behandler Anders. Jeg håper hun ser det selv nå som sesongen går, og ikke bortforklarer eller skylder på klipping. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er teit av henne og kommentere andres forhold når hun ikke får sine egne til å funke engang..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daisy_B skrev:

Uavhengig av bakhistorie og eventuelle diagnoser (som vi ikke burde spekulere i), så er det overhodet ikke greit å behandle noen slik hun behandler Anders. Jeg håper hun ser det selv nå som sesongen går, og ikke bortforklarer eller skylder på klipping. 

 

Enig. Får bare vondt av han :(

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så klart veldig leit hun sliter, men synes ikke det greit hvordan hun behandler han på. Da de stelte i stand til fest, så bare glefset hun til han og var ikke særlig hyggelig. Nektet å gi han kyss.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marie_82

Anders er jo helt fantastisk mot henne, så tålmodig og rolig. Prøver hele tiden å rette opp den dårlige stemningen som hun selv står for. Også behandler hun han som en tyggis under skoen.. Stakkars, jeg hadde aldri akseptert å bli snakket sånn til uansett om min kjæreste skulle være deprimert eller ikke. Man klarer å oppføre seg ordentlig mot andre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er en grunn til at de sier at "man må elske seg selv, før man kan elske noen andre." På Bloggerne lyser det jo lang vei at hun ikke har det bra med seg selv. Og hun lar det gå utover Anders, bevisst eller ubevisst. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var kanskje redd for å miste han i starten, men nå ser det bare ut som hun tar han for gitt. Et eksempel er når hun sier til venninnen at hun vil flytte tilbake til Drammen hvis hun skal kjøpe leilighet. Venninnen spør, naturlig nok: "Vil Anders det?", hvorpå Anniken svarer "Jeg tror han bare går der jeg går". 

I tillegg til at hun oppfører seg direkte ufyselig mot han, er hun heller ikke redd for å fortelle alle som vil høre om hvor kvalt hun føler seg, eller hvor mye han klenger når hun ber om space. Jeg synes ikke oppførselen kan unnskyldes av noe som helst. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ufyselig og fæl oppførsel i dagens episode. Jeg har full forståelse for det hun sliter med, men det er INGEN som helst unnskyldning til å holde på sånn!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solivagant skrev:

For en ufyselig og fæl oppførsel i dagens episode. Jeg har full forståelse for det hun sliter med, men det er INGEN som helst unnskyldning til å holde på sånn!

Nei, det var direkte ubehagelig å se på. Anders er en så varm og inkluderende gutt, hjelpsom på alle vis. Han må jo være utrolig glad i henne for å fortsatt bo med henne. Håper hun får en wake-up call av å se sin egen oppførsel i dagens episode, men jeg tviler på det. Hun kalte seg selv for "kjærlighetssorgens mor" til KU. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, J.. skrev:

Synes det er teit av henne og kommentere andres forhold når hun ikke får sine egne til å funke engang..

Jeg er så enig. Og jeg må innrømme at hun ikke hadde vært den første jeg hadde gått til om hun var venninna mi og jeg hadde hatt kjærlighetssorg heller. 

Og hvis jeg var mamman hennes og hadde sett hvor ufordragelig hun var i denne episoden hadde jeg tatt meg et alvorsord med henne. Sånn hår det ikke an å oppføre seg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lilletrilleline skrev:

Og hvis jeg var mamman hennes og hadde sett hvor ufordragelig hun var i denne episoden hadde jeg tatt meg et alvorsord med henne. Sånn hår det ikke an å oppføre seg. 

Vi har jo sett noe av moren og faren og dessverre virker det som om de begge har gitt opp litt når det gjelder oppførselen hennes. Men det vi så i går var rett og slett psykisk mishandling. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en vond episode. Anders er gull verdt, og Anniken tar det for gitt. Tror ikke det er noe hun vil, men ingen unnskyldning for oppførselen hennes

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Antoinette skrev:

Vi har jo sett noe av moren og faren og dessverre virker det som om de begge har gitt opp litt når det gjelder oppførselen hennes. Men det vi så i går var rett og slett psykisk mishandling. 

Sorry, men hva var det hun gjorde i gårsdagens episode som var så fælt? Ble litt nysjerrig her nå;-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sh999 skrev:

Sorry, men hva var det hun gjorde i gårsdagens episode som var så fælt? Ble litt nysjerrig her nå;-)

Helt alvorlig? Så du ikke det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Liima said:

Helt alvorlig? Så du ikke det?

Kanskje Sh999 ikke så episoden? :-) Jeg har ikke fått sett den, og lurer også på hva dere prater om :-) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Liima skrev:

Helt alvorlig? Så du ikke det?

Nei jeg har ikke sett den episoden.. Så bare her at folk reagerer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sh999 skrev:

Nei jeg har ikke sett den episoden.. Så bare her at folk reagerer

Hun svarer han frekt, sier han skal flytte seg, vil ikke kysse han, og ser dumt på han når han sier noe.

De har bodd sammen i TO mnd i den episoden. Synes det er så respektløst å snakke til kjæresten sin på den måten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Liima skrev:

Hun svarer han frekt, sier han skal flytte seg, vil ikke kysse han, og ser dumt på han når han sier noe.

De har bodd sammen i TO mnd i den episoden. Synes det er så respektløst å snakke til kjæresten sin på den måten.

Takk for svar. Huff.. Ikke bra:frkk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...