Gå til innhold

Bernt Hulsker

Centimeteren

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (6 minutter siden):

Det er jo ikke det. Han må holde seg i skinnet i to år som andre som får tilsvarende straff, og det er vanligvis noe de lærer av og skjerper seg. 

Jeg står fast ved at det virker meningsløst når han ikke er en kriminell gjenganger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han ikke vært kjent hadde det ikke blitt noen sak. Med tanke på hvordan dagens ungdom snakker så skulle en tro det var normalisert å komme med rasistiske utspill, samt kommentarer som har med seksualitet og så videre å gjøre.

Man blir bare krenket om man bestemmer seg for å bli det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost skrev (3 timer siden):

Hadde han ikke vært kjent hadde det ikke blitt noen sak. Med tanke på hvordan dagens ungdom snakker så skulle en tro det var normalisert å komme med rasistiske utspill, samt kommentarer som har med seksualitet og så videre å gjøre.

Man blir bare krenket om man bestemmer seg for å bli det.

Så godt at han er med å setter et eksempel for ungdommen, og at rasistiske utspill er straffbart og får konsekvenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser veldig på hans forklaring.

Han ville gjøre seg interessant? Fordi de andre syntes han var kjedelig og mistet interessen? Er han en klovn eller?

Han burde straffes mye hardere. Det er INGEN forklaring og unnskyldning å ønske å gjøre seg interessant. Ønsker man oppmerksomhet på en ugrei måte, da får man jammen akseptere konsekvensene.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er så lang så det gidder jeg ikke lese. 

Jeg konstaterer at Hulsker ble dømt til 18 dager betinget fengsel for uakseptabel språkbruk i fylla. Ikke greit det han gjorde/sa, samtidig så tenker jeg at det er en grei oppfordring at vi alle går gjennom hvilke idiotiske ting vi har sagt i fylla - ta ansvar for det!  

Jeg registrerer også at en person fikk 60 dager for GROV voldtekt på en badestrand

Men de fleste trakasseringer/antasting og overgrep blir henlagt på beviset stilling. Så flott at en dørvakt endelig ville stille opp som vitne. Oisann, det var han som var offer - ja, ikke sant. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (På 12.10.2022 den 2.18):

Jeg står fast ved at det virker meningsløst når han ikke er en kriminell gjenganger.

Han har tidligere utøvet vold mot en dørvakt (noe han fikk straff for), så ingen vits i å unnskylde fyren. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 time siden):

Det står 2010. Svært tvilsomt at han vil finne på noe krøll de neste to årene.

Han lærte tydeligvis ikke noe i 2010, så hvorfor skal han da plutselig lære seg folkeskikk i fremtiden? Jeg tror det ikke før jeg ser det for å si det sånn, holder ikke pusten. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Han lærte tydeligvis ikke noe i 2010, så hvorfor skal han da plutselig lære seg folkeskikk i fremtiden? Jeg tror det ikke før jeg ser det for å si det sånn, holder ikke pusten. 

Enig . Det fins ikke synd i han . Selv om han stort sett virker som en trivelig kar , så er det ugreit det han gjorde . Å straffen er jo latterlig . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (57 minutter siden):

Han har tabbet seg ut to ganger i løpet av en periode på over ti år? Som sagt, svært tvilsomt.

Jeg vil uansett tro at det er lettere å tabbe seg ut en andre gang enn en tredje gang, og hvis man tabber seg ut tre ganger er det kanskje mer sannsynlig at man bare fortsetter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (9 minutter siden):

Han har tabbet seg ut to ganger i løpet av en periode på over ti år? Som sagt, svært tvilsomt.

Jeg vil uansett tro at det er lettere å tabbe seg ut en andre gang enn en tredje gang, og hvis man tabber seg ut tre ganger er det kanskje mer sannsynlig at man bare fortsetter.

Du tror ikke det har vært flere episoder enn disse to som ble anmeldt? 🤔

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hummingbird2 skrev (7 timer siden):

Du tror ikke det har vært flere episoder enn disse to som ble anmeldt? 🤔

Aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (På 19.4.2022 den 22.21):

Strengt tatt burde ingen drikke, da kun en enhet øker faren for kreft.

Mye som er både negativt og positivt for en på samme tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rosasko skrev (2 timer siden):

Pedofiler går fri, men han må straffes? 🤷🏻‍♀️

Han må straffes og pedofile må straffes.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (11 timer siden):

Han burde holde seg unna utesteder etter kl.17 for å slippe å starte konflikt med flere dørvakter. 

Man kan ikke skylde på alkohol - det er jo han som har drukket alkoholen helt frivillig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså han har lagt seg helt flat, mange som har sagt dumme ting i fylla.

Jeg forsvarer ikke det han har sagt, men hvor mange unge jenter på norske skoler blir kalt horer uten at dette får noe som helst konsekvenser? Jeg forstår ikke hvorfor ordene han har benyttet er verre enn ord som f. eks. hore.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker som en tulling i fylla, men den "krenka"-paragrafen er et juridisk minefelt.

Vil det funke å anmelde hvis du blir kalt potet på gata?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...