Gå til innhold

Bernt Hulsker


Centimeteren

Anbefalte innlegg

On 10/15/2022 at 6:42 PM, Jane Eyre said:

Det er din tolkning. Jeg sier at du må gjerne definere hva du mener er hatske kommentaren vs. kommmetarer man bør tåle, men rettsvesenet definerer uttalelsene og handlingene til Hulsker som så alvorlige at det resulterte i en domfellelse.

Det er veldig lett. Fjerne hatparagrafen.

Loven dekker allerede sjikane, trakkasering osv.

En dag vil du forsnakke deg og, og bli dømt for det, for de kommer stadig til å utvide definisjonen av hva som er religion, minoritet og legning. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betasuppe skrev (57 minutter siden):

Det er veldig lett. Fjerne hatparagrafen.

Loven dekker allerede sjikane, trakkasering osv.

En dag vil du forsnakke deg og, og bli dømt for det, for de kommer stadig til å utvide definisjonen av hva som er religion, minoritet og legning. 

Nei.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd om dette skal ødelegge for hele karrieren hans. Han har fått mer en nok straff allerede. Spørs om han får noe mer jobb innen tv eller podkaster. Synd for jeg synes han er veldig morsom som komiker. Håper han kommer tilbake.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppe skrev (9 timer siden):

Synd om dette skal ødelegge for hele karrieren hans. Han har fått mer en nok straff allerede. Spørs om han får noe mer jobb innen tv eller podkaster. Synd for jeg synes han er veldig morsom som komiker. Håper han kommer tilbake.

Ja, deg om det, det kan du jo selvsagt mene. Jeg mener at han ikke finnes morsom, og at hans «humor» for alltid vil være farget av hans rasisme og at han tydeligvis mener klåing på ukjente damer er innafor. Siden dette ikke var første gangen han var ufin i fylla (jfr. tidligere poster her), var det heller ikke et engangstilfelle. Hulsker kan helt sikkert finne seg en fet jobb utenfor offentligheten. Det er jo nok av folk som er villige til å overse drittsekkoppførsel (igjen jfr. tidligere poster her inkl. din), og så kan han jo klovne litt på julebordet på sin nye arbeidsplass.

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Jane Eyre said:

Nei.

Jo. Det er ikke noe som heter ytringsfrihet*
der * sier ikke såre noens følelser fordi de indentifiserer seg som et helikopter

Ytringsfriheten er absolutt. og du er med på å ødelegge landet og hele fundamentet for ytringsfrihet hvis du støtter woke-paragrafen §185.

Du erkjente selv at du ville dømt forskjellig basert på om det var en etnisk nordmann som ble slengt noe etter eller om det var en minoritet.

Endret av Betasuppe
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppe skrev (12 timer siden):

Synd om dette skal ødelegge for hele karrieren hans. Han har fått mer en nok straff allerede. Spørs om han får noe mer jobb innen tv eller podkaster. Synd for jeg synes han er veldig morsom som komiker. Håper han kommer tilbake.

Han har ikke tatt livet av noen. Han har gjort feil men noen her ønsker at han aldri mer skal kunne jobbe i tv og media senere. Det er vel litt drøyt … Selv Toska som ble dømt til 20 års fengsel for Nokas fikk kommentere sjakk i tv2. Og Hulsker har kun fått betinget fengsel og trenger ikke sone noe. Folk bør innse realitetene i hva han er dømt for og la han få mulighet til å kunne jobbe og komme tilbake om en stund hvis et mediehus tar ham inn igjen. 

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
shab skrev (19 minutter siden):

Har dere sett episoden? Hva synes dere?

Personlig synes jeg han har fått nok straff. Blitt straffet via domstolene og mistet tre jobber. Kom i gapestokk og har ikke fått tilbud om nye jobber siden. De yngre forstår ikke referansene til John Cleese og det innser han også. Synes han la seg rimelig flat.

  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jeg syns ikke at han legger seg flat, og skylder på alkoholen og sine oppmerksomhetssyke og narsissistiske trekk. I tillegg at han parodierte en utdatert og gammel spøk, som ikke er morsom lenger, og som ikke sømmer seg i dagens samfunn. Det har han heldigvis begynt å skjønne. 

MEN han er dømt og soner sin dom. Etter det så må man klare å gå videre. 

Liker godt jounalisten da. Stiller direkte spørsmål om hans seksuelle trakassering. 

Endret av ATLAS6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at rasistiske ytringer blir tatt på alvor, helt supert. Men nå har han sagt unnskyld,  vært i retten og fått sin fortjente straff. Han tar sin dom som en klokere mann, det står det respekt av. Nå må Bernt få gå videre. Håper medmennesker, kollegaer, presse og arbeidsgivere er i stand til å legge dette bak seg. Håper å se han på skjermen igjen!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har verken drept, voldtatt, vært voldelig, eller truet noen. Jeg skjønner ingenting! han var flåsete i fylla som 90% av befolkningen har opplevd å bli i fylla en gang eller 10. Dette minner meg om gapestokk, brenning på bål og steining som i gamle dager. Jeg blir vettskremt! Syns jævlig synd på han skal jeg være ærlig. 

Jeg mener ikke at det er greit å fly rundt å kalle folk for rasistiske ord eller å tafse på folk som ikke har bedt om det, men æææærlig talt.... fengselsdom, bot, dokumentar, mistet jobben og et ekstremt hatefullt publikum. Også er han liksom såå syk og trenger psykisk helsehjelp fordi han var teit på fylla? Jeeses. Jeg vet ikke om jeg tør å leve lenger, får bare sperre seg inne. 

Endret av Cornflakes
  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det har vært lite oppmerksomhet rundt hans seksuelle trakassering. Likte han godt før, blir kvalm nå

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parasoll skrev (1 minutt siden):

Synes det har vært lite oppmerksomhet rundt hans seksuelle trakassering. Likte han godt før, blir kvalm nå

😑

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parasoll skrev (17 minutter siden):

Synes det har vært lite oppmerksomhet rundt hans seksuelle trakassering. Likte han godt før, blir kvalm nå

Han hadde vel holdt rundt noen kvinnelige kolleger og skulle flørte, i fylla. Han er ikke dømt for dette så vidt jeg vet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Han hadde vel holdt rundt noen kvinnelige kolleger og skulle flørte, i fylla. Han er ikke dømt for dette så vidt jeg vet. 

Jeg skjønner ikke hvordan han kunne bli dømt for noe som helst av det han gjorde jeg.... er helt satt ut. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...