Gå til innhold

Bernt Hulsker


Centimeteren

Anbefalte innlegg

Hvem ønsket å tjene penger på å være mikrofonstativ for en med så høy drittsekk faktor?

Endret av Lill :)
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (På 19.11.2022 den 2.11):

Ble mildt sagt satt ut når BH satt i podcasten å fortalte om den gangen han skjøt en hund som sto bundet fast når han var yngre. Og ikke nok med det, når eieren oppdaget hunden skutt og drept og sto å gråt gikk Bernt bort og trøstet og sa "hva slags syk jævel har gjort dette?". Og dette er underholdning??? 

Altså, hva?! Skjøt en hund? Gikk han rundt med pistol da eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Sitat

 

Bernt Hulsker (45) gjør comeback, når han i jula entrer scenen i Tomrefjord i Møre og Romsdal, sammen med Kjetil Rekdal. Det melder Bygdebladet.

13. oktober kom nyheten om at Hulsker, i en dom fra Oslo tingrett, ble dømt til 18 dagers betinget fengsel for hatefulle ytringer.

Han ble også dømt til å betale en bot på 15 000 kroner, samt å betale sakskostnader.

Den tidligere VGTV-profilen måtte møte i Oslo tingrett etter han viste nazihilsen og kalte dørvakta på et utested for N-ordet.

Da Hulsker gjestet TV 2-programmet «Vårt Lille Land» tidligere denne måneden, avslørte han at han ikke har hatt noe jobb siden saken ble offentlig.

Til Aftenposten sa Rekdal følgende om samarbeidet med sin gode venn.

- Det er tøft. Det er komplett toskete det han har sagt og gjort, selvfølgelig. Så tror jeg alle gjennom livet har sagt ting som er dumt. Som er alvorlig, men som ikke nødvendigvis er ment alvorlig, sier Rekdal.

 

 

Bare å bestille billetter...

 

Nei takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysestake skrev (På 21.11.2022 den 21.04):

Altså, hva?! Skjøt en hund? Gikk han rundt med pistol da eller?

Tror det var hagle eller noe sånt som de hadde hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (På 21.11.2022 den 21.07):

 

Bare å bestille billetter...

 

Nei takk.

 

N-Hulsker og "du er en alkis"-Rekdal. Flotte greier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 19.11.2022 den 2.11):

Ble mildt sagt satt ut når BH satt i podcasten å fortalte om den gangen han skjøt en hund som sto bundet fast når han var yngre. Og ikke nok med det, når eieren oppdaget hunden skutt og drept og sto å gråt gikk Bernt bort og trøstet og sa "hva slags syk jævel har gjort dette?". Og dette er underholdning??? 

 

Nana skrev (På 19.11.2022 den 15.54):

Og kattungene som han har nevnt flere ganger i podcasten, der var det ikke snakk om så «human» avlivning som med den stakkars hunden en gang. Jeg brakk meg både første og andre gang.

Det å bruke noe sånt som underholdning, flere ganger - jeg har problemer med å forstå at ingen grep inn og/eller at det ikke ble klipt ut eller endret til noe litt mer spiselig.

Ok- når du tror at du hadde et dårlig syn på BH allerede, men så leser du de siste innleggene i tråden her og kjenner avskyen øke voldsomt.

Fy faen, brenn i h&&@@«‘te

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
norw skrev (14 timer siden):

N-Hulsker og "du er en alkis"-Rekdal. Flotte greier.

Er Rekdal alkis? 
 

Edit: tror jeg leste setningen feil😁

Endret av jentekvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (16 timer siden):

N-Hulsker og "du er en alkis"-Rekdal. Flotte greier.

Perfekt CV du a? Jeg tenker da på sistnevnte kommentar som ikke er noe å krenkes over

Endret av totti_1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (1 time siden):

Er Rekdal alkis? 
 

Edit: tror jeg leste setningen feil😁

😄

totti_1 skrev (25 minutter siden):

Perfekt CV du a? Jeg tenker da på sistnevnte kommentar som ikke er noe å krenkes over

Er jeg på TV eller en scene? 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...