Gå til innhold

Drømmen om å bli mamma 💗


Tessiekd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tessiekd skrev (18 timer siden):

Tuuusen takk 🤩 sitter her nå å ruger på det fine ene lille egget mitt! Jeg er helt målløs og i lykkerus at det har klart seg. Så nå er jeg godt plassert i god stolen ute i sola og har sagt til mannen at nå tar jeg 2 ukers ferie 😂 

Åå, så fantastisk!! 🥰❤️ Veldig glad for at egget klarte seg! 🤩 Masse lykke til i tiden framover, håper på positiv test snart 🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liz_ skrev (På 28.6.2022 den 23.37):

Åå, så bra! ☺️ Følger med her jeg også, og heier! 💕

 

Prøver2021 skrev (På 29.6.2022 den 16.11):

Fantastisk!!! Krysser fingrene for deg 🥰🥰

 

Elise93 skrev (På 29.6.2022 den 13.50):

Åå, så fantastisk!! 🥰❤️ Veldig glad for at egget klarte seg! 🤩 Masse lykke til i tiden framover, håper på positiv test snart 🤞❤️

Tuuusen takk dere 🤩

Vi har levd på en liten rosa sky her hjemme de siste dagene! 

Har de siste dagene testet ut Ovitrelle og I går var den så og si borte, så nå skal jeg ikke teste de neste dagene, da samboer så gjerne ville vi skulle finne det ut sammen 😅😍 så vi får virkelig krysse fingrene at det er en sterkere strek der da! 

Jeg må være ærlig og si at jeg har ikke noe stort håp da 😩 for hver dag som går så mister jeg litt og litt håp. Jeg kjenner ikke stort til symptomer utenom ekstremt ømme nipler men det kan jo være Ovitrelle/lutinus. Også har jeg bare en skikkelig vond følelse at TR er på vei, føler det lissom på kroppen 😭 

Uff! Merker jeg falt litt av den rosa skyen når testen i går var så og si blenda og jeg begynte å grue meg til å teste igjen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (På 2.7.2022 den 9.11):

 

 

Tuuusen takk dere 🤩

Vi har levd på en liten rosa sky her hjemme de siste dagene! 

Har de siste dagene testet ut Ovitrelle og I går var den så og si borte, så nå skal jeg ikke teste de neste dagene, da samboer så gjerne ville vi skulle finne det ut sammen 😅😍 så vi får virkelig krysse fingrene at det er en sterkere strek der da! 

Jeg må være ærlig og si at jeg har ikke noe stort håp da 😩 for hver dag som går så mister jeg litt og litt håp. Jeg kjenner ikke stort til symptomer utenom ekstremt ømme nipler men det kan jo være Ovitrelle/lutinus. Også har jeg bare en skikkelig vond følelse at TR er på vei, føler det lissom på kroppen 😭 

Uff! Merker jeg falt litt av den rosa skyen når testen i går var så og si blenda og jeg begynte å grue meg til å teste igjen! ❤️

Jeg håper og krysser alt jeg har for at streken blir sterkere ❤ det er jo ikke lenge siden innsett, så er ikke sikkert den vil bli sterkere helt enda! Når er offisiell testdag? Jeg forstår bekymringen din og det er nok naturlig å tenke sånn når testing nærmer seg - tror det er vår måte å innstille kroppen i tilfelle det ikke går 😭 men nå som du er ruger av en fin blasto må dette jo bare gå bra!! ❤❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (20 timer siden):

Jeg håper og krysser alt jeg har for at streken blir sterkere ❤ det er jo ikke lenge siden innsett, så er ikke sikkert den vil bli sterkere helt enda! Når er offisiell testdag? Jeg forstår bekymringen din og det er nok naturlig å tenke sånn når testing nærmer seg - tror det er vår måte å innstille kroppen i tilfelle det ikke går 😭 men nå som du er ruger av en fin blasto må dette jo bare gå bra!! ❤❤

Tusen takk snille du ❤️

Porsgrunn har jo testdag 16 dager etter innsett, så 14 juli blir det her. Alt for lenge til 🙈 så jeg tok en I dag 😮 11 dpo og den fineste streken her lyste opp til meg og samboer! 😭😭❤️

Jeg var så redd for å teste i dag at jeg løp ut av badet med en gang og vi ventet utenfor i 3 minutter før vi turte og gå inn å se 🙈 overlykkelig!! ❤️

Nå må den bare klamre seg fast!!! 😭❤️

PSX_20220704_123017.thumb.jpg.9da8b0c3ab3bb31c655ac6f669919cf2.jpg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessiekd skrev (1 time siden):

Tusen takk snille du ❤️

Porsgrunn har jo testdag 16 dager etter innsett, så 14 juli blir det her. Alt for lenge til 🙈 så jeg tok en I dag 😮 11 dpo og den fineste streken her lyste opp til meg og samboer! 😭😭❤️

Jeg var så redd for å teste i dag at jeg løp ut av badet med en gang og vi ventet utenfor i 3 minutter før vi turte og gå inn å se 🙈 overlykkelig!! ❤️

Nå må den bare klamre seg fast!!! 😭❤️

PSX_20220704_123017.thumb.jpg.9da8b0c3ab3bb31c655ac6f669919cf2.jpg

Åh, se den fine streken da 😍😍 gratulerer så mye! 🤩 utrolig glad på deres vegne, dere som har ventet så lenge og gått gjennom så mye 💓 den må bare klamre seg fast ja! ❤❤

Endret av Elise93
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 4.7.2022 den 18.26):

Åh, se den fine streken da 😍😍 gratulerer så mye! 🤩 utrolig glad på deres vegne, dere som har ventet så lenge og gått gjennom så mye 💓 den må bare klamre seg fast ja! ❤❤

 

Prøver2021 skrev (På 4.7.2022 den 18.53):

Åå, gratulerer så mye! 🥰 Nå ble jeg glad

Tusen takk 😘💗 den MÅ bare klamre seg fast ja!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk dere 😍

Testen I dag var sterkere så det gir meg håp 💗 men jeg klarer ikke heelt tro på det lissomog må hver dag nå ta en test for å dobbeltsjekke at det ikke bare var en drøm!! Helt uvirkelig! 

IMG_20220706_100303.thumb.jpg.d48c2978c8d82e877bd0ed07372600dd.jpg

Er 13 dpo I dag, så håper det er en fin strek til å være det? Er jo heller ikke tidligtest ❤️ Har hatt lyst å ta CB ukeindikator, men er 4 uker I morgen, så tror jeg skal vente noen dager til jeg evt kan få 2-3 på den. Det fikk jeg ikke oppleve sist og få ❤️ Håper, håper håper!!! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessiekd skrev (2 timer siden):

Tuusen takk dere 😍

Testen I dag var sterkere så det gir meg håp 💗 men jeg klarer ikke heelt tro på det lissomog må hver dag nå ta en test for å dobbeltsjekke at det ikke bare var en drøm!! Helt uvirkelig! 

IMG_20220706_100303.thumb.jpg.d48c2978c8d82e877bd0ed07372600dd.jpg

Er 13 dpo I dag, så håper det er en fin strek til å være det? Er jo heller ikke tidligtest ❤️ Har hatt lyst å ta CB ukeindikator, men er 4 uker I morgen, så tror jeg skal vente noen dager til jeg evt kan få 2-3 på den. Det fikk jeg ikke oppleve sist og få ❤️ Håper, håper håper!!! 

Gratulerer her inne også ❤️ Så gøy at vi ligger akkurat likt! Jeg håper også det er en fin strek til å være 13 dpo, min ser nemlig prikk lik ut i styrke/farge (bruker også makesure). Jeg tok en CB ukeindikator i går og fikk 1-2 uker, tenker å vente til neste tirsdag eller onsdag med å teste med ukesindikator igjen. Nå er det bare å håpe at strekene forblir sterke og øker i styrke fremover! 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse 😍 kom over dagboken din da jeg søkte på ovitrelle her inne. Så utrolig gøy at det gikk når det kun var ett egg 😍❤️ 
heier på deg og at spiren holder hele veien denne gangen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (16 timer siden):

Gratulerer så masse 😍 kom over dagboken din da jeg søkte på ovitrelle her inne. Så utrolig gøy at det gikk når det kun var ett egg 😍❤️ 
heier på deg og at spiren holder hele veien denne gangen 💕

Åå så koselig 😍 Jaa er helt utrolig at det enn så lenge har gått så bra ☺️ Tuusen takk 💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4+0 💗

Mamma kom en tur på kaffe i dag og jeg klarte ikke holde meg lengre! Jeg måtte fortelle det til hun i dag 🙈 ho vet jo at vi har fått innsett og alt så hun har jo gått og trippet lenge nok nå! Så hadde jo egentlig tenkt å vente men tok da CB sin ukesindikator for å overaske ho med! Og tror du ikke jeg også ble overrasket? 

IMG_20220707_145322.thumb.jpg.c9e1fc4a8c01578d34b349e10b025453.jpg

2-3 💗

Det føles såå godt. Jeg hadde egentlig tenkt å vente til mandag for å se da, men her var den allerede gitt 😍

Mamma falt en god del tårer og ble såå glad! Vi er så mange som håper så mye at dette vil gå hele veien! 💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med 2-3 🥰🥰 Må ha vært stas å fortelle det til henne. Dette må gå veien ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk deilig 😍😍 kan se for meg den stunden med deg og mammaen din ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gratulerer!! Masse lykke til videre, måtte spiren holde seg der den hører hjemme ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...