Gå til innhold

Drømmen om å bli mamma 💗


Tessiekd

Anbefalte innlegg

Åh, for et herlig syn 😍❤️ gratulerer så mye, kan tenke meg at du føler deg ganske mer betrygget nå! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye!! 🥰🥰 Tenk at du har en liten skatt i magen ❤️

Tuuusen takk 🥰 ja det er helt uvirkelig! Etter å ha prøvd så lenge så er det jo så vanskelig å tro på det! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Åh, for et herlig syn 😍❤️ gratulerer så mye, kan tenke meg at du føler deg ganske mer betrygget nå! ❤️

Tuusen takk kjære deg ❤️❤️ Ja absolutt så godt å vite hundre prosent at det faktisk er en liten levende bønne der inne 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (1 time siden):

Tuuusen takk 🥰 ja det er helt uvirkelig! Etter å ha prøvd så lenge så er det jo så vanskelig å tro på det! ❤️

Det forstår jeg godt! 🥰 Glad på dine vegne

Endret av Prøver2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (10 timer siden):

Tuusen takk kjære deg ❤️❤️ Ja absolutt så godt å vite hundre prosent at det faktisk er en liten levende bønne der inne 😍❤️

Ja, må være en fantastisk følelse å høre hjertelyden og se den lille krabaten! 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

gladlaksen skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det på ultralyd i dag? 🥰

Helt perfekt 😻

dette må være en av de fineste dagene jeg har opplevd så langt! ❤️
 

Vi gikk privat til ei dame som har holdt på med ultralyd i alle sine år. Og flinkere, skjønnere eller snillere dame tror æ du skal lete lenge etter. Ho var helt fantastisk! Tok seg good tid til å bli kjent med oss på forhånd og pratet om hvordan alt skulle foregå og hva vi kunne forvente med å se i dag osv. Rommet var stort og fint med en stor tv rett foran sengen og stor sofa bak hvis man hadde mange med seg. Hun var tydelig på at alle skulle få lov til å være med. Så mamma var med oss i dag 🥰

Selvom jeg bare er rett over 10 uker, så hadde hun ordentlig bra utstyr og kunne ta utvendig. Og her tror jeg jeg lå i en halvtime hvor hun viste og forklarte alt mulig, sjekket hjerte, hode, hjernen, fostervann, bein, armer, ører, nese, munn, nub og alt mulig! Hun til og med fikk lille til å strekke seg ut slik at ho fikk målt tydelig og vi fikk masse bilder. Tok også opp video selv 😍 samboer smilte fra øre til øre og mamma gråt igjennom hele! 😅 Det var så fint!! Lille til og med vinket til oss mange ganger ❤️
 

1497F33E-DF89-41EF-940E-91049E4F4303.thumb.jpeg.9a991271c77a0b301e7393197df69ae0.jpeg89979AEF-5F88-470F-9704-80E20CB0C994.thumb.jpeg.5f48cc72de511c6dfff2ecc71e735d75.jpeg

Åh, det er så uvirkelig! Nå gleder jeg meg til UL igjen om 2 uker ❤️

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en utrolig fin opplevelse når dere i tillegg hadde en så flink lege 😍❤️ åå, med din mor med og alt 🤩 skjønner godt at det føles uvirkelig, når man har prøvd så lenge og tenkt så lenge på disse øyeblikkene man aldri vet om man får engang så må det være verdens lykkeligste følelse ❤️ håper tiden går fort til neste UL! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Elise93 skrev (3 timer siden):

Hvordan går det @Tessiekd? 🥰

👋🏻 Takk som spør 🥰 Det går fint! 
I morgen er vi 13+0 og trør forsiktig inn i 2 trimester! Helt uvirkelig fortsatt 😬 

Var på TUL igjen for 1 uke siden og bebi var helt vill! Tok skikkelig fart og dyttet seg fra «veggen» flere ganger 🙈 Så vittig og fantastisk å se! Nå har vi ikke noe mer ultralyd før OUL som ikke er før 17 oktober, så vi får se om vi klarer å vente å så lenge med å se lille igjen og ikke minst få vite kjønn! Hvis ikke blir det nok en privat til om noen uker 😬🙈
 

Åssen går det med deg? Tenker ofte på deg og føler med deg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så fantastisk å lese @Tessiekd❤️❤️ At du er kommet helt i andre trimester også 😭❤️❤️ skjønner om du ikke klarer å vente til neste ultralyd, hehe 😄 vil sikkert se den lille krabaten hele tiden. Det hadde nok jeg villet hvertfall 🙈 jo, som du sikkert leste så skjedde det samme på andre ivf-forsøket.. ingen egg som utviklet seg 😭 veldig trist, men. Skal til å lage et innlegg nå snart om status ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (På 30.9.2022 den 11.14):

Så fantastisk å lese @Tessiekd❤️❤️ At du er kommet helt i andre trimester også 😭❤️❤️ skjønner om du ikke klarer å vente til neste ultralyd, hehe 😄 vil sikkert se den lille krabaten hele tiden. Det hadde nok jeg villet hvertfall 🙈 jo, som du sikkert leste så skjedde det samme på andre ivf-forsøket.. ingen egg som utviklet seg 😭 veldig trist, men. Skal til å lage et innlegg nå snart om status ❤️

Har faktisk klart å vente! Så nå er det bare 2 uker igjen til OUL 😍 er sååå spent!! Føler på meg at det er en liten gutt og har nesten blitt litt for vant med det 🙈 sier han hele tiden! Så lurer på om jeg skal ta den derre natron testen og se hva den sier , også får vi se om den faktisk stemte eller ikke 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (42 minutter siden):

Har faktisk klart å vente! Så nå er det bare 2 uker igjen til OUL 😍 er sååå spent!! Føler på meg at det er en liten gutt og har nesten blitt litt for vant med det 🙈 sier han hele tiden! Så lurer på om jeg skal ta den derre natron testen og se hva den sier , også får vi se om den faktisk stemte eller ikke 😃

Så spennende det skal bli å se kjønn!! Og om det blir en gutt eller ikke 🥰❤️ er det noe spesiell grunn til at du føler det blir det? Hva går den testen ut på? 🙈🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Liz_ skrev (27 minutter siden):

Hvordan gikk OUL? ☺️

Takk som spør 🥰

OUL gikk kjempe fint! Lille var frisk og fin! 😍 men super sta! Lå bare med hode «ned i puta» og ville absolutt ikke snu seg, så det ble ikke noen bra bilder! Haha. Akkurat som pappaen sin der! Sta og vil ikke bli tatt bilde av 😂 

Men hun fikk tatt alle mål og så at alt var i skjønneste orden, og det er det viktigste 🥰 Hun flyttet også termindatoen fra 19 til 21 Mars. Ikke mange dagene, men trodde egentlig ikke de fikk lov til å flytte på IVF termin, men Porsgrunn sa at siden det bare var 2 dager så skulle jeg bare la den stå. Så da gjør vi det ☺️ hadde jo vært litt kult om h*n kom 23.03.23 da 🙈 haha! 
 

Anyway! Kjønnet fikk vi med oss i en konvolutt og må vente et par dager til før vi endelig får vite det!! Skal nemlig ha Gender reveal på fredag med familie og venner. Det blir såå kos men dagen kan ikke komme fort nok! Er sååå nyskjerrig 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (3 timer siden):

Takk som spør 🥰

OUL gikk kjempe fint! Lille var frisk og fin! 😍 men super sta! Lå bare med hode «ned i puta» og ville absolutt ikke snu seg, så det ble ikke noen bra bilder! Haha. Akkurat som pappaen sin der! Sta og vil ikke bli tatt bilde av 😂 

Men hun fikk tatt alle mål og så at alt var i skjønneste orden, og det er det viktigste 🥰 Hun flyttet også termindatoen fra 19 til 21 Mars. Ikke mange dagene, men trodde egentlig ikke de fikk lov til å flytte på IVF termin, men Porsgrunn sa at siden det bare var 2 dager så skulle jeg bare la den stå. Så da gjør vi det ☺️ hadde jo vært litt kult om h*n kom 23.03.23 da 🙈 haha! 
 

Anyway! Kjønnet fikk vi med oss i en konvolutt og må vente et par dager til før vi endelig får vite det!! Skal nemlig ha Gender reveal på fredag med familie og venner. Det blir såå kos men dagen kan ikke komme fort nok! Er sååå nyskjerrig 😍

Så bra at alt så fint ut! Har tenkt på deg, og vært inne her for å se etter updates 😅 

 

23.03.23 er en fin dato - får gå for det samme hva termin er 😂😂 

 

Shit, skjønner nesten ikke at du klarer å vente med kjønnet hvis du har det tilgjengelig inen konvolutt. Godt det ikke er lenger å vente enn til fredag da. Moro med gender reveal! 🤩 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 20 💙 (19+1 OUL) (19+3 IVF)

Og vi venter en liten prins!!!!!!

9926CC6E-690D-4D02-B0B2-E026CB648990.thumb.jpeg.6768bd9e298c0a726a6efe6474d7f351.jpeg

Vi er helt overlykkelige!!! 🥹 Hadde en fantastisk gøy genderreveal party med familie og venner og føler nå at dette begynner å bli virkelig! Vi føler oss så mer knyttet til lille og nå føler jeg lissom at ting begynner og falle på plass. Vi hadde ikke handlet noen ting enda!!! Og jeg har prøvd i flere uker å planlegge barnerommet uten hell. Rett og slett fordi jeg har vært super ubesluttsom og vært alt for redd. Men nå ser jeg lissom alt for meg, barnerommet og har allerede klikket hjem et par ting 🥹💙

Vi har hatt gutt på magefølelsen hele veien, så navnet har vi også egentlig nesten allerede bestemt. (Hadde ingen til jente🙈) Vi blir nok bare å tygge litt på det nå de neste månedene for å være helt sikre 🤩

åh som jeg gleder meg til de neste månedene nå! 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...