Gå til innhold

Drømmen om å bli mamma 💗


Tessiekd

Anbefalte innlegg

Åå, så moro å finne ut hva som bor inni der 💙🥳 Da er det bare å sette i gang med «nestingen» for fullt! 🪺🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå gøy, gratulerer så mye 😍❤️🥳 nå er det bare å innrede barnerom og alt som er!! 🥰💙 Så gøy at magefølelsen stemte og at dere omtrent har navnet i boks 💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Uke 24 💙

uvirkelig, uvirkelig, uvirkelig. 
 

Tenk, nå vil de prøve å redde babyen min om han skulle bli født nå OG han -kan- klare å leve på utsiden! Den milepælen har jeg ventet på ❤️

21D37BE1-D8AC-47F8-9E2E-25341AC7FF4C.thumb.jpeg.d0baf50b270e7e3edaa7bce4389c2288.jpeg
 

Vi begge to vokser i rekordfart og han turner så og si hele dagen der inne 🙈 elsker virkelig hver eneste bevegelse og spark jeg kjenner og selv om jeg er sengeliggende akkurat nå siden jeg ikke klarer å gå pga isjias smerter så er det verdt det 😭 men håper selvfølgelig at kiropraktoren kan hjelpe meg litt med det når jeg skal til ho på mandag 🙈

Håper dere alle har det fint og vil få en fin jul ❤️ vi skal i 3D ultralyd 15 desember så det blir vår fineste julegave i år 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så fin du er 🥰 og SÅ fint og langt hår!! Så deilig å nå den milepælen! Håper kiropraktoren kan hjelpe deg med smertene ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

1 januar! Godt nytt år alle sammen

Tenk at jeg skal bli mamma i år? 🥹

29+1 (Uke 30) i dag og straks begynner 10 ukers nedtellingen! Whaat? 
 

0658E6A0-CFC6-4352-9CB4-0A596239B59D.thumb.jpeg.6672929e8d1fc1c45eda3a18a8aaef86.jpeg
 

Hvis det er noen som leser eller stikker innom så håper jeg dere får alt dere noen gang har ønsket dere og at 2023 blir et godt år!! 🤎

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

38+1 🤎

 

lillegutt er fortsatt inni magen og koser seg og holder på å gjøre mor gal av å vente 😅 

Men tenk at han er her snart? Jeg kan enda kjenne på sorgen jeg satt med på denne tiden i fjor hvor jeg virkelig var skråsikker på at jeg aldri ville oppleve det å bli mamma. 🥺

Åh jeg føler meg så heldig og føler så utrolig mye med alle som enda strever 💔

FAAB192D-15B7-44F8-8564-E9EE12F741EA.thumb.jpeg.e455b4223e2676cab93d9b4fe1c8dade.jpeg
 

Nå håper jeg dette blir et av mine siste magebilder og at mageboeren heller vil bli verdensborger snart 🤎

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angeleye skrev (På 5.3.2023 den 23.19):

Så fin du er! Lykke til med innspurten 🥰

Aww! Tusen takk!! 🥰🤎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...