Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

J.. skrev (2 minutter siden):

Hun sa jo at hun ikke ville være med han de siste dagene av turen dit fordi hun allerede har fått "hjerte revet ut én gang,det er nok".

Det er jo åpenbart han som plutselig slo opp,var neppe planen for turen hennes dit.

Forstår hun ble lei seg.

Skjønner det selv, i hvert fall når de begge har investert så mye tid, og spesielt hun som har reist til han hver gang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (18 minutter siden):

Skjønner det selv, i hvert fall når de begge har investert så mye tid, og spesielt hun som har reist til han hver gang.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det jo litt forskjell på avstandsforhold i London kontra LA også, da, mtp tid og reisevei når de skal møtes. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun legger det frem som at dette er noe de har funnet ut av sammen. Tror hun har blitt tatt litt på sengen ja. Var nok ikke dette hun forventet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (2 minutter siden):

Men hun legger det frem som at dette er noe de har funnet ut av sammen. Tror hun har blitt tatt litt på sengen ja. Var nok ikke dette hun forventet.

Ja..det gir mening...hu vil vel ikke si at hun har blitt dumpet....

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (21 timer siden):

Nå er det slutt mellom de. Fungerer ikke med et langdistanseforhold. Det forstår eg godt. Gjort det i 2 år og så flytter han ikke til London likevel.

Nemlig. Var ikke så rosenrødt som hun påstår. Hun sa noe om at avstandforhold var virkelig anbefale😅🙈 Alle vet jo at det ikke er det!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (1 time siden):

Ja..det gir mening...hu vil vel ikke si at hun har blitt dumpet....

Enig. Og hun skriver mye som man ikke hadde vært nødt å skrive hvis man hadde vært i et trygt forhold🤷

1. At det blir lettere for henne enn han å finne seg en ny,for hun er mye lettere ha med å gjøre enn han...

2. At hun med sikkerhet vet at han gar holdt seg kun til henne siden covid kom 2020..

Altså? Det er jo en selvfølge når man er kjærester. Når jeg forlot min eks hadde jeg aldri slike tanker. Er jo normalt være trofast, og mer unormalt motsatt ....

Hvorfor behov for å si slike ting da?

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

2. At hun med sikkerhet vet at han gar holdt seg kun til henne siden covid kom 2020..

Altså? Det er jo en selvfølge når man er kjærester. Når jeg forlot min eks hadde jeg aldri slike tanker. Er jo normalt være trofast, og mer unormalt motsatt ....

Hvorfor behov for å si slike ting da?

Amerikanere har en helt annen datingkultur enn nordmenn og derfor ER det en faktor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Amerikanere har en helt annen datingkultur enn nordmenn og derfor ER det en faktor.

Jeg er halvt amerikansk med far fra Florida. Dummeste jeg har hørt. De er ulike akkurat som alle andre i denne verden😅 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem gjorde slutt er lov å være lei seg . 
Ble overrasket at det ble 2 date  rett etter bruddet og samme dag 😅 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om at KG damer skaper høns av fjær😂 Ikke overrasket! Hun har flere ganger snakket om at avstandsforhold passer henne, men aldri sagt at avstanden til LA er det optimale. Han skulle jo flytte til London og slik ville det bli lettere og raskere å reise. Først slet han lenge med å få solgt huset, og så endelig når han flyttet så ombestemte han seg. Hun fortalte også forrige gang hun dro, etter at han droppet flytting, at det var fordi de skulle se om de skulle fortsette avstanden Norge-LA eller gjøre slutt, hvor de bestemte seg for å prøve videre til han igjen skulle flytte til London om 2-3 år. Så dro hun på besøk igjen nå og det funket tydeligvis ikke slik de tenkte. Så det bør ikke komme som en overraskelse for KG dramaqueens at det ble slutt. Dere trenger ikke å krisemaksimere😂

Endret av Xmasclovn
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (På 9.12.2023 den 15.32):

Hun sa jo at hun ikke ville være med han de siste dagene av turen dit fordi hun allerede har fått "hjerte revet ut én gang,det er nok".

Det er jo åpenbart han som plutselig slo opp,var neppe planen for turen hennes dit.

Forstår hun ble lei seg.

Litt ironisk at han da har en sang som heter «Break your heart» 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MzMe skrev (På 11.12.2023 den 11.33):

Litt ironisk at han da har en sang som heter «Break your heart» 🙃

Hvorfor er det ironisk? Det er mange flere artister som har en eller annen form for «heartbreaking» i låtene sine og samtlige har vel enten knust et hjerte eller fått sitt eget knust. Ser hverken ironien eller wow i det her.

Endret av Xmasclovn
Trykkleif
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (På 11.12.2023 den 11.33):

Litt ironisk at han da har en sang som heter «Break your heart» 🙃

ja?? Mener du at han har gitt ut den NÅ - etter bruddet? Har han lagt den ut? Eller mener du at han har den fra tidligere?? Det er jo haugesvis av artister som har sånne typer sanger……. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 12.12.2023 den 18.20):

ja?? Mener du at han har gitt ut den NÅ - etter bruddet? Har han lagt den ut? Eller mener du at han har den fra tidligere?? Det er jo haugesvis av artister som har sånne typer sanger……. 

Den er fra 2010 eller noe rundt der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (6 timer siden):

Den er fra 2010 eller noe rundt der. 

😂😂 da vil jeg anta at den har veldig lite med Tina og situasjonen nå å gjøre 👍🏼😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...