Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Kan hende jeg skriver feil men husker hun snakka tidligere at hun ville ikke ha reklame som snap har kun jobben sin. Men i dag er det fullt av jobb reklame og snap hver 6 snap …

 

Typisk influensene når ser pengene kommer inn.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (43 minutter siden):

Kan hende jeg skriver feil men husker hun snakka tidligere at hun ville ikke ha reklame som snap har kun jobben sin. Men i dag er det fullt av jobb reklame og snap hver 6 snap …

 

Typisk influensene når ser pengene kommer inn.

 

Ja, jeg begynte å stusse over det, men fikk bare 1 reklame mellom snap så var det borte. Men har ikke vært inne på hennes snap på en stund, har hun snakket noe om å ha reklamen på mellom snappene? At hun har ombestemt seg.

Endret av Sharp75!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått noen spørsmål rundt det på snap så tror flere har reagert på. Har ikke hørt ennå hva hun svarer , kun lest spørsmålene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 23.11.2023 den 17.13):

Skjønner godt at hun reiser dit og koser seg i bra vær, luksusvilla og byliv. Alternativet er kalde og triste Norge hvor ingenting skjer, i tillegg til at hun bor i ghettostrøket av byen sin.

Ghetto strøk?😅 Dette er Norge. Er vel noen litt dårligere strøk sånn midt i Oslo,men skikkelig Ghetto finnes ikke her.🙈 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (12 minutter siden):

Ghetto strøk?😅 Dette er Norge. Er vel noen litt dårligere strøk sånn midt i Oslo,men skikkelig Ghetto finnes ikke her.🙈 

Du skjønner poenget. Jeg kan godt sette anførselstegn i «ghetto» hvis det er ønskelig. Alle byer har bydeler som er mindre attraktive og gjerne bebodd av ressurssvake i ulik forstand. Det er mest sannsynlig ikke et sted å oppholde seg for en rik fyr med millionvilla i LA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 24.11.2023 den 21.31):

Du skjønner poenget. Jeg kan godt sette anførselstegn i «ghetto» hvis det er ønskelig. Alle byer har bydeler som er mindre attraktive og gjerne bebodd av ressurssvake i ulik forstand. Det er mest sannsynlig ikke et sted å oppholde seg for en rik fyr med millionvilla i LA.

Men det er jo kjæresten hennes og han har vel valgt henne ikke hvor hun bor😂😬 Hvis kjæresten min ikke ville oppholdt seg i min bydel så hadde jeg lurt på hvorfor i alle dager jeg hadde valgt han. True love😬

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg stusser over er at hun gidder besøke kjæresten minst en gang i mnd mens han aldri kommer til henne? Høres fint lite likestilt ut. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mer om at hun ønsker å reise. Hun deler jo faktisk foreldreansvar med barnefar, og forstår veldig godt at hun da ønsker å reise bort når hun ikke har ham

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullhavet skrev (18 timer siden):

Det jeg stusser over er at hun gidder besøke kjæresten minst en gang i mnd mens han aldri kommer til henne? Høres fint lite likestilt ut. 

Reise til sommer og luksusvilla i LA, eller få besøk i ei leilighet i Moss. Vet hva jeg ville valgt. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullhavet skrev (18 timer siden):

Det jeg stusser over er at hun gidder besøke kjæresten minst en gang i mnd mens han aldri kommer til henne? Høres fint lite likestilt ut. 

Nå er jo kjæresten hennes ikke fullt så populær i USA lenger, men han er det i Norge, så skjønner godt han ikke kommer til Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (16 timer siden):

Nå er jo kjæresten hennes ikke fullt så populær i USA lenger, men han er det i Norge, så skjønner godt han ikke kommer til Norge. 

Hvem er kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøflusen skrev (36 minutter siden):

Såpass? Lurer på hvordan hun fikk kloa i han 😂 

Sikkert den datingappen som kjendisene bruker, den kan brukes i hele verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slutt mellom de. Fungerer ikke med et langdistanseforhold. Det forstår eg godt. Gjort det i 2 år og så flytter han ikke til London likevel.

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moongirl skrev (16 timer siden):

Nå er det slutt mellom de. Fungerer ikke med et langdistanseforhold. Det forstår eg godt. Gjort det i 2 år og så flytter han ikke til London likevel.

Men mener hun sa for en stund siden at avstandsfor passet henne aller best, for hun skulle ikke bo med noen mann igjen. Å hun tar jo turen til LA flere ganger i mnd. Hvorfor ble det plutselig et problem? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Men mener hun sa for en stund siden at avstandsfor passet henne aller best, for hun skulle ikke bo med noen mann igjen. Å hun tar jo turen til LA flere ganger i mnd. Hvorfor ble det plutselig et problem? 

Flere ganger i mnd? Har ikke fått med meg at det er så ofte, klarer bare å følge hun  i små perioder.

Sa at hun ikke ville utlevere han og hans problemer. Og han prøvde å bo i London, men flyttet hjem igjen for å deale med ting. Så kanskje ikke London før om 2-3 år igjen. Og det ble for lenge.

Hun sier at det var tøft å bryte opp og si adjø, men siste kvelden var hun både på en middagsdate og en sein drinkdate med to nye menn, så hun er visst klar for dating igjen allerede. Hun er ikke bekymret for seg selv, for hun er god på å date og en enkel partner å være med!

Endret av Moongirl
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som skurrer på de siste snappene.. Hun var i strålende humør da hun dro, på flyet over og den første dagen. Så helt ut av det blå er det slutt, «fordi avstandsforhold ikke funker», selvom hun tidligere har sagt at avstandsforhold er noe hun foretrekker. Får en følelse av at det er han som har avsluttet det utfra oppførselen hennes. Hun drar på 2 (!) dater samme kveld før hun skal fly hjem - virker som noe man gjør for å hevde seg eller «ta igjen». Hvis bruddet hadde vært gjensidig eller hennes valg skjønner jeg ikke behovet for å lete etter to mannfolk å dra på date med kvelden før hun skal fly hjem (når hun i tillegg også snakker så mye om at hun trives i eget selskap). 

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (18 minutter siden):

Noe som skurrer på de siste snappene.. Hun var i strålende humør da hun dro, på flyet over og den første dagen. Så helt ut av det blå er det slutt, «fordi avstandsforhold ikke funker», selvom hun tidligere har sagt at avstandsforhold er noe hun foretrekker. Får en følelse av at det er han som har avsluttet det utfra oppførselen hennes. Hun drar på 2 (!) dater samme kveld før hun skal fly hjem - virker som noe man gjør for å hevde seg eller «ta igjen». Hvis bruddet hadde vært gjensidig eller hennes valg skjønner jeg ikke behovet for å lete etter to mannfolk å dra på date med kvelden før hun skal fly hjem (når hun i tillegg også snakker så mye om at hun trives i eget selskap). 

Hun sa jo at hun ikke ville være med han de siste dagene av turen dit fordi hun allerede har fått "hjerte revet ut én gang,det er nok".

Det er jo åpenbart han som plutselig slo opp,var neppe planen for turen hennes dit.

Forstår hun ble lei seg.

  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...