Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Juhu25 skrev (8 minutter siden):

Enig , det ser ut som hun har stått på veldig  karrieremessig . 

Samme inntrykk har jeg. Har et ganske godt inntrykk av Tina generelt hvis man skal sammenligne med andre influensere. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Soppgiro skrev (1 time siden):

Samme inntrykk har jeg. Har et ganske godt inntrykk av Tina generelt hvis man skal sammenligne med andre influensere. 

Samme her, hun jobber kan en se , holder kurser , reiser med jobben, gjør ting. Sitter ikke hjemme og filmer seg dagen lang på sofa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg drar misunnelseskortet, faktisk tror jeg ikke jeg har nevnt det i det hele tatt på KG før. Hva gjelder Tina tror jeg det er en del misunnelse ute og går. Hvem vil vel ikke ha en såpass fleksibel jobb at man kan jobbe fra Malibu samtidig som man tjener fett. Reise, kose seg, være trygg i seg selv, tydelig på hva hun ser etter i en mann, godt samarbeid med eksen der de gjensidig hjelper hverandre istedet for å være bastant på 50-50++

Samtidig så har hun et ganske innholdsrikt liv og en bra karriere der hun gjør en god innsats. Som noen over sa, hun jobber og står på istedet for å filme seg selv dagen lang og dra ut meningsløse monologer. Og på tross av at hun mest sannsynlig har mer penger enn den gjennomsnittlige KG debattanten så er hun likevel relativt jordnær med beina på jorda, kjører «vanlig» bil, og bor i en det nærmeste man kommer «drabantby» i Moss.

Hun lever et bra liv, som hun har skapt selv, uten å selge sjelen slik de fleste influenserne har…foreløpig.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 16
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (2 timer siden):

Samme her, hun jobber kan en se , holder kurser , reiser med jobben, gjør ting. Sitter ikke hjemme og filmer seg dagen lang på sofa

Helt enig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 14.1.2024 den 21.01):

Det er ikke ofte jeg drar misunnelseskortet, faktisk tror jeg ikke jeg har nevnt det i det hele tatt på KG før. Hva gjelder Tina tror jeg det er en del misunnelse ute og går. Hvem vil vel ikke ha en såpass fleksibel jobb at man kan jobbe fra Malibu samtidig som man tjener fett. Reise, kose seg, være trygg i seg selv, tydelig på hva hun ser etter i en mann, godt samarbeid med eksen der de gjensidig hjelper hverandre istedet for å være bastant på 50-50++

Samtidig så har hun et ganske innholdsrikt liv og en bra karriere der hun gjør en god innsats. Som noen over sa, hun jobber og står på istedet for å filme seg selv dagen lang og dra ut meningsløse monologer. Og på tross av at hun mest sannsynlig har mer penger enn den gjennomsnittlige KG debattanten så er hun likevel relativt jordnær med beina på jorda, kjører «vanlig» bil, og bor i en det nærmeste man kommer «drabantby» i Moss.

Hun lever et bra liv, som hun har skapt selv, uten å selge sjelen slik de fleste influenserne har…foreløpig.

Hvorfor tenker du man er misunnelig? Finnes ikke litt misunnelig en gang. HiN har en helt annen livsstil enn jeg ønsker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tenker du man er misunnelig? Finnes ikke litt misunnelig en gang. HiN har en helt annen livsstil enn jeg ønsker

Jeg tenker at jeg beskrev i korte trekk hva noen kan være misunnelig for. Om du ikke er misunnelig, er det garantert noen andre som er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at jeg beskrev i korte trekk hva noen kan være misunnelig for. Om du ikke er misunnelig, er det garantert noen andre som er.

Så du bare antar folk er misunnelig fordi de er kritiske? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

Så du bare antar folk er misunnelig fordi de er kritiske? 

Ja det gjør jeg faktisk. En del av kritikken i akkurat denne tråden tror jeg bunner i misunnelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Ja det gjør jeg faktisk. En del av kritikken i akkurat denne tråden tror jeg bunner i misunnelse.

Å hva tenker du man skal misunne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Ja det gjør jeg faktisk. En del av kritikken i akkurat denne tråden tror jeg bunner i misunnelse.

Me  jeg skjønner fortsatt ikke hva det er å misunne jeg da. Så jeg tror du tar feil!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

Me  jeg skjønner fortsatt ikke hva det er å misunne jeg da. Så jeg tror du tar feil!

Misunne denne dama hvorfor? Joda hvis man liker ha mye barnefri og bruke 50% av året reise lange flyturer på 8-10 timer,bo på hotell og treffe menn.

Det er ikke et liv jeg hadde orket. Jeg reiser 2 uker hvert år til utlandet. Ferie. Som regel Spania,Italia eller USA. Enten med eller uten barn. Varierer. Det holder for meg. Elsker være hjemme resten av året. Har en fantastisk kjæreste som jeg bruker mye tid med hjemme da. Vi elsker det enkle livet. Gode samtaler og en god film ,eller en tur på kino,bytur osv.

Et liv med mye reising hadde ikke helsa klart heller. Bare det med rutiner og god søvn betyr mye for meg. Jeg ser på hennes liv som slitsomt,men alle er ulike. ☺

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 minutter siden):

Me  jeg skjønner fortsatt ikke hva det er å misunne jeg da. Så jeg tror du tar feil!

Fansen pleier å dra misunnelseskortet når noen er kritiske til noe. Slik er det i flere tråder her inne. Det er det de bruker når de ikke klarer å finne på noe annet.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (46 minutter siden):

Å hva tenker du man skal misunne?

Jeg tror jeg har forklart det greit i det innlegget hvor jeg nevnte misunnelse, så ser ikke behovet for å gjenta meg selv. Det er lov å være uenig med meg, uten at jeg skal måtte utdype sekshundreogfem ganger😉

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (27 minutter siden):

Me  jeg skjønner fortsatt ikke hva det er å misunne jeg da. Så jeg tror du tar feil!

Og jeg tolker en del av innleggene her som misunnelse. Så får vi være enig i å være uenig, det er helt greit det.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Jeg tror jeg har forklart det greit i det innlegget hvor jeg nevnte misunnelse, så ser ikke behovet for å gjenta meg selv. Det er lov å være uenig med meg, uten at jeg skal måtte utdype sekshundreogfem ganger😉

Ok. Så det nå. Men jeg tror de færreste faktisk er misunnelig. Jeg kommer hvertfall ikke på en ting jeg misunner Tina. Jo, hun har 3 katter, jeg har bare 2.. Kunne tenkt meg en til. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Fansen pleier å dra misunnelseskortet når noen er kritiske til noe. Slik er det i flere tråder her inne. Det er det de bruker når de ikke klarer å finne på noe annet.

Fan ja, he he he. Jeg er nok hverken stor fan eller kritiker. Som jeg nevnte så drar jeg sjelden misunnelseskortet, men her luktet det litt…

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Fan ja, he he he. Jeg er nok hverken stor fan eller kritiker. Som jeg nevnte så drar jeg sjelden misunnelseskortet, men her luktet det litt…

Vet ikke helt hvem du sikter til, orker ikke å bla bakover å se akkurat hvem du mener er misunnelig. Men å være en skilt alenemor som flyr fra mann til mann tror jeg ikke så mange er misunnelige på. Men hvem vet, noen er kanskje det siden du mener noen i denne tråden er det. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Fansen pleier å dra misunnelseskortet når noen er kritiske til noe. Slik er det i flere tråder her inne. Det er det de bruker når de ikke klarer å finne på noe annet.

Og tro det eller ei, noen er faktisk misunnelige i flere tråder 🤷‍♀️ det lyser lang vei. Hvordan ståa er her vet jeg ikke.

Rart du vet at de ikke kommer på noe annet å skrive 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 8.1.2024 den 20.33):

Absolutt ikke. At hun velger å selge drit for cash som alle andre influensere, endrer ikke det faktum at hun likevel har  peiling på en del ting og produkter som ikke bare hun, men andre fagfolk går god for og faktisk viser resultater. En av disse tingene er vippe- og brynbehandling.

Regner med at det er det som er poenget til de som skriver at hun mister troverdighet. At når hun kan reklamere for drit for å tjene penger, gjelder det da også reklamene for bryn- og vippeproduktene hun fronter?

Jeg tror neppe det da, jeg tror hun har såpas til stolthet til faget sitt, at hun ikke fronter produkter hun egentlig ikke kan stå inne for der. Men jeg skjønner at andre kan bli skeptisk og miste tillit til henne, særlig med tanke på at influensere er kjent for å reklamere for alt mulig rart. Man kan jo prøve forstå hva andre mener, selv om man ikke mener det selv😊 Forøvrig syns jeg det er fantastisk at hun bruker kanalen sin til å fronte god samarbeid mellom foreldre som ikke lengre er sammen. Det heier jeg på!

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...