Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Vintermåne skrev (2 timer siden):

😂😂 da vil jeg anta at den har veldig lite med Tina og situasjonen nå å gjøre 👍🏼😂😂

Neida den har alt med Tina å gjøre! Og et sladreblad skrev at han var forlovet med en annen. Da må det være sant! Hilsen KG🐔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Neida den har alt med Tina å gjøre! Og et sladreblad skrev at han var forlovet med en annen. Da må det være sant! Hilsen KG🐔

Da må det være sant 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hun som sa hun ikke ville ha reklame mellom snappene sine. Men nå som hun har forstått hvor mye det er å tjene på det er det slått på. Hun har da til salt i maten og mer enn det. Orker ikke folk som ikke står for det de sier. Avfulgt nå ja. 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hun som sa hun ikke ville ha reklame mellom snappene sine. Men nå som hun har forstått hvor mye det er å tjene på det er det slått på. Hun har da til salt i maten og mer enn det. Orker ikke folk som ikke står for det de sier. Avfulgt nå ja. 

Hun sa for noen uker siden at SC plutselig begynte med reklame mellom snappene hennes til tross for ar hun hadde skrudd det av. Så da skrudde hun det på når det likevel dukket opp, slik at hun tjente på det.

vet ikke hva som stemmer eller ei ift at SC «tvinger» igjennom reklame 🤷‍♀️

Har sluttet å følge henne selv fordi jeg synes hun har endret seg negativt. Liker mange av hennes meninger og delinger, men synes hun fremstår som mer høy på seg selv og det er usympatisk 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (21 timer siden):

Hun sa for noen uker siden at SC plutselig begynte med reklame mellom snappene hennes til tross for ar hun hadde skrudd det av. Så da skrudde hun det på når det likevel dukket opp, slik at hun tjente på det.

vet ikke hva som stemmer eller ei ift at SC «tvinger» igjennom reklame 🤷‍♀️

Har sluttet å følge henne selv fordi jeg synes hun har endret seg negativt. Liker mange av hennes meninger og delinger, men synes hun fremstår som mer høy på seg selv og det er usympatisk 

Hvorfor har snap skrudd det på hos henne? Akkurat det tviler jeg på om stemmer. Har kikket gjennom flere nå med gul stjerne, flere av de som ikke har reklame mellom snap. 🤷‍♀️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull. Man kan velge selv om reklamen skal være på eller av.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 2.1.2024 den 12.20):

Hvorfor har snap skrudd det på hos henne? Akkurat det tviler jeg på om stemmer. Har kikket gjennom flere nå med gul stjerne, flere av de som ikke har reklame mellom snap. 🤷‍♀️

Men Pelle K hadde gul stjerne, men ikke reklame. Han snakket om at du må oppnå en viss seerandel pr dag og følgere før SC tillater at du kan få reklame. Så det er nok ikke bare det at ikke alle har skrudd det på. F.eks har ikke Benedickte Haugaard reklame mellom snappene sine, men har gul stjerne. Og jeg tror neppe hun frasier seg reklamekroner frivillig. Så har inntrykket av at det er litt mer komplisert og tenker derfor at det er troverdig det hun sier, men ikke helt overbevist. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snap endret det slik at man ikke kan se hvor mange stories noen har lagt ut? Der hvor det hos meg tidligere var disse strekene som ble mindre jo flere snapper som var ute, er det nå ingenting. Er det slik hos noen andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (28 minutter siden):

Har snap endret det slik at man ikke kan se hvor mange stories noen har lagt ut? Der hvor det hos meg tidligere var disse strekene som ble mindre jo flere snapper som var ute, er det nå ingenting. Er det slik hos noen andre? 

Ulikt fra dag til dag, person til person 🥴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (1 time siden):

Har snap endret det slik at man ikke kan se hvor mange stories noen har lagt ut? Der hvor det hos meg tidligere var disse strekene som ble mindre jo flere snapper som var ute, er det nå ingenting. Er det slik hos noen andre? 

Nei.

Men,når x person deler mer enn xx stories,så blir de "usynlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spenstig å dra til Aruba på fjerde date. Hvis jeg forstod henne riktig da hun snakket om den reisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (20 timer siden):

Men Pelle K hadde gul stjerne, men ikke reklame. Han snakket om at du må oppnå en viss seerandel pr dag og følgere før SC tillater at du kan få reklame. Så det er nok ikke bare det at ikke alle har skrudd det på. F.eks har ikke Benedickte Haugaard reklame mellom snappene sine, men har gul stjerne. Og jeg tror neppe hun frasier seg reklamekroner frivillig. Så har inntrykket av at det er litt mer komplisert og tenker derfor at det er troverdig det hun sier, men ikke helt overbevist. 

Del Stories, motta belønninger | Snapchat kreatør-hub

Bli belønnet på Spotlight | Snapchat Kreatør-hub

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (18 timer siden):

Veldig spenstig å dra til Aruba på fjerde date. Hvis jeg forstod henne riktig da hun snakket om den reisen.

Ja..med surfeinstruktøren fra Malibu..spennende da...men, går fort unna...rett i armene på en ny typ samme dag som det ble slutt med eksen + hun var vel på date med 1-2 til på de få dagene.

Men, dette er vel kun moro..for regner ikke med at en surfeinstruktør er nok for henne..

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt sykt opphengt i seg selv og hvor flink hun er. Mæ,mæ,mæ og mæ... 

Virker som om hun har fått lite oppmerksomhet i barndom/oppvekst.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (12 timer siden):

Heilt sykt opphengt i seg selv og hvor flink hun er. Mæ,mæ,mæ og mæ... 

Virker som om hun har fått lite oppmerksomhet i barndom/oppvekst.

Hun har vel flere ganger hintet om en vanskelig oppvekst, så det er mulig.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Tina, men blei veldig skuffa når hun nå reklamerer for den der teen😫😫

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville91 skrev (8 minutter siden):

Jeg liker Tina, men blei veldig skuffa når hun nå reklamerer for den der teen😫😫

Hvorfor? Jeg er ikke kjent med den. Jeg synes hun er den som kanskje har hatt det beste reklamesamarbeidet hittil, med varer som faktisk er bra, så skuffende om hun nå også selger sjela for cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (1 time siden):

Jeg liker Tina, men blei veldig skuffa når hun nå reklamerer for den der teen😫😫

Å herregud. 😳 Hun som har snakket SÅ mye om å være kritisk til hjemmefiksing med uproft utstyr av vipper og bryn. Vel … da er vi ferdig med henne..😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Å herregud. 😳 Hun som har snakket SÅ mye om å være kritisk til hjemmefiksing med uproft utstyr av vipper og bryn. Vel … da er vi ferdig med henne..😐

Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

Lurer på det samme.

En te for økt søvnkvalitet er jo ikke det samme som jallautstyr til vipper/bryn etc..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...