Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Sammy! skrev (7 minutter siden):

Jeg syns det at hun har vært i et voldelig forhold er helt forferdelig, og jeg satt med en følelse etter gårsdagens story at det var noe som skurret, og nå vet jeg jo litt av grunnen til at hun er så voldsom i måten hun snakker om samboerskap på.

Ja hun hadde noen gode poeng og nei hun trenger ikke dele alt av sitt privatliv, men snappene i går syns jeg var over the top og jeg mistet litt sansen for henne. 

Jeg syns også det er rart at hun deler i det vide og breie om dette, men krystaller, det blir for personlig 🥴

Ja, å man tenker jo med en gang på den hun har barn med, som de aller fleste kjenner til. 

Å sånn sett pratet hun ikke om voldelige forhold. Hun pratet om hvor dumt det var å bo med en mann pga økonomi og husarbeid. Hun tenker kun økonomi. Virker som hun er redd for å ikke kunne jobbe og tjene så mye penger som hun gjør, hvis hun bor med en mann. Og mulig hun måtte rydde litt etter han... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (20 timer siden):

Ja, å man tenker jo med en gang på den hun har barn med, som de aller fleste kjenner til. 

Å sånn sett pratet hun ikke om voldelige forhold. Hun pratet om hvor dumt det var å bo med en mann pga økonomi og husarbeid. Hun tenker kun økonomi. Virker som hun er redd for å ikke kunne jobbe og tjene så mye penger som hun gjør, hvis hun bor med en mann. Og mulig hun måtte rydde litt etter han... 

Det handler nok om mye mer enn det. Tina har gjort seg økonomisk uavhengig, noe som sikkert føles som en seier for henne etter alt det økonomiske rotet til Stian. Han hadde enorm gjeld når de ble sammen, bodde på sofan til en kompis osv. Tina tok grep å ryddet opp i alt, fikk snudd det til at de kunne kjøpe hus, bil osv.

Hun ønker nok ikke å sette seg i en situasjon der ting kan bli så ille igjen og velger derfor å ha kun "kjæreste", ikke samboer/ekstemann. 

Med tanke på forholdet hun var i før Stian med masse vold, trussler osv, som enten med tryggetsalarm/voldsalarm og besøksforbud så har hun nok brent seg mye på flere felt som gjør at hun føler det er best å være særboer. 

Man trenger ikke like personligheten hennes, men det står stor respekt av det hun har utrettet og klart å skape for seg og guttungen.

  • Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Kosetosta skrev (På 14.6.2023 den 20.47):

Har slutta å følge henne for lenge siden så trenger ikke si slutt å følg, men det jeg ser her og leser andre steder får meg fremdeles til å tenke at hun er ufyselig. Joda reis og kos deg, men er måten hun svarer på og innhold i snapper som bare er ekle i mine øyner. Virker så selvsentrert at det burde ikke være mulig.. og joda jeg heier på ditt og datt men det er måten hun presenterer livet/jobben/reisene sine på.. og nei, jeg er lang fra sjalu! Hun er bare underlig… og RonjaA har tydeligvis tenkt å bli kliss lik! 

Jeg er enig,synes også hun snakker til følgere på en veldig arrogant rolig-dominerende måte?? Bedrevitende holdning...bare jeg som synes det? Som om hun alltid vet best. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva for jobber det hun egentlig har? Vet det er innen skjønnhetsbransjen. Men hun jobber jo sjeldent. Ja, jeg vet hun har kurs innimellom. Men ellers ferierer hun, og sover til langt på dag. I blant snapper hun at hun jobber. Et par timer, så er arbeidsdagen liksom over? Å i tillegg klarer hun da å få veldig god lønn?! Hvordan?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Men hva for jobber det hun egentlig har? Vet det er innen skjønnhetsbransjen. Men hun jobber jo sjeldent. Ja, jeg vet hun har kurs innimellom. Men ellers ferierer hun, og sover til langt på dag. I blant snapper hun at hun jobber. Et par timer, så er arbeidsdagen liksom over? Å i tillegg klarer hun da å få veldig god lønn?! Hvordan?? 

Hun er kursinstruktør og akademileder for byuti står det på hennes instagram. Hvordan de kan tjene så mye penger på dette er helt ubegripelig for meg. 

Men det som plager meg mest med Tina er hennes ekstreme overforbruk av klær og ikke minst all reisingen! 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 11.10.2023 den 14.16):

Jeg er enig,synes også hun snakker til følgere på en veldig arrogant rolig-dominerende måte?? Bedrevitende holdning...bare jeg som synes det? Som om hun alltid vet best. 

Følger ikke noe særlig med på henne, men jeg finner stemmen hennes beroligende. Sånn treg nordlending dialekt på damer gir meg litt ASMR-vibes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (På 11.10.2023 den 14.16):

Jeg er enig,synes også hun snakker til følgere på en veldig arrogant rolig-dominerende måte?? Bedrevitende holdning...bare jeg som synes det? Som om hun alltid vet best. 

Den der «hei, det e mæ Tina» på en sånn halvhviskende arrogant måte 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (5 timer siden):

Den der «hei, det e mæ Tina» på en sånn halvhviskende arrogant måte 😂

I Know....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykket mitt er at ho fremstår som veldig klein og ukomfortabel når ho filmer seg selv og snakker til kamera...... Andre som har tenkt det samme?🤔 Mye gestikulering, samt at jo titter alle veier......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (4 timer siden):

Inntrykket mitt er at ho fremstår som veldig klein og ukomfortabel når ho filmer seg selv og snakker til kamera...... Andre som har tenkt det samme?🤔 Mye gestikulering, samt at jo titter alle veier......

Og hun gjør en eller annen tilgjort greie med munnen sin hele tida. Og så er hun utrolig glad i å vise frem kjøpepuppene sine. Og folk som skriver på dialekt virker litt enkle. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Og hun gjør en eller annen tilgjort greie med munnen sin hele tida. Og så er hun utrolig glad i å vise frem kjøpepuppene sine. Og folk som skriver på dialekt virker litt enkle. 

Enig..... 

Lurer på om det er endel filter og retusjering ute og går også, ho ser ganske annerledes ut når man ser bilder/videoer som andre har tatt/lagt ut. Ho er absolutt pen nok, så det trenger ho jo ikke 😊

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (På 15.10.2023 den 23.52):

Den der «hei, det e mæ Tina» på en sånn halvhviskende arrogant måte 😂

Ja😱😂 Merkelig måte.....hei,dæ e berre meg Tinaaaaa på en rolig men intens måte😂😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Nussepus skrev (På 16.10.2023 den 10.45):

Og hun gjør en eller annen tilgjort greie med munnen sin hele tida. Og så er hun utrolig glad i å vise frem kjøpepuppene sine. Og folk som skriver på dialekt virker litt enkle. 

Omg ja!!! Jeg sluttet å følge henne pga det. Klarte ikke den rare tilgjorte greia med munnen sin hele tiden 😳 HELE TIDEN!!!! 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Granneman82 skrev (På 16.10.2023 den 13.18):

Enig..... 

Lurer på om det er endel filter og retusjering ute og går også, ho ser ganske annerledes ut når man ser bilder/videoer som andre har tatt/lagt ut. Ho er absolutt pen nok, så det trenger ho jo ikke 😊

Hun ser veldig annerledes ut. Tynnere/fikset kinn osv. Den dama virker til å slite med noe,men ikke åpen person. Overfladisk! Dessuten gir hun inntrykk av at et avstand forhold med en som bor ca 13 timer fra henne med fly (CA. USA) er fantastiske greier🙈🙈 Flyr etter denne mannen for gjerne få 1 dag med han....Når var han i Norge?😅 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 21.11.2023 den 7.55):

Hun ser veldig annerledes ut. Tynnere/fikset kinn osv. Den dama virker til å slite med noe,men ikke åpen person. Overfladisk! Dessuten gir hun inntrykk av at et avstand forhold med en som bor ca 13 timer fra henne med fly (CA. USA) er fantastiske greier🙈🙈 Flyr etter denne mannen for gjerne få 1 dag med han....Når var han i Norge?😅 

Skjønner godt at hun reiser dit og koser seg i bra vær, luksusvilla og byliv. Alternativet er kalde og triste Norge hvor ingenting skjer, i tillegg til at hun bor i «ghetto»strøket av byen sin.

Edit: Endres fra ghettostøket til «ghetto»strøket da visse tok ordet ghetto i bokstavtro mening. 

Endret av Xmasclovn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...