Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (6 minutter siden):

Det er jeg og enig i. Når man veger å reklamere for humbug for å få inn småpenger, så mister man helt troverdighet på flere områder. 

Da får vi være uenig. Jeg tenker at jeg uansett aldri stoler på en persons anbefalinger, og sjekker ut produkter selv. Så er det noen ting du ser folk kan, mens andre ting gjør de kun for cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Og  alt hun gjør og kan er faktisk tull og tøys. Brynlaminering er rett og slett litt 2019 og stygt på alle. 

Det er et annet tema, og hver sin smak. Det er mye som er 2000 and late og stygt, men som folk liker og har. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 8.1.2024 den 22.00):

Betviler ikke at hun er peiling på yrket sitt og er meget god i det. 
MEN, når hun velger å fronte en slanke-te, så kryper det inn en tvil rundt om hun faktisk virkelig presenterer gode produkter eller vil tjene mest penger. For meg bidrar det til å undergrave hennes seriøsitet. Som jeg skrev tidligere i tråden opplever jeg at hun har endret seg i en negativ retning. Jeg har derfor valgt å avfølge henne. På tross av det er jeg enig i/liker en del av det hun deler. Men det er komplekst. Og jeg opplever hun også nå blir mer som «mye vil ha mer….» influenser gjengen. 
 

Jeg har sett hun reklamerte for teen og hun sa  ingenting om den at den er slankende. Trodde det var en oppfriskende te som du kan drikke kald og varm . Og rart hun reklamerer slanke te når hun ofte snakker om balanser mat og spiser så mye junk food og sukker . 

 

Jeg syns også hun ble mye «influenser som vil ha mer og mer av klikk « så folk betaler reisene hennes . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne dama blir mer og mer usmakelig. Har avfulgt henne for litt siden. Hun må jo ha en drømmejobb også, fri støtt og tjener rått samtidig. Men blitt mer og mer blærete og ovenpåogned holdning. Selvfølgelig er det mange bra menn her i Norge. Men hun skal ha en kjendis og som er millionær. Kanskje det ikke er en kjendis her i Norge som er interessert i henne??!! 

Screenshot_20240112_164011_Snapchat.jpg

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (17 minutter siden):

Jeg synes denne dama blir mer og mer usmakelig. Har avfulgt henne for litt siden. Hun må jo ha en drømmejobb også, fri støtt og tjener rått samtidig. Men blitt mer og mer blærete og ovenpåogned holdning. Selvfølgelig er det mange bra menn her i Norge. Men hun skal ha en kjendis og som er millionær. Kanskje det ikke er en kjendis her i Norge som er interessert i henne??!! 

Screenshot_20240112_164011_Snapchat.jpg

Norsk datingkultur ER en spøk,akkurat det har hun helt rett i.

Ikke noe galt med nordmenn i seg selv,forøvrig.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (23 minutter siden):

Jeg synes denne dama blir mer og mer usmakelig. Har avfulgt henne for litt siden. Hun må jo ha en drømmejobb også, fri støtt og tjener rått samtidig. Men blitt mer og mer blærete og ovenpåogned holdning. Selvfølgelig er det mange bra menn her i Norge. Men hun skal ha en kjendis og som er millionær. Kanskje det ikke er en kjendis her i Norge som er interessert i henne??!! 

Screenshot_20240112_164011_Snapchat.jpg

Hun har forklart flere ganger hva som tiltrekker henne med datingkultur og menn fra andre land, og ikke et sted fremkommer det at det handler om millionærer. Jeg forstår godt at hun synes norsk datingkultur er trasig. Det et ikke slik at hun alltid kun velger menn med penger, noe ex mannen er godt eksempel på.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Hun har forklart flere ganger hva som tiltrekker henne med datingkultur og menn fra andre land, og ikke et sted fremkommer det at det handler om millionærer. Jeg forstår godt at hun synes norsk datingkultur er trasig. Det et ikke slik at hun alltid kun velger menn med penger, noe ex mannen er godt eksempel på.

Men han ville hun jo ikke ha lenger... Det er jo bare å se på livet hun lever, så skjønner man at hun tar ikke en mann med vanlig jobb...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Men han ville hun jo ikke ha lenger... Det er jo bare å se på livet hun lever, så skjønner man at hun tar ikke en mann med vanlig jobb...

Vel,å være surfeinstruktør er IKKE bra betalt og gir deg i hvert fall ikke kjendisstatus,lol.

Endret av J..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Men han ville hun jo ikke ha lenger... Det er jo bare å se på livet hun lever, så skjønner man at hun tar ikke en mann med vanlig jobb...

Ex mannen heller ikke vanlig jobb eller millioninntekt. Han hun dater nå er surfeinstruktør og det gir neppe millionærinntekt. Med mindre han er superrik, men jobber som instruktør på frivillig basis fordi han kjeder seg, noe som er heller tvilsomt. Tina har sikkert like mye lønn, om ikke mer, enn en gjennomsnittlig surfeinstruktør i USA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Vel,å være surfeinstruktør er IKKE bra betalt og gir deg i hvert fall ikke kjendisstatus,lol.

Nei mulig det. Men én surfeintstruktør, fra Malibu (?) .... Ikke en f.eks svømmeintstruktør fra Halden duger ikke. Du skjønner sikkert hvor jeg vil. Hadde det ikke vært for eksmannen hennes, hadde ingen ant hvem hun var og hun hadde heller ikke vært der hun er i dag. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Ex mannen heller ikke vanlig jobb eller millioninntekt. Han hun dater nå er surfeinstruktør og det gir neppe millionærinntekt. Med mindre han er superrik, men jobber som instruktør på frivillig basis fordi han kjeder seg, noe som er heller tvilsomt. Tina har sikkert like mye lønn, om ikke mer, enn en gjennomsnittlig surfeinstruktør i USA.

Hva er jobben hans hvis det å være surfeinstruktør kun er noe han gjør når han kjeder seg? Eller er Tina flau over at hun har falt for en med en vanlig jobb? For det høres egentlig ikke ut som det er bra nok for henne. Men han bor i Malibu , å da duger det vel. Høres flott ut i hvertfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Nei mulig det. Men én surfeintstruktør, fra Malibu (?) .... Ikke en f.eks svømmeintstruktør fra Halden duger ikke. Du skjønner sikkert hvor jeg vil. Hadde det ikke vært for eksmannen hennes, hadde ingen ant hvem hun var og hun hadde heller ikke vært der hun er i dag. 

Verden er allerede kjempeliten,er det så farlig å date utenfor landegrensa egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

 Men han bor i Malibu , å da duger det vel. Høres flott ut i hvertfall. 

Altså,LA er bare flott for turister.

Det er et ekte høl av en plass.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (16 minutter siden):

Verden er allerede kjempeliten,er det så farlig å date utenfor landegrensa egentlig?

Nei, overhodet ikke farlig. Men å si at man hvertfall ikke finner bra mannfolk i Norge er klysete kommentar... Rart jenta bor i Norge i grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Nei, overhodet ikke farlig. Men å si at man hvertfall ikke finner bra mannfolk i Norge er klysete kommentar... Rart jenta bor i Norge i grunn. 

Det er vel ikke så rart mtp at hun har en 9(?) åring? Hun har vel gitt ganske greit uttrykk for å ville flytte utenlands så snart han er voksen om jeg husker rett.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Nei, overhodet ikke farlig. Men å si at man hvertfall ikke finner bra mannfolk i Norge er klysete kommentar... Rart jenta bor i Norge i grunn. 

Finnes like mye bra/dårlig her som noe annet sted.

Hun sier jo jevnt at barnet holder henne i Norge,så skal ikke se bort i fra at hun flytter når han blir voksen.

Ser uansett ikke problemet med å date noen utenfor Norge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Hva er jobben hans hvis det å være surfeinstruktør kun er noe han gjør når han kjeder seg? Eller er Tina flau over at hun har falt for en med en vanlig jobb? For det høres egentlig ikke ut som det er bra nok for henne. Men han bor i Malibu , å da duger det vel. Høres flott ut i hvertfall. 

Dette er påstander du har tolket frem og analysert på egenhånd uten grunnlag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Finnes like mye bra/dårlig her som noe annet sted.

Hun sier jo jevnt at barnet holder henne i Norge,så skal ikke se bort i fra at hun flytter når han blir voksen.

Ser uansett ikke problemet med å date noen utenfor Norge.

Å hvor skriver jeg at det er problematisk? Det må du gjerne vise meg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 13.1.2024 den 15.25):

Nei mulig det. Men én surfeintstruktør, fra Malibu (?) .... Ikke en f.eks svømmeintstruktør fra Halden duger ikke. Du skjønner sikkert hvor jeg vil. Hadde det ikke vært for eksmannen hennes, hadde ingen ant hvem hun var og hun hadde heller ikke vært der hun er i dag. 

Og hva så? Skal hun gå stille og ydmykt rundt i takknemmelighetsgjeld til eksen da? Jeg synes det ser ut som om hun har jobbet hardt for å være der hun er karrieremessig. Og ingen har vel lyst på en svømmeinstruktør fra Halden …

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (1 time siden):

Og hva så? Skal hun gå stille og ydmykt rundt i takknemmelighetsgjeld til eksen da? Jeg synes det ser ut som om hun har jobbet hardt for å være der hun er karrieremessig. Og ingen har vel lyst på en svømmeinstruktør fra Halden …

Enig , det ser ut som hun har stått på veldig  karrieremessig . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...