Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (18 timer siden):

Å hva tenker du man skal misunne?

 

Bibbi_ skrev (15 timer siden):

Vet ikke helt hvem du sikter til, orker ikke å bla bakover å se akkurat hvem du mener er misunnelig. Men å være en skilt alenemor som flyr fra mann til mann tror jeg ikke så mange er misunnelige på. Men hvem vet, noen er kanskje det siden du mener noen i denne tråden er det. 

Du f.eks. er nok misunnelig på at hun ikke er så dømmende som deg. Tina fremstår veldig åpen og som en som ikke dømmer andre. «Skilt alenemor som flyr fra mann til mann». Tror det er et forhistorisk tiår som vil ha holdningene sine tilbake. Skjønner at det er kjipt å bære på sånn tanker om andre. 

Endret av Plantemas
Skrivefeil.
  • Liker 3
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (18 timer siden):

Vet ikke helt hvem du sikter til, orker ikke å bla bakover å se akkurat hvem du mener er misunnelig. Men å være en skilt alenemor som flyr fra mann til mann tror jeg ikke så mange er misunnelige på. Men hvem vet, noen er kanskje det siden du mener noen i denne tråden er det. 

Det er nettopp kommentarer som denne det lukter av. Det er helt greit å ikke like Tina, kritisere henne også. Men å degradere henne til å kun være «en skilt alenemor som flyr fra mann til mann» og at det ikke finnes noe i livet hennes å bli misunnelig for blir bare for dumt.  

Si meg helt konkret, hva er det som er så kritikkverdig med hennne så kanskje det er lettere å skjønne hvorfor du er så negativ?

  • Liker 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (16 timer siden):

Regner med at det er det som er poenget til de som skriver at hun mister troverdighet. At når hun kan reklamere for drit for å tjene penger, gjelder det da også reklamene for bryn- og vippeproduktene hun fronter?

Jeg tror neppe det da, jeg tror hun har såpas til stolthet til faget sitt, at hun ikke fronter produkter hun egentlig ikke kan stå inne for der. Men jeg skjønner at andre kan bli skeptisk og miste tillit til henne, særlig med tanke på at influensere er kjent for å reklamere for alt mulig rart. Man kan jo prøve forstå hva andre mener, selv om man ikke mener det selv😊 Forøvrig syns jeg det er fantastisk at hun bruker kanalen sin til å fronte god samarbeid mellom foreldre som ikke lengre er sammen. Det heier jeg på!

Det handler ikke om å ikke forstå at andre mener noe annet enn meg. At man begynner å stille spørsmål til troverdighet er en ting, men å være bastant (som noen her fremstår å være) på at ingenting av det Tina fremsnakker kan stoles på fordi hun har valgt å reklamere for et (?) produkt som er «tvilsomt» blir for trangsynt. Man kunne plutselig ikke stole på bryn- og vipperåd hun har gitt fordi hun reklamerte for en slanke-te? Det henger jo ikke på greip.
Mulig jeg har gått glipp av noen reklamer, men hittil har det vært greie bedrifter som Cubus, Boblehuset osv som det ikke er stor grunn til å betvile. Og som du sier så har hun nok såpass yrkesstolthet og kunnskap på sitt felt at hun ikke reklamerer for produkter hun ikke kan stå inne for på det området.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Det handler ikke om å ikke forstå at andre mener noe annet enn meg. At man begynner å stille spørsmål til troverdighet er en ting, men å være bastant (som noen her fremstår å være) på at ingenting av det Tina fremsnakker kan stoles på fordi hun har valgt å reklamere for et (?) produkt som er «tvilsomt» blir for trangsynt. Man kunne plutselig ikke stole på bryn- og vipperåd hun har gitt fordi hun reklamerte for en slanke-te? Det henger jo ikke på greip.
Mulig jeg har gått glipp av noen reklamer, men hittil har det vært greie bedrifter som Cubus, Boblehuset osv som det ikke er stor grunn til å betvile. Og som du sier så har hun nok såpass yrkesstolthet og kunnskap på sitt felt at hun ikke reklamerer for produkter hun ikke kan stå inne for på det området.

Du ga uttrykk for at du ikke forsto hva vedkommende, som ikke lengre stolte på reklamene til Tina tidligere i tråden, mente med det hun skrev. Derfor gikk jeg ut i fra at du ikke forsto henne fordi hun hadde en annen mening enn deg. For hun forklarte meningen sin veldig greit, og var slett ikke bastant som du skeiver her. Hun bare forklarte hvorfor hun mistet tillit til Tina pga reklamen, altså sin egen mening. Og det må være helt greit, uten at vedkommende blir kalt for trangsynt. Det handler nok ikke bare om Tina, men at vi gjentagende ser at influensere reklamerer for ting de egentlig ikke gidder å bruke selv eller egentlig ikke kan stå inne for. Derfor har jeg full forståelse for at tilliten til denne yrkesgruppen er tynnslitt hos mange, og videre at det skal veldig lite til før man mister tillit til enkelte influensere som reklamerer for suspekte ting. 
 

Så ja, at enkelte ikke lengre stoler på hennes bryn- og vipperåd så lenge de kommer i sammenheng med at hun eller noen hun kjenner kan tjene penger på rådene hun gir, er en direkte konsekvens av at man velger å reklamere for noe suspekt. For teazero er suspekt (og ja, her er jeg bastant). For 894kr hver 3. måned ville jeg heller satset på krom tabletter og eventuelt skylt de ned med billig fersken-iste (om smaken av fersken er viktig oppi det hele) istedenfor teazero. Og det tipper jeg at Tina også hadde gått for, om hun i det hele tatt har bruk for krom, hadde det ikke vært for at hun tjener penger på å reklamere for produktet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 16.1.2024 den 22.54):

Vet ikke helt hvem du sikter til, orker ikke å bla bakover å se akkurat hvem du mener er misunnelig. Men å være en skilt alenemor som flyr fra mann til mann tror jeg ikke så mange er misunnelige på. Men hvem vet, noen er kanskje det siden du mener noen i denne tråden er det. 

Flyr fra mann til mann? Hun har vært i et forhold i typ 2 år? Også har hun vært på en date her og der - er ikke det lov mener du?

Kanskje vi skal gå tilbake til at kvinner må være jomfru ved ekteskap, så vi kan slippe dette flyfanteriet?🏳️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (14 minutter siden):

Flyr fra mann til mann? Hun har vært i et forhold i typ 2 år? Også har hun vært på en date her og der - er ikke det lov mener du?

Kanskje vi skal gå tilbake til at kvinner må være jomfru ved ekteskap, så vi kan slippe dette flyfanteriet?🏳️

Nå må dere holde opp! Jeg har mine meninger, og det har jeg lov til. Ja, når du camper hos en mann før du omtrent har gjort det slutt med en annen, så går du fra mann til mann - mener jeg! Hva du mener er helt opp til deg, jeg skal absolutt ikke fortelle deg hva DU skal mene og synse. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skuffende mye eksponering av barnet for tiden. Det er ikke nok å ikke vise ansikt. Legger ut detaljer om sykdom om preferanser osv osv. Har blitt godt kjent med barnet den siste tiden. Synd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (10 timer siden):

Skuffende mye eksponering av barnet for tiden. Det er ikke nok å ikke vise ansikt. Legger ut detaljer om sykdom om preferanser osv osv. Har blitt godt kjent med barnet den siste tiden. Synd

Har jeg gått glipp av noe? Føler ikke jeg har fått så mye ny info om barnet, og jeg titter innom stort sett annenhver dag.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 timer siden):

Har jeg gått glipp av noe? Føler ikke jeg har fått så mye ny info om barnet, og jeg titter innom stort sett annenhver dag.

Mye utlevering av sønn som er syk ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (23 timer siden):

Skuffende mye eksponering av barnet for tiden. Det er ikke nok å ikke vise ansikt. Legger ut detaljer om sykdom om preferanser osv osv. Har blitt godt kjent med barnet den siste tiden. Synd

jeg ble "kjent" med Tina på nettby i sin tid, og fulgte henne litt en stund men gikk lei "dramaet" den gang og det er min greie ikke hennes..
Men jeg blir bare trist over å se denne tråden der så mange skal ha en mening om noen basert på det de velger dele.
Greit at man føler seg berettiget til å ha meninger om andre basert på det man oppfatter og ser osv, men man trenger ikke mene det høyt og la det bli en form for mobbetråd av det, la jenta få leve slik hun føler hun trenger. Det skader ingen av dere at hun trenger "venitlere" det hun står i nå. Jeg vil tro det er like mange som syns det er helt greit - kanskje flere enn de som mener det er ugreit..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (26 minutter siden):

Mye utlevering av sønn som er syk ja

Mye? Som hva?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (1 time siden):

jeg ble "kjent" med Tina på nettby i sin tid, og fulgte henne litt en stund men gikk lei "dramaet" den gang og det er min greie ikke hennes..
Men jeg blir bare trist over å se denne tråden der så mange skal ha en mening om noen basert på det de velger dele.
Greit at man føler seg berettiget til å ha meninger om andre basert på det man oppfatter og ser osv, men man trenger ikke mene det høyt og la det bli en form for mobbetråd av det, la jenta få leve slik hun føler hun trenger. Det skader ingen av dere at hun trenger "venitlere" det hun står i nå. Jeg vil tro det er like mange som syns det er helt greit - kanskje flere enn de som mener det er ugreit..  

Jeg synes ikke det er mobbing å reagere på at info om mindreårige legges ut. Jeg reagerer på det. Jeg reagerer på mange. Jeg kan bare si jeg synes det er skuffende, for jeg liker mye annet hun legger ut. 

Om du ikke følger med @Xmasclovn, så skal ikke jeg gjenta detaljer her, men det var info om legebesøk, diagnose osv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (37 minutter siden):

Om du ikke følger med @Xmasclovn, så skal ikke jeg gjenta detaljer her, men det var info om legebesøk, diagnose osv. 

Følger jevnlig med, som jeg sa tidligere. Hvis du sikter til siste dagers hendelser vil jeg påstå at innlegene dine er overdrivelse når du sier at hun utleverer og eksponerer mye og at man har blitt godt kjent med barnet. Det er snakk om en helt vanlig infeksjon/virus, og sådan ingen diagnose i den forstand det fremstilles her. At det er unødvendig av henne å fortelle sånt, ja. Men at det er mye og overeksponering og utlevering- langt ifra.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 timer siden):

Følger jevnlig med, som jeg sa tidligere. Hvis du sikter til siste dagers hendelser vil jeg påstå at innlegene dine er overdrivelse når du sier at hun utleverer og eksponerer mye og at man har blitt godt kjent med barnet. Det er snakk om en helt vanlig infeksjon/virus, og sådan ingen diagnose i den forstand det fremstilles her. At det er unødvendig av henne å fortelle sånt, ja. Men at det er mye og overeksponering og utlevering- langt ifra.

Da er vi uenige ift det. Jeg synes jeg vet mye om barnets premisser(fra ferien) og ellers også. Jeg trenger ikke vite noe. Er enig i at hun ikke er i den verste kategorien hva gjelder eksponering, men allikevel over hva jeg synes er innafor. Jeg vet jo hvilken skole han går, hvordan han kommer seg til skolen, osv. Totalt sett synes jeg det er for mye informasjon jeg har om et helt fremmed barn når jeg følger med på en åpen business kanal der jeg i utgangspunktet har helt andre interesser av å følge enn å vite om hennes barn 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegger også at jeg har tenkt på henne som en av de mer nøye og oppegående påvirkerne, men hun har skuffet meg en del i det siste. Både med Dubai turen sin, gi mer inntrykk av selvgodhet og total over mer utlevering av barnet. Meg om det. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bulsara skrev (3 timer siden):

Da er vi uenige ift det. Jeg synes jeg vet mye om barnets premisser(fra ferien) og ellers også. Jeg trenger ikke vite noe. Er enig i at hun ikke er i den verste kategorien hva gjelder eksponering, men allikevel over hva jeg synes er innafor. Jeg vet jo hvilken skole han går, hvordan han kommer seg til skolen, osv. Totalt sett synes jeg det er for mye informasjon jeg har om et helt fremmed barn når jeg følger med på en åpen business kanal der jeg i utgangspunktet har helt andre interesser av å følge enn å vite om hennes barn 

Vi er ikke uenig i det sånn sett. Jeg synes hun har delt «verre» ting rundt helse før, og som du sier hvilken skole osv. Derfor synes jeg det som ble delt nå sist ikke var så ekstremt (sett i sammenheng med tidligere gitt informasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 timer siden):

Vi er ikke uenig i det sånn sett. Jeg synes hun har delt «verre» ting rundt helse før, og som du sier hvilken skole osv. Derfor synes jeg det som ble delt nå sist ikke var så ekstremt (sett i sammenheng med tidligere gitt informasjon).

Og jeg har ikke hevdet ekstremt mye, men skuffende mye. Det er to ulike påstander 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (6 timer siden):

Og jeg har ikke hevdet ekstremt mye, men skuffende mye. Det er to ulike påstander 😉

Nå har ikke noen påstått at du har hevdet det er ekstremt heller så det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...