Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tina er den eneste influenceren jeg gidder å følge. Jobber hardt og lever hardere. Nyter livet og koser seg. Gøy å leve litt gjennom henne er det også, siden mitt eget liv er litt mer a4😁

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ingen menneskerett å reise til Disneyland på spørsmål om hun har dårlig samvittighet mtp sønnen som ikke er med. 

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å reise uten min datter på 9 år. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (1 time siden):

Ingen menneskerett å reise til Disneyland på spørsmål om hun har dårlig samvittighet mtp sønnen som ikke er med. 

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å reise uten min datter på 9 år. 

Har datteren din vært en tur i Disneyland allerede i år da? Og skal i tillegg på disneycruise? La nå dama få nyte livet sitt slik det passer henne😝 Jeg skulle ønske jeg hadde guts til å reise slik alene. 

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (4 timer siden):

Ingen menneskerett å reise til Disneyland på spørsmål om hun har dårlig samvittighet mtp sønnen som ikke er med. 

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å reise uten min datter på 9 år. 

Hun hadde han med tidligere i år, da var hun, søsteren hennes og sønnen i Disneyland og div andre steder i USA 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (4 timer siden):

Ingen menneskerett å reise til Disneyland på spørsmål om hun har dårlig samvittighet mtp sønnen som ikke er med. 

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å reise uten min datter på 9 år. 

Han var med der for bare et par måneder siden, rundt påske-ish. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anelyy skrev (7 timer siden):

Ingen menneskerett å reise til Disneyland på spørsmål om hun har dårlig samvittighet mtp sønnen som ikke er med. 

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å reise uten min datter på 9 år. 

Men det er deg og alle er forskjellige, selv om det sikkert er vanskelig å svelge 😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis for all del, synes hel det er mer rart å droppe skoleavslutning for barnet men vi er forskjellige 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (9 timer siden):

Ingen menneskerett å reise til Disneyland på spørsmål om hun har dårlig samvittighet mtp sønnen som ikke er med. 

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å reise uten min datter på 9 år. 

Han går jo på skole, men jeg er også sol deg, reiser ikke utenlands uten barnet, godt man er forskjellig 

Endret av Orly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slutta å følge henne for lenge siden så trenger ikke si slutt å følg, men det jeg ser her og leser andre steder får meg fremdeles til å tenke at hun er ufyselig. Joda reis og kos deg, men er måten hun svarer på og innhold i snapper som bare er ekle i mine øyner. Virker så selvsentrert at det burde ikke være mulig.. og joda jeg heier på ditt og datt men det er måten hun presenterer livet/jobben/reisene sine på.. og nei, jeg er lang fra sjalu! Hun er bare underlig… og RonjaA har tydeligvis tenkt å bli kliss lik! 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (2 timer siden):

Har slutta å følge henne for lenge siden så trenger ikke si slutt å følg, men det jeg ser her og leser andre steder får meg fremdeles til å tenke at hun er ufyselig. Joda reis og kos deg, men er måten hun svarer på og innhold i snapper som bare er ekle i mine øyner. Virker så selvsentrert at det burde ikke være mulig.. og joda jeg heier på ditt og datt men det er måten hun presenterer livet/jobben/reisene sine på.. og nei, jeg er lang fra sjalu! Hun er bare underlig… og RonjaA har tydeligvis tenkt å bli kliss lik! 

😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (3 timer siden):

Har slutta å følge henne for lenge siden så trenger ikke si slutt å følg, men det jeg ser her og leser andre steder får meg fremdeles til å tenke at hun er ufyselig. Joda reis og kos deg, men er måten hun svarer på og innhold i snapper som bare er ekle i mine øyner. Virker så selvsentrert at det burde ikke være mulig.. og joda jeg heier på ditt og datt men det er måten hun presenterer livet/jobben/reisene sine på.. og nei, jeg er lang fra sjalu! Hun er bare underlig… og RonjaA har tydeligvis tenkt å bli kliss lik! 

Enig med deg. Det virker som det er først meg selv og så meg selv. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosetosta skrev (16 timer siden):

Har slutta å følge henne for lenge siden så trenger ikke si slutt å følg, men det jeg ser her og leser andre steder får meg fremdeles til å tenke at hun er ufyselig. Joda reis og kos deg, men er måten hun svarer på og innhold i snapper som bare er ekle i mine øyner. Virker så selvsentrert at det burde ikke være mulig.. og joda jeg heier på ditt og datt men det er måten hun presenterer livet/jobben/reisene sine på.. og nei, jeg er lang fra sjalu! Hun er bare underlig… og RonjaA har tydeligvis tenkt å bli kliss lik! 

Men å ta deg tid til å skrive et innlegg her, det gidder du? 🙈

 

Jeg synes Tina er supersøt!

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (1 time siden):

Men å ta deg tid til å skrive et innlegg her, det gidder du? 🙈

 

Jeg synes Tina er supersøt!

Jepp det gidder jeg 😬 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (8 timer siden):

Hvem er han fyren hun er hos sånn egentlig?

Har hørt både på jodel å andre plasser at hun dater Taio Cruz 🤷‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mjau87 skrev (3 timer siden):

Har hørt både på jodel å andre plasser at hun dater Taio Cruz 🤷‍♀️ 

Åh! Trodde det var noe å på J bokstaven, men da har jeg lest helt feil 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (18 minutter siden):

Åh! Trodde det var noe å på J bokstaven, men da har jeg lest helt feil 😂

Han heter Jacob,Tao er stagename.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne veldig godt. En av få influensere jeg liker. Syns hun er modig som reiser av gårde sånn, beundrer det. Jeg har også delt omsorg for barn, og er står glatt over om skoleavslutninger Ol havner i farens uker. Samme gjør far om det er jeg som har barna. Jeg reiste også utenlands uten barn i fjor, barnefar også. Har ikke dårlig samvittighet 

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...