Xstrella Skrevet 16. februar 2022 #81 Del Skrevet 16. februar 2022 Kan noen spoile som har sett neste episode? Tror ikke hun ender opp med noen. Eller har noen sett hun snike seg med noen i ettertid? Er jo over 6 mnd siden programmet ble spilt inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. februar 2022 #82 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Beyblade skrev (På 9.2.2022 den 21.40): Ikke for å være ufin eller frekk, men nå må du ikke glemme at barnefar har massevis av penger - jeg tror ikke jeg har sett Linni i et forhold med noen uten meget god økonomi, annet enn OnklP, men det varte jo ikke særlig lenge. Det er selvfølgelig viktig at partner har økonomien på stell altså, men.. Har Linni og Onkl P vært sammen?😮 Endret 16. februar 2022 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 17. februar 2022 #83 Del Skrevet 17. februar 2022 Tough cookie skrev (22 timer siden): Har Linni og Onkl P vært sammen?😮 Ja, de var sammen i et par måneders tid eller noe sånt i typ 2006😅les her. Hun sa i media at han gråt når hun gjorde det slutt, etter at han dissa henne i en sang eller noe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. februar 2022 #84 Del Skrevet 19. februar 2022 Spoiler Linni velger ikke Birger eller Ørjan. De fester sammen ved et basseng/sjø med badstue. Linni er på fjellet og står på ski. Eller de kan lure oss? Sjekket instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 19. februar 2022 #85 Del Skrevet 19. februar 2022 Xstrella skrev (1 time siden): Skjul innhold Linni velger ikke Birger eller Ørjan. De fester sammen ved et basseng/sjø med badstue. Linni er på fjellet og står på ski. Eller de kan lure oss? Sjekket instagram. Spoiler Håper virkelig hun ikke velger Birger. Han er usjarmerende sjalu, og slike typer bør man holde seg langt unna. Er egentlig ingen der jeg kan se for meg hun ender med. Joakim virker mest stødig, men kanskje litt rolig og kjedelig til Linni? Sven virker festlig da - men ser liksom ikke for meg de to uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. februar 2022 #86 Del Skrevet 19. februar 2022 anonyma123 skrev (12 minutter siden): Skjul innhold Håper virkelig hun ikke velger Birger. Han er usjarmerende sjalu, og slike typer bør man holde seg langt unna. Er egentlig ingen der jeg kan se for meg hun ender med. Joakim virker mest stødig, men kanskje litt rolig og kjedelig til Linni? Sven virker festlig da - men ser liksom ikke for meg de to uansett. Enig. Hun blir ikke sammen med noen av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. februar 2022 #87 Del Skrevet 20. februar 2022 Linni skal finne type på tv. Bernt Hulsker skal finne dame på VGTV. Hva med å sette de to opp på en (blind)date? 🙈😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #88 Del Skrevet 20. februar 2022 Linni røpte seg på Koss til kvelds i går. Skal ikke si noe. Hun har tagget en Lars på fjellturen på insta, men det kan være reisefølget. Som Koss sa, hvorfor trenger Linni hjelp til å finne kjærligheten på tv? Det klarer hun fint selv. Så sa hun at hun kunne bli veldig sint i forhold. Tror når magien har lagt seg så blir hun fort lei partneren. Det kan skyldes alle forholdene. Mulig ikke lett å gjøre til lags? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. februar 2022 #89 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Jeg tipper Joakim , Sven og Roy Arne havner som de siste tre. Mulig legen også henger med en stund. For dem er hun mest komfortabel rundt. Birger er allerede sjalu og Ørjan er bare med for å vinne for å vinne. Han lastebilsjåføren er også litt morsom, men tvilsom type, så han her om dagen på det date-programmet som går på Tv Norge. Litt kleint å være med på to sjekke-programmer som blir sendt samtidig på tv. ( Jeg tror ingen ender opp som kjæresten hennes da til slutt) Endret 20. februar 2022 av Zenhouse 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 20. februar 2022 #90 Del Skrevet 20. februar 2022 Birger er en veldig sjalu type, rart han ikke prøver å skjule det når han vet det kommer på TV ihvertfall. Men, men det er kanskje ikke så lett når han tydelig er forelsket i Linni. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #91 Del Skrevet 20. februar 2022 Oppland skrev (1 time siden): Birger er en veldig sjalu type, rart han ikke prøver å skjule det når han vet det kommer på TV ihvertfall. Men, men det er kanskje ikke så lett når han tydelig er forelsket i Linni. Litt kjapt å bli forelsket? Han er nok betatt av hennes barnlige sjarm og væremåte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 22. februar 2022 #92 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg liker han nye Remi fyren! Holder en knapp på han! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. februar 2022 #93 Del Skrevet 22. februar 2022 Ryktene er jo at Linni er veldig sjalu selv. Så vet ikke om hun ser på sjalusi som et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 22. februar 2022 #94 Del Skrevet 22. februar 2022 Uff. Ikke Creme de la Creme det utvalget der. Syns litt synd på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nafiaa Skrevet 22. februar 2022 #95 Del Skrevet 22. februar 2022 Zenhouse skrev (På 2/20/2022 den 18.55): Jeg tipper Joakim , Sven og Roy Arne havner som de siste tre. Mulig legen også henger med en stund. For dem er hun mest komfortabel rundt. Birger er allerede sjalu og Ørjan er bare med for å vinne for å vinne. Han lastebilsjåføren er også litt morsom, men tvilsom type, så han her om dagen på det date-programmet som går på Tv Norge. Litt kleint å være med på to sjekke-programmer som blir sendt samtidig på tv. ( Jeg tror ingen ender opp som kjæresten hennes da til slutt) Mener du at lastebilsjåføren er med på programmet som heter første date? Isåfall hvilken sesong og episode da? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. februar 2022 #96 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Nafiaa skrev (13 minutter siden): Mener du at lastebilsjåføren er med på programmet som heter første date? Isåfall hvilken sesong og episode da? 🤔 Så en episode i forrige uke mener jeg det var. Edit: sjekka kjapt opp episode 5, sendt 16 feb, var ikke den. Må ha vært den før det Endret 22. februar 2022 av Zenhouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. februar 2022 #97 Del Skrevet 22. februar 2022 Nafiaa skrev (18 minutter siden): Mener du at lastebilsjåføren er med på programmet som heter første date? Isåfall hvilken sesong og episode da? 🤔 Fant det nå, må ha vært en reprise jeg så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. februar 2022 #98 Del Skrevet 22. februar 2022 Hun har type. Røpet seg på Koss til kvelds. Hvem det er vet vel bare de nærmeste. Tror ikke livet med Linni er enkelt. Og man ser hvor lett begeistret hun blir. Hun elsker alle, gråter og bærer seg til disse typene. Det var kleint når hun dumpet han på 40 i går. Tror en dame som Linni er ok en stund. Men et langt liv må være slitsomt. Skulle likt å pratet med eksene. 😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 23. februar 2022 #99 Del Skrevet 23. februar 2022 Xstrella skrev (På 22.2.2022 den 15.39): Hun har type. Røpet seg på Koss til kvelds. Hvem det er vet vel bare de nærmeste. Tror ikke livet med Linni er enkelt. Og man ser hvor lett begeistret hun blir. Hun elsker alle, gråter og bærer seg til disse typene. Det var kleint når hun dumpet han på 40 i går. Tror en dame som Linni er ok en stund. Men et langt liv må være slitsomt. Skulle likt å pratet med eksene. 😜 Det er vel stort sett hun som har avsluttet samtlige forhold hun har vært i, så jeg tenker at mennene har hatt det helt greit? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 24. februar 2022 #100 Del Skrevet 24. februar 2022 Ørjan (fiskeren), er litt av en hunk. Er det lov å si det? 🙈Så morsom og hyggelig med alle. Heldig hun som får han som kjærest. Tror ikke Linni velger han (bra for han, unnskyld) Ørjan har også vært veldig uheldig der inne. Bra han har selvironi. Damene kommer til å stå i kø etter programmet. Klart han «han kan ta rommet», dumt at han ikke tør være seg selv. Flotte mannen som bare sprer positiv energi 👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå