Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 21. januar 2006 Er du syk du da?? ¨ Så bra at mensen har dukket opp!! God bedring og god helg ← God helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 21. januar 2006 Sniglå: Jeg seeeeer deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg er fremdeles syk, ja... Men jeg MÅ bli frisk til mandag... Forresten så MÅ jeg øvelseskjøre i morgen også... Men nå har jeg et nytt prosjekt, i tillegg til Førerkort Baby og nå: Prosjekt kropp Men jeg trooooooor jeg venter til mandag, for jeg har allered mast på sambo om at vi skal kjøpe ferdigpizza med bearnaise til middag idag.... Ellers så skjemmes jeg litt over å legge ut vekta mi her, men sånn er realiteten... Endret 21. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. januar 2006 #164 Del Skrevet 21. januar 2006 Her er jeg... Ikke noe fyllesnakk men det er vel like greit Hva gjør du i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei Grace Så koselig med besøk! Jeg og sambo ligger i hver vår sofa - jeg med laptopen og han ser en film. Bare slapper av. Jeg er nesten litt bekymret for hvordan jeg skal bli frisk til mandag... Og imorgen MÅ jeg øvelseskjøre også! Men, men... det er en hel, deilig natt før det, så det kan jo skje et under Hva gjør du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #166 Del Skrevet 21. januar 2006 Og det ble feit og kaloririk takeaway-pizza med bearneise til middag idag... Men godt, det var det! Nå blir det leeeeenge til neste gang altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. januar 2006 #167 Del Skrevet 21. januar 2006 Ikke stort. Bare hjemme og furter He he. Jeg må le.. Så prosjektet ditt. Jeg skal bli med, men komisk er det jo. Vi klager og syter for vi vil ha store fine mager. Men på den andre siden så vil vi gå ned i vekt og.. Snakk om å ønske seg pose og sekk Har spist raclette i dag. er stappmett enda.. Orker vel å spise igjen på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Ikke stort. Bare hjemme og furter He he. Jeg må le.. Så prosjektet ditt. Jeg skal bli med, men komisk er det jo. Vi klager og syter for vi vil ha store fine mager. Men på den andre siden så vil vi gå ned i vekt og.. Snakk om å ønske seg pose og sekk Har spist raclette i dag. er stappmett enda.. Orker vel å spise igjen på mandag.. ← Ja, ikke sant?? Men det er da stor forskjell på gravid mage og fleskemage... Men jeg tenkte litt på det, da... at jeg liksom skal gå ned 15 kg. frem til sommeren, men samtidig skal jeg helst bli gravid innen IKM 18. februar Men på den annen side så skal jeg spise sunt og trene - og ihvertfall legge på meg minst mulig når jeg blir gravid! Men bli med på tråden min ja, Grace! Nå skal jeg God natt! Endret 21. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Urk... Nå har jeg begynt å hoste Og det er sengetid!! Med hoste!! Endret 21. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har ikke mensen lenger... Den kom jo på fredag! Jeg kjente at jeg skulle ha mensen og det kom rødt blod, som jeg ikke har sett siden før jeg satte inn spiralen. Igår kom det bare litt brunt blod... og nå har det stoppet helt opp... Så da er det kanskje bare en "småblødning" som legen sa jeg kunne få noen av i begynnelsen?? Men - det som faktisk er aller viktigst for meg nå - det er det h... førerkortet!! Skulle vært ut og øvelseskjørt helt siden i formiddag og nå begynner det å bli mørkt ute. Jeg hater å kjøre i mørket og det er jo også grunnen til at jeg skal kjøre i helgene, når jeg kan kjøre på dagtid. Er det en bra nok unnskyldning at jeg er syk?? Jeg er heldigvis mye bedre idag, men ikke frisk. Skal uansett på jobb imorgen. Men jeg MÅ stå på oppkjøringen 10. februar!!! Gleder meg sånn til jeg er ferdig med førerkortet!!!!! (og til jeg har gått ned 15 kg. og til jeg blir gravid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. januar 2006 #171 Del Skrevet 22. januar 2006 Sniglå: Jeg seeeeer deg!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #172 Del Skrevet 22. januar 2006 Sniglå: Da har jeg vært ute og kjørt. Det er glatt og snøføre og mørkt Det gikk ganske bra, men både kjørelæreren og sambo - og også jeg selv - synes at jeg er alt for lite nysgjerrig Jeg har liksom nok med å kjøre og ser rett frem på veien, isteden for å se meg om til sidene, se etter fotgjengere, biler som jeg har vikeplikt for... i det hele tatt. Av og til holder jeg til og med på og skal kjøre på rødt lys Kan jeg ikke bare ta meg sammen???? Jeg SKAL stå på oppkjøringa!!!!! Men nå gleder jeg meg til middag: Marinert kylling, ris og bretagne kyllingsaus. Men kan noen forklare meg hvorfor marinert kylling må stå i ovnen en hel tiiiiiiiime??? Jeg har alltid lurt på det, for det er aaaaaaalt for lenge å vente!! Vel, altså - kan de ikke bruke ferdigstekt kylling i de pakkene isteden for rå??? Jeg er sulten nå!!!! Og hvorfor synes alltid sambo det er helt greit at maten tar en time å lage, mens jeg blir hysterisk fordi jeg sulter ihjel?? Slankekur: here I come... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 22. januar 2006 Men hvorfor er jeg så TREEEEEEEEEEEEEG????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. januar 2006 #175 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Innom en snartur for å fortelle at jeg har ny dagbok, link i signaturen min! Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. januar 2006 #176 Del Skrevet 23. januar 2006 Nå er vi misunnelig på MissS ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja!!!! *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 23. januar 2006 Dagen i dag... Første dag på slankekur! Det går bra og jeg er veldig motivert, men jammen er jeg sulten innimellom også. Er lei meg for at jeg ikke har tatt tak i kroppen tidligere, men sånn er det vel med de fleste som finner ut at de trenger å gå ned noen kilo. Venninne M på jobb, som selv er altfor tynn, utbrøt idag at jeg overhodet ikke behøvde å slanke meg, hun skjønte ikke hvorfor jeg skulle gjøre det når jeg var så flott som jeg var. Vel, hun er søt da - men jeg trenger å gå ned noen kilo. Er ikke sikkert det vises så godt med klær på, men... Er ikke helt bra etter forkjølelsen heller. Var spesielt trøtt og slapp i dag tidlig og når jeg kom på jobb, så tenkte jeg liksom "hjelp, er jeg frisk nok til dette...?". Men det gikk seg til utover dagen. Sambo hentet meg på jobb og vi kjørte og handlet mat. Masse slankemat til meg. Veldig rart å være i en diger matbutikk med alskens fristelser, og så var kalorier det eneste jeg skulle være opptatt av - sulten og med blodsukker på minus 30. Men, men, det ble innkjøpt masse sunn mat da - så vi er igang! Skulle egentlig hjemom å bytte til bilen min før vi handlet, men det regnet og ble mørkt, og jeg orket overhodet ikke tanken på det... Og babyprosjektet... Fremdeles ingen mens, så jeg får bare ta en dag av gangen og se hva som skjer. Må jo bare forstå at det tar litt tid å få kroppen inn i riktig syklus etter hormonspiralkluss. Nå har jeg sovet en times tid under pleddet på sofan, sendt sms med venninne K og venninne M, og nå skal jeg lage havregrøt til kveldsmat Mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #179 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er sulten og sliten... Har fått "mensen" igjen og må vel derfor trekke meg fra IKM februar-tråden... For det blir jo helt feil at dette er 1pp... Bedre det enn at jeg skal bruke pp1 på bare tull... Vel, jeg skrev nettopp et laaangt innlegg på "Prosjekt kropp"-tråden. Skulle vel tatt der her i dagboka isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. januar 2006 #180 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg fikk mensen for ti dager siden, varte bare en dag også kom det igjen i dag. Så jeg vet godt hvordan du har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå