Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GODT NYTTÅR!!!

Og først: Vi forlovet oss ved midnatt :)

:kys_2:

Vi ble enige om ringer - helt glatte 4 mm i hvitt gull - og bestilte dem dagen før nyttårsaften. De hadde ikke sambos størrelse på lager, så vi kunne ikke få dem med for å sette dem på igår... Det var litt synd, men den som venter på noe godt osv. Vi var litt i tvil om datoen, men kom frem til at 01.01.06 var finere enn 31.12.05. Så selv om vi ikke har satt på oss ringene ennå, så er det dette som er den offesielle datoen :)

Vi hadde nyttårsfest hjemme hos oss igår, med 2 vennepar på besøk. Vi styrte på hele dagen med tilberedning av kalkun med tilbehør (det tok lang tid!!!!) og litt rengjøring av huset. Vi var egentlig temmelig utslitte når gjestene kom, men det glemte vi fort. En kjempevellykket kveld/natt på alle måter. Maten ble perfekt, stemningen sto i taket og alle var i partyform. Vi sang karaoke og hadde aerobic på stuegulvet :ler: Var også ute og så på rakettene. Vi har kjempeutsikt over byen når vi går foran rekkehusrekka som ligger foran oss (hvorfor er den der i det hele tatt der, forresten :sur: ) og det var kjempefint! Jeg fester bare noen ganger i året, men det er da gøy når jeg først gjør det!

Det siste paret fikk taxi kl. 05.15 i natt - og da hadde det andre paret, som ikke bor så langt unna oss, begynt å gå hjem isteden for å sitte i taxikø. Det var deilig med å være hjemme! Vi slapp å styre med det der!

Men idag har formen vært dårlig... :forvirret: Ikke tale om at jeg skal feste oftere enn jeg gjør... Jeg og sambo har ligget i hver vår sofa og småsovet i hele dag. Men mat og hodepinetabletter gjorde susen ;) Men jeg skal ikke engang komme inn på hvor sterkt jeg skulle ønsket at det var fridag imorgen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Gratulerer så mye med forlovelsen!!

:klappe:

Jeg vet det var planlagt da, men det er så hyggelig når det skjer likevel!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med forlovelsen!!

:klappe:

Jeg vet det var planlagt da, men det er så hyggelig når det skjer likevel!!

:klem:

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Escada og Veslo! Koselig med nye besøkende i dagboka mi også :)

Vi har ikke planlagt noe bryllup ennå. Det tar vi som det kommer... en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo også få lov til å gratulere!! Forlovelse er stas! Jeg har for øvrig vært forlovet selv i halvannet år nå. Har ikke planlagt verken bryllupsdato eller -år enda, tror mannen har veldig god tid..he he!

Har dere planlagt dato eller årstall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, Bippe!! :klem:

Nei, vi har ikke planlagt hverken dato eller årstall. Det eneste jeg vet er at sambo ikke ønsker å gifte seg i kirka. Jeg har egentlig ingen stor drøm om å stå brud... - jeg er bare storfornøyd med å være forlovet, i alle fall foreløpig ;)

Venter veldig på beskjed om når ringene er klar for henting da. Det blir jo ikke noe stas før vi kan sette på oss ringene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe:

Ringene våre er klar for henting hos gullsmeden!!!!

:danse:

Endelig!! Har ventet veldig...

Vi skal på besøk til et vennepar rett etter jobb idag, men vi jo bare hente ringene først!! Har bedt sambo si fra at vi blir litt forsinket ;)

Hadde forøvrig sett for meg at vi skulle markere ringpåsettelsen med en bedre middag, enten hjemme eller ute... - men samtidig hadde det vært veldig fint å ta dem på med en gang??! Hvordan gjør vi dette da?? Forlove oss i bilen??? Næh...

:ler:

Og.... :danse: nå har jeg ny time for fjerning av hormonspiral på tirsdag i neste uke!!!

Life is gooooooood!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringene våre er så fiiiiiiiiiiine!! :)

Måtte selvsagt sette dem på med en gang vi hadde hentet dem. Sambo sin ring var nesten litt trang, men det er vel lite vi kan gjøre med det...? Tror det går bra!

Jeg hadde nesten mer lyst til å sitte hjemme og se på ringene våre enn å dra på besøk igår, men... :ler: Og de vi var på besøk hos er ikke nære venner, heller bekjente av sambo, så vi ville ikke begynne å si noe om det til dem. De så det kanskje, men de sa ingenting. Det er lenge siden vi har møtt dem også, så de kunne jo tenke at det var en stund siden vi forlovet oss.

Men - hehe - når vi dro derfra, sa sambo at han hadde lagt merke til at jeg satt og så på ringen hans hele tiden :ler:

Nå sitter jeg på jobb og er såååååå sulten og gleder meg sånn til å komme hjem!! Slutter om en halvtime...

Og sånn som jeg gleder meg til HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..jeg kjenner igjen følelsen her ja, og det om å se på ringene hele tiden! Vi svevde rundt på rosa skyer i flere dager etterpå, og prøvde "tilfeldigvis" å få andre til å se ringene i steden for å fortelle det. Men tok det mer enn 10 minutters "tilfeldig" prøving, klarte vi ikke å holde oss lenger og viste frem ringene og fortalte. :ler:

Det blir sannsynligvis ikke noe kirkebryllup på oss heller. Vi vurderer Human Etisk Forbund faktisk, for å få en litt mer personlig seremoni. Men uansett hva vi bestemmer oss for så blir det nok noen år til som "kun" forlovet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann :klem:

Alltid så kos når noen forlover seg.

Er det nye året begynt bra ellers da?

Her kunne det vært bedre da siden hele familien startet med å bli syke. Men men skal ikke klage, det er jo sånt som går over igjen.

Synes alltid det er litt deilig å begynne på et nytt år jeg.

HA en fin dag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Hei ephemera!! Det høres så koselig ut og være forlova og greier... Heldig du er! :) Du har ikke funnet noen ringer på nette som er like eller ligner på de dere har bestilt vel? er så nysgjerrig :sjenert: Høres veldig fine ut!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe:

Da er hormonspiralen ute!!!!

Dette er en stor, stor dag for meg! :-D

Oppdaterer litt mere senere! Sitter på jobb nå...

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene våre er så fiiiiiiiiiiine!!  :)

Måtte selvsagt sette dem på med en gang vi hadde hentet dem. Sambo sin ring var nesten litt trang, men det er vel lite vi kan gjøre med det...? Tror det går bra!

Gratulerer så mye med forlovelsen.

Og jo, det kan SELVSAGT gjøres noe med det, om ringen er for trang.

En ring kan gjøres både større (blokkes ut) og mindre (tas inn) hos gullsmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...