Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok!

Du er for meg jenta-som-er-besatt-av-brunt-sigøynerskjørt her inne på forumet.

Håper du har funnet drømmeskjørtet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Huff... ja, jeg VAR ihvertfall besatt av brunt sigøynerskjørt... hehe... Jeg er i besittelse av 2 stk. nå, så jeg er vel ganske fornøyd. Men aller best liker jeg svarte skjørt av den typen, gjerne med blonder på :)

Men shopping er en del av meg, selv om jeg skal skjerpe meg litt ;)

Idag har vært som vanlig vært på jobb. Dro rett hjem etterpå og spiste middag med sambo i full fart før vi fikk besøk av vennepar med kjempesøt baby. Åh, jeg er såååå babysyk... :sjenert: Når de dro (venner med babyer må dra hjem litt tidlig fordi babyen skal legge seg), hoppet jeg i dusjen og nå sitter jeg her med vått hår. Så jeg må føne det tørt!

Måtte bare innom og se om noen hadde besøkt dagboka mi :)

Må forresten finne ut hvordan jeg legger inn link til dagboka i innleggene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, det er så GODT med fredagskvelder :)

Selv om sambo har dratt på jakt og jeg skal være hjemme alene hele helga :forvirret: Men jeg skal KOSE meg!!! Kjøpte pizza på en pizzarestaurant på vei hjem fra jobb, så var det på med kosedressen og spise pizza og drikke cola light i sofan foran TV'en. Her ligger jeg nå under pleddet og ser på Beat for Beat og surfter på nettet. Sjokoladeskåla er også fylt opp og jeg storgleder meg til å sove leeeeenge imorgen!!

:sove:

Jeg er så skrekkelig trøtt for tida... Kommer meg nesten ikke opp om morgenen og sovner på sofan etter middag. Håper jeg kan skylde på at det er mørkt ute :)

Hvis noen stikker innom meg, håper jeg dere har en kjempefin fredagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, måtte jo teste linken. (unnskyldning for å hilse på ;) )

Fint her da, gratulerer med ny dagbok :)

Takk!! Og velkommen skal du være :hoppe:

Jeg sleit forresten litt med den linken, men det ordnet seg til slutt ;)

Håper du har en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser ut til at du koser deg masse til tross for at samboer`n din er borte. Ha en fin fredagskveld :)

meja

Takk i like måte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Kosekvelder foran Tv med god mat er bare så deilig. Jeg måtte ta på meg kosebuksa i går jeg også før maten skulle fortæres ;)

Og hvis du er trøtt for tiden så kan jeg anbefale deg ginseng, jeg har begynt å ta det nå, og er på langt nær så trøtt lenger. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg!

Kosekvelder foran Tv med god mat er bare så deilig. Jeg måtte ta på meg kosebuksa i går jeg også før maten skulle fortæres ;)

Og hvis du er trøtt for tiden så kan jeg anbefale deg ginseng, jeg har begynt å ta det nå, og er på langt nær så trøtt lenger. :smile:

JA! Var det i dagboka di jeg leste at du hadde begynt å ta Ginseng?? Jeg sto faktisk og vurderte det foran vitaminhylla på butikken her en dag. Men så slo jeg det fra meg. Jeg tar vitaminer og Omega 3 (sånn eske med dagsdosering a 2 piller hver dag), men har vært tom en god stund og har glemt å kjøpe når vi har handlet. Så jeg skal først se om det kan være en liten vitaminmangel... Men hvis det ikke hjelper, skal jeg kjøpe Ginseng, jeg også!

Koselig at du stakk innom, forresten :)

Idag har jeg gjort lite. Eller, jeg har gjort litt husarbeid da. Også har jeg sløvet i sofan og sett videoopptak. Det er en greie jeg har - jeg tar opp "mine faste programmer" når jeg ikke får sett dem fordi jeg er på jobb, på besøk eller sover :ler: Også har jeg snakket med både mamma og svigermor i telefonen.

Om en halvtime kommer venninne K på besøk. Vi skal ringe etter pizza og skravle og se TV. Lenge siden jeg har møtt henne nå. Men nå som sambo er bortreist, blir jeg litt mere sosial ;)

Håper du har en kjempefin lørdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lene :klem:

Fint at du dyttet opp dagboka mi! Vi har problemer med nettet hjemme nå og nå snikskriver jeg på jobb ;)

Oppdatering over de siste dagene mine:

Søndag:

Min kjære kom hjem fra jakt, og hva er vel bedre enn det :hjerter_rundt:

Mandag:

Dobbel kjøretime før jobb... Huff, tenk at jeg skulle vente til jeg var 35 år med å ta førerkort. Jeg er skikkelig treg og kjørelæreren kommer med et skremmende antall timer han antar at jeg må ha... Var lei meg igår, men det skal rette seg med masse øvelseskjøring med sambo. Det er bare så vanskelig å få tid og krefter til alt - og ut og kjøre i mørket er ikke gøy... Også så DYRT som det blir!!? :sur:

Idag, tirsdag:

Innom noen butikker før jobb. Jobber seinvakt hele denne uka, så da skjer det ikke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj... lenge siden jeg har oppdatert her nå...

Det går mye bedre med kjøringa :) Hadde dobbel kjøretime på torsdag også og jeg forklarte kjørelæreren at jeg var litt betenkt med hensyn til antall timer jeg må ha. Han forklarte at han hadde tatt kraftig i, sagt det som kunne bli max, sånn at jeg ikke kunne komme å ta ham på det etterpå. I tillegg vil antall timer reduseres med øvelseskjøring hjemme, noe jeg har fått til endel av i det siste.

Lørdag jobbet jeg ( :sur: ). Jobber bare hver 4. lørdag, men det er jammen meg nok!! Sambo hentet meg på jobb og vi kjørte og handlet mat. Så tok jeg over bilen og vi kjørte og kjøpte kyllingkebab til middag. Kjempegodt og enkelt :) Også kjørte jeg hele veien hjem. Lå flat i hver vår sofa og så TV hele kvelden, der høydepunktet mitt var Robbie ;)

Igår sov vi lenge, spiste god frokost sammen og var ute og øvelseskjørte i 2 timer. Og sambo sa at jeg har blitt flink!! :hoppe: Og jeg synes det selv også!! Det er få som aner hvor glad jeg skal bli når jeg er ferdig med det førerkortet... Til middag hadde vi marinert kylling og pommes fristes, og deretter gasset vi i oss varm eplekake med vaniljeis :sikle: Også ble det TV-kveld i går også.

Idag har jeg hatt FRI fordi jeg jobbet på lørdag!! Jeg ELSKER både helger og fridager! Jeg sov lenge, koste meg med rundstykker og egg til frokost, så på TV, surfet på nettet, har gjort ferdig bestillingen fra vårkatalogen til H&M, snakket lenge med mamma i telefonen, og laget middag til sambo kom hjem fra jobb.

Og nå sitter jeg her igjen :ler: Og vet dere hva: Sambo har blokkert meg ut fra QXL :overrasket: Han gjorde det igår ettermiddag når jeg satt i fistel i sofan og hoppet opp og ned og lurte på om jeg skulle legge inn sluttbudet på en reisebag fra Louis Vuitton. Han sa at han ikke kunne nære oppunder kjøpegalskapen min :sjenert:

:sur: Kan han ikke åpne snart???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Godt noen passer på deg ;)

Når er oppkjøringa? Sånn at jeg kan hake av på kalenderen når jeg skal sitte med armer og bein i kryss, mener jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Godt noen passer på deg ;)

Når er oppkjøringa? Sånn at jeg kan hake av på kalenderen når jeg skal sitte med armer og bein i kryss, mener jeg ;)

*Sniker meg inn på KG på jobb...*

Takk for at du vil krysse armer og bein for meg, Sniglå! Det kommer jeg til å behøve ;) Vet ikke når det blir oppkjøring ennå, men du skal nok få vite det!

Håper du har en fin dag!

Jeg gleder meg til en dupp på sofan etter jobb. Hadde dobbel kjøretime før jobb idag også, og det er litt slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...