Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)


Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Den bagen du laget en trå om? Kjempefin, den!

Venter mensen når som helst jeg også, så humøret er ikke helt forutsigbart...

God torsdagskveld, og snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bare at den ser sånn ut:

http://www.nbags.no/product_info.php/products_id/1101

Bare at denne er størrelse S mens den jeg kjøpte er stor!

Jeg er så kjøpeforstyrret at jeg har lyst på den i str. S også... :sjenert: Men da kan jeg sikkert bli litt lei av den....

Sitter på jobb og sliter frem til kl. 23, så bagen ligger pent i en pose ved siden av meg. (Sambo kommer til å klikke når jeg kommer hjem med den... Kanskje han har lagt seg, sånn at jeg bare kan stappe den inn i et skap... ;) )

Humøret ja...

Jeg er helt sånn: :kjempesinna:

Huff... Det blir vel bedre snart...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: litt tilbake på Ephemera

Jeg er :kjempesinna: på tante ;)

Tenker på den kjøringa di jeg, og lurer på om det fokuseres for mye på det du gjør feil, og ikke det du gjør riktig. Da blir det ofte slik at du vet hva du gjør feil, men du får ikke rettet det opp. Jeg husker når jeg holdt på med førerkortet, (det skal på forhånd sies at kjørelæreren min ikke var helt god). da klarte jeg rundkjøring med en gang, det var aldri noe problem. Så gjorde jeg det feil en gang, og det blei så mye kjefting og fokusering på det gale at jeg etterpå ikke klarte å kjøre rundkjøring etterpå. Faktisk ikke på 10 kjøretimer, og da jobba vi med det heele tida. Jeg grua og var kjempenervøs for å gjøre det feil, og da var det nettopp det jeg gjorde. Nå er jo heldigvis ikke kjørelæreren din på samme måte, men når det blir fokusert mye på de tingene du gjør feil, og det blir påpekt at du må kjøre masse for å få til dette, så er det ikke så rart du mister motet. Hvis det er sånn så kanskje det hadde hjulpet å kjøre med noen helt andre, ikke typen en gang, men en annen kjørelærer eller noen andre.. Jaja, bare tenker litt her ;) Lykke til hvertfall :klem:

Du får holde ut med kveldsjobbing da, for i morra er de heeelg :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: litt tilbake på Heisan!

Du... jeg har ikke helg imorgen heller... Jeg jobber til kl. 23 imorgen også. Og fra 10 - 18 på lørdag...

:tristbla:

Men for å kjøpe vesker og klær og støvletter og bo i hus og ha bil, så må man jobbe har jeg hørt... ;) Jobber kveld hver 4. uke, men jeg tjener ganske bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ihvertfall med at det er mensen som er på vei? Jeg hadde vel ikke vært så irritabel om jeg var gravid? :klø:

Vet man blir "litt" humørsyk da også, men det er vel litt senere??

Håper du er i storform, Heisan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter jeg på jobb igjen... Men heldigvis er det mye roligere i kveld enn det har vært ellers i uka.

Hadde såååå lyst til å ligge i sofan idag isteden for å dra på jobb... Det eneste som er deilig med å jobbe kveld, er at man får være hjemme på formiddagen. Så TV, spiste frokost, så BB på video fra igår (men det hadde begynt en halvtime senere enn det som sto i programoversikten, så jeg fikk jo bare med meg den første halvtimen :frustrert: ), chattet med venninne A på MSN og snakket med mamma i telefonen.

Så dro jeg til byen og rakk innom et par butikker før jobb. Kjøpte en sandfarget sommerkjole fra B-Young som jeg har prøvd for en tid siden. Rakk ikke å prøve den idag, så jeg har deponert pengene. Dessuten brukte jeg en tilgodelapp til å betale med, så den var gratis ;) Kjøpte også bodylotion og renseservietter til ansiktet.

På Fransa fant jeg en fin dongeribukse, men den var for kort. Hvordan går det an at en butikk har bukser fra str. 36 - 46 også er alle i lengde 33?? De sa det var standard lengde!! Hallo? Skal ei på 160 ha like lang bukse som meg på 180?? :overrasket:Sniglå, du spurte om tips til fine dongeribukser, men nei... jeg vet sannelig ikke...

Tror kanskje jeg må innom en butikk før jobb imorgen også. Fant en toalettmappe fra Friis som matcher bagen min... Er helt likedan, faktisk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bukser er drittvanskelig....

Var innom på Vero moda i dag, de har jo som regel masse fine bukser, men det er bare de kjedelige, de som er helt plain, som er 36 i lengden :sur:

Men meeeen, begynner å bli temmelig vant med det da, har slitt med det siden jeg var liten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Har helt motsatt bukseproblem!

Er bare 160, og har dermed ikke så lange ben...

Møkka lei av å legge opp bukser, så jeg bretter dem opp og pakker dem inn i støvlettene...

Funker helt fint, og så kan jeg på en måte rettferdiggjøre overfor meg selv (og mannen!) at jeg kjøper så mange nye jeans og støvletter... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg tror jeg var skikkelig irritabel før jeg visst at jeg var gravid... Men trodde det var pga noe annet at jeg var så sur :ler:

Ønsker deg en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse besøk her :hoppe:

Fra heldiggrisene som er hjemme og har fredagskveld med Idol og greier. Jeg vil hjeeeeeeeeem :sur:

Ingen mensen ennå, men jeg tror den kommer snart altså... Ikke for det, man kan jo aldri vite... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber helt til kl. 23...

Også skal jeg på jobb igjen kl. 10 imorgen. Skulle vært forbudt å jobbe på lørdager!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Jeg liker å jobbe fra 8 - 16 mandag til fredag.

Og hvis jeg var lottomillionær så skulle jeg ikke ha jobbet i det hele tatt... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest 0

Jobbe fredagskvelden er kjipern ja! Heldigvis stenger jobben min kl 21 så det er det lengste jeg jobber, og i helgene stenger vi 17 :) (jeg jobber kanskje 1 helg annenhver mnd)

Vi får håpe det IKKE er mensen som ødelegger humøret ditt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace og Vampyra:

NÅ er jeg hjemme!

:Gjesp:

Må komme meg i seng nå. Er bare 10 timer til jeg skal være på plass på jobb igjen.

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Og velkommen på jobb får jeg vel si.. :)

Jeg ankom jobb for en time side..

Håper det blir stille her i dag. Det gjør vel du hos deg også??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...