Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må ut og øvelseskjøre igjen idag - og jeg har fått det helt i vrangstrupen :frustrert:

Men det er nok en "baug" jeg må komme meg over...

Fikk regning fra kjøreskolen på over 6.000 kroner igår også :frustrert: Har sikkert brukt 30.000 på førerkortet nå!

Men akkurat nå ligger jeg og sambo i sofan og ser OL på TV.

Det er sol og blå himmel ute - og masse snø! Skulle ønske vi kunne gått en lang tur isteden for å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i dag, dere får kjøre masse! Kjøre ut til et eller annet fint turområde og ta dere en koselig spasertur som pause? ;)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniglå: :kyss:

Det gikk bra med kjøringa idag!!

:reise:

Ihvertfall den første timen! Så hadde vi en pause der vi stakk innom mamma og pappa, og når vi kjørte derfra etter en times tid, kjørte jeg litt dårligere igjen... ifølge sambo... Synes jeg var ganske flink da også, jeg ;)

Så nå ser jeg ikke så mørkt på kjøretimen imorgen, men jeg lurer på om det ikke kan holde med 1 dobbeltime i uka fremover nå?? Også kjører jeg med sambo utenom det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og babyplanene...

Denne boka ligger under prøvebøker og de som kommer innom meg skjønner vel ingenting, for her er det bare masse syt og surtring over kjøretimer :klø:

:ler:

Men altså, jeg venter på å få ordentlig menstruasjon før jeg kaller det PP1.

Blir jeg ferdig med førerkortet og heller kan konsentrere meg om å lage :babysmokk: , så blir vel denne boka også litt mere interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Ephemera :vinke:

Nå er jeg tilbake igjen da, og denne gang skal jeg ikke forsvinne så fort ;)

Takk for hilsen :)

Gratulerer så mye med ny bil (Ja, er en stund siden jeg har vært her ja..) Og med at du er i gang med prøvingen, lykke til :tommel: Du skal se at det ikke er lenge før syklusen er i gang, sender deg masse babystøv :babysmokk:

Men som jeg skjønner er det førerkortet som tar mest fokus nå ja. Jeg krysser fingre og tær for at du skal klare det den 13. mars!! Tror som andre sier her at du ikke bør ha så mange timene med kjørelærer fremover, det blir dyrt og gjør bekymringene enda større..? Du har da fått beskjed om hva du må jobbe med? Kjør mer hjemme, når du selv har lyst. Jeg brukte lang tid selv, mye pga at jeg ikke var helt heldig med kjørelæreren.. Det endte med at jeg skifta, hadde 2 timer med en annen kjørelærer og deretter sto på oppkjøring.. (strøk en gang først)

Og du, dere trenger jo ikke vente med prøving fordi du ikke har lappen enda, du har garantert lappen innen 9 mnd (jeg lover!) Og dere må jo hvertfall regne et par uker med prøving ;)

Hehe, ser det er fler som er meldt inn i vektklubben her ja, får håpe det funker for oss alle ;)

Lykke til med alt! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: litt på Heisan!

Jeg orker ikke å bruke alle pengene mine på flere kjøretimer, nei... Det er tross alt gratis å kjøre med sambo ;)

Kjørelæreren min er jeg godt fornøyd med, faktisk. Vi har en veldig fin tone og tuller og flirer masse når vi kjører. Så han er kos! Jeg hadde en annen lærer fra samme skole når jeg begynte å kjøre, høsten 2004, og han synes jeg var så streng... han ble sint når jeg gjorde noe feil :tristbla: Skjebnen ville det sånn at denne læreren var opptatt med andre ting når jeg skulle begynne å kjøre igjen i 2005, så da spurte jeg om å få bytte lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med samboeren din i at det er lurt å ha førerkort før man får barn, men de to øvelsene kan fint kombineres! (Dog bør prinsippet om at "alt til sin tid" følges :ler: ). Når jeg fikk førerkort, får du det også. Helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og er rimelig drittlei... av å jobbe altså... Det er ikke noe gøy å jobbe om kvelden...

Men før idag var jeg helt sånn: :hoppe:

Jeg er fornøyd med slankekuren, ser frem til å få en slank og fin kropp til sommeren, samt være brun og fin :)

Også var jeg innom et par butikker før jobb... :sjenert: Lønna skulle kommet inn på konto i ettermiddag, men kommer tydeligvis ikke før imorgen. Fant en kjempefin sandfarget sommertopp fra Floyd på B-Young idag. Måtte føre over penger fra sparekontoen via mobilen for å få til å kjøpe den ;)

Så nå ligger den i posen ved siden av meg, sammen med div. hårkur og greier som jeg også kjøpte.

Ellers har det kjentes ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk leeeenge nå, men ingen spor etter den. Hva om....??? Nei, så heldig kan jeg jo ikke være... syklusen min er jo ikke iorden engang.... men hvem vet?

Passer dårlig med slankekur i tilfelle, men....

Kjøringa...

Hadde dobbel kjøretime før jobb igår. Er så lei av det også. Sa til kjørelæreren at jeg ikke ville ha mer enn en dobbeltime i uka frem til oppkjøring, og det ble han ikke helt fornøyd med. Han messer om at jeg trenger mengdetrening i en sånn grad at jeg får lyst til å brøle!! :frustrert: Kan jeg ikke bare få kjøre sånn som jeg gjør da?? Må de legge seg opp i småtterier og detaljer hele tiden?? Så nøye som det er så virker det vanskeligere å få førerkort enn å vinne i lotto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang i historien er lønna forsinka :frustrert:

Vi får lønn den 15. - altså idag, og den pleier alltid å komme inn på konto på ettermiddagen dagen før. Den kom ikke igår og et kjærestepar på jobben måtte til og med droppe valentines-middag på restaurant pga det.

Idag sov jeg til kl. 10 og stormet opp på stua for å sjekke nettbanken. Og nå sto kontoen i minus :overrasket: Ingen lønn hadde kommet og jeg har trekk på huslån og billån og hundre andre ting idag... Sendte sms til ei på jobb og fikk vite at lønna skal være på konto til kl. 14. Jaja... heldigvis hadde jeg ikke planer om shopping idag... Eller jo.. litt... men det gjelder nettshopping ;) Uansett - jeg elsker å få lønn!!!!

Begynner på jobb kl. 15 hele denne uka. Det er dritt å jobb til kl. 23, men litt godt å sove lenge og ha formiddagen fri da :) Nå skal jeg se Big Brother på video fra igår :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått lønn!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg og!!! :hoppe:

Men nå går jeg helt i surr. Når blir egentlig oppkjøringa?

Burde jo holde med en dobbelttime i uka, fram til det.

Jeg hadde bare enkelttimer og kjørte ikke ved siden av..

Gikk greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!!! :hoppe:

Men nå går jeg helt i surr. Når blir egentlig oppkjøringa?

Burde jo holde med en dobbelttime i uka, fram til det.

Jeg hadde bare enkelttimer og kjørte ikke ved siden av..

Gikk greit det.

Det blir oppkjøring 13. mars nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir oppkjøring 13. mars nå...

Ok spennende.

Men det går nok bra skal du se. Tror du er flink til å kjøre jeg :)

Ellers? Noe spennende som skjer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Fler som har fått lønn i dag ja :) Men med 10tusen rett ut i utgifter, blir det ikke så mye igjen på en stakkars fattiglus.. :sjenert:

Går det bra med prosjekt kropp?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lønn (les: studielån) i går!! Ihiiii!! :sjarmor:

Forslag til noen fine lange dongeribukser? (Vi er like lange nemlig ;))

Er det noen som sier dongeri lenger, forresten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia LinKri, Grace og Sniglå :vinke:

Jeg kjenner at jeg får mensen snart. Jeg er så irritabel at jeg glefser til alle kundene og kollegene mine på jobb :frustrert:

Har vært til akupunktur idag og etterpå kjøpte jeg en nydelig Friis-bag :hjerte:

Nå er det jobbing frem til kl. 23...

:frustrert:

Har ikke tid til å skrive så mye mer nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...