Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)


Ephemera

Anbefalte innlegg

Så nå er du i gang ja, så spennende! Jeg sender av gårde babystøv i bøtter og spann og gleder meg til å følge med nå fremover.

:babysmokk:

Og du, dette med testing. Jeg brukte bare 1 test jeg.

LYKKE TIL!

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt utslått, jeg...

Bortsett fra husarbeidet i formiddag, har jeg ligget strak i sofan. Dette må være noe mer enn bare mensen.... Er svimmel, kvalm, slapp, uggen og nyser.

Orket ikke å øvelseskjøre heller...

Vet ikke om jeg greier å komme meg på jobb imorgen og hva i alle dager skal jeg gjøre med kjøretimen ( :frustrert: ) som er klokka 07.15 imorgen tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utslått, jeg...

Bortsett fra husarbeidet i formiddag, har jeg ligget strak i sofan. Dette må være noe mer enn bare mensen.... Er svimmel, kvalm, slapp, uggen og nyser.

Orket ikke å øvelseskjøre heller...

Vet ikke om jeg greier å komme meg på jobb imorgen og hva i alle dager skal jeg gjøre med kjøretimen ( :frustrert: ) som er klokka 07.15 imorgen tidlig??

:klø: Hmm hva kan det være...

Bedre nå eller??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme fra jobb idag også... Igår hadde jeg fri da, men idag er jeg syk. Jeg er fremdeles kvalm og slapp og dette må være noe mer enn at jeg bare har mensen. Orket aller minst tanken på kjøretime kl. 07.15 idag tidlig, når formen var sånn :sjokk: Sambo er sånn som går på jobb omtrent uansett hvor syk han er, så jeg får liksom aldri ordentlig støtte av ham når jeg er syk og vil være hjemme fra jobb :sur:

Men, anyway, klokka 06.30 ringte jeg kjørelæreren. Altfor tidlig å ringe noen, men han skulle jo snart sette seg i bilen for å komme å hente meg. Snille kjørelæreren sa at jeg skulle slippe å betale for denne timen (= dobbeltime til nesten tusen kroner), men han syntes vi skulle ta to kjøretimer i neste uke da, isteden for en, og det er sikkert nødvendig... æsj... Men han skulle ringe meg senere på dagen da.

Og så ringte jeg sjefen og sa at jeg var syk. Det synes jeg er helt fryktelig å gjøre, og jeg ramser opp alle symptomene jeg har og er livredd for at jobben ikke skal tro på at jeg er syk. Sånn har jeg alltid vært.

Så sov jeg noen timer igjen, og nå har jeg stått opp, dusjet og krøpet opp i sofaen. Veide meg også, og hurra - nå har jeg gått ned nesten 4 kilo, nærmere bestemt 3,9 kilo - og ennå har jeg kanskje ekstra vann i kroppen pga mensen!

Formen? Fremdeles kvalm og slapp og rar... men nå skal jeg spise frokost, så blir det sikkert litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Vampyra :klem:

Nå har jeg spist Fedon-pizza til middag. Den har ligget i fryseren lenge nå, men siden vi får besøk i kveld og sambo skal steke vafler :overrasket:

:sikle:

... så måtte jeg spise litt mager middag. Er veldig lite kalorier i den pizzaen. Må legge den inn på VK etterpå. Den var helt grei, men siden jeg faktisk har plass til liten "vanlig" pizza i kalori-budsjettet mitt, så kommer jeg til å holde meg til det. Fedon-pizzaen manglet liksom tomatsaus... Og pizza er en viktig ting for meg! Jeg elsker pizza :ler:

Kjørelæreren ringte som avtalt senere på dagen. Skal ha kjøretime både onsdag og torsdag i neste uke da ( :frustrert: ). Lurer på om jeg noensinne får førerkort... Nå også maste han om at jeg måtte kjøre masse! Jeg hadde lyst til å brøle at

JEG ORKER IKKE!!! :frustrert::frustrert:

Sa at jeg var lei og sånn, og han skjønner forsåvidt det. Men jeg lovte å kjøre masse i helga da. Verken jeg eller sambo har noe sosialt liv for tiden pga dette førerkortet. Gleder oss til bedre tider når det er i boks... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, Grace! :klem:

Har på en måte helg jeg også, for jeg har meldt fra om at jeg er syk idag også. Jeg vet ikke helt hva det er som feiler meg, men jeg er fremdeles småkvalm. Og siden jeg var hjemme igår, fant jeg ut at jeg ville bli hjemme idag også.

Nå skal jeg spise frokost og se på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye å oppdatere, egentlig...

Men jeg føler meg heldigvis bedre... tror jeg...??

Skal i alle fall på jobb igjen på mandag. Da får vi også bonus på jobb :sjarmor: Den skal riktignok i utgangspunktet brukes til å plastre sparekontoen min som hyler og skriker etter alle kjøretimene som har blitt betalt derfra... :tristbla:

Igår gjorde jeg veldig lite. Jeg er faktisk alt for avhengig av KG til at jeg får gjort noe som helst når jeg er hjemme :klø: Jeg må snart ta meg sammen. Jeg skal jo se TV og lese blader også :ler:

Jeg abonnerer på følgende blader:

Det Nye

Red (fantastisk bra)

Henne

Shape Up

Elle (men det har jeg sagt opp nå)

I tillegg kjøper jeg Se og Hør på tirsdager og får KK av mamma.

Jeg er helt gal etter blader. Før kjøpte jeg også Mag, Woman... av og til In Side.... Cosmopolitan... Blader som er for mye fjortis for meg, men som er gøy å bla i likevel.

Problemet er at jeg ikke får lest dem... jeg ligger sånn cirka en måned på etterskudd med alle sammen. Nå når jeg har vært hjemme noen dager, skulle jeg også gå løs på bladhaugen, men jeg har jaggu ikke lest mye...

Tar meg sammen og gjør det nå!!

Ellers har jeg veldig lyst til å bestille endel klær fra Victorias Secret.... :sjenert:

Denne buksa

Denne toppen

Denne buksa

Denne toppen

Også fantes det en jakke til det siste settet også, men den er utsoooooolgt :sur:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kald, frisk og god hvitvin, naaaam naaaam!!

Kald, frisk og god hvitvin, naaaam naaaam!!

Kald, frisk og god hvitvin, naaaam naaaam!!

Kald, frisk og god hvitvin, naaaam naaaam!!

Kald, frisk og god hvitvin, naaaam naaaam!!

Kald, frisk og god hvitvin, naaaam naaaam!!

*hjernevasker Ephemera* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Men vi har jo ikke hviiiiiiiiiiiiitviiiiiiiin...

Skulle vært hos deg ikveld og skravlet og drukket hvitvin, vettu :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...