Pepita Skrevet 18. januar 2006 #141 Del Skrevet 18. januar 2006 Ligget under pleddet og slappet av, lest og sett på tv en hel dag hørtes deilig ut.... *drømme* Håper forkjølelsen forsvinner før den kommer! Du skal se oppkjøringa går så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #142 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk, Geri og Miss S Nå er jeg i alle fall ferdig med kjøringen og på plass på jobb. Er i litt bedre humør nå - kjøringa gikk veldig fint idag Kjørelæreren startet timen med å kjøre litt selv, mens jeg satt på, og så forklarte han veldig detaljert hva han tenker og ser etter - og det er jo det jeg har problemer med. Og når jeg kjørte selv etterpå, så gikk det mye bedre. Han sa at jeg ville bestå på oppkjøringen hvis jeg fortsatte sånn, men at jeg må kjøre så mye som mulig i fritiden Også er det SOL og blå himmel ute, og jeg kjenner hvor utrolig mye jeg gleder meg til vår og sommer Håper bare jeg består oppkjøringen og at jeg også blir gravid snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 18. januar 2006 Vil hjem og legge meg... Er ikke ferdig på jobb før kl. 22... Er ikke noe bedre i halsen... Lurer på hvordan formen er imorgen.... Hadde vært godt med noen dager hjemme også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. januar 2006 #144 Del Skrevet 18. januar 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 18. januar 2006 Hjemme fra jobb!! Nå skal jeg legge meg og pleie forkjølelsen min. Så får jeg se an formen imorgen om det blir jobb på meg eller ikke. Jeg har et budsjett jeg må greie på jobb og jeg hater dessuten å ringe sjefen og si at jeg er syk, men... Er jeg verre imorgen, så blir fristelsen til å ligge i sofan altfor stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 19. januar 2006 Da er jeg syk og hjemme fra jobb! Jeg er sår i halsen og er ekstremt tett i nesa, hodet og til og med i ørene! Så nå har jeg tatt en dusj og benket meg i sofan med pledd, laptop, TV, avis + masse deilige blader - og boller og cola light til frokost... Jeg skal kose meg og slappe av selv om jeg er syk. Jeg skal nyte at jeg endelig får noen dager hjemme. Skal også se Idol på video fra igår og Dansefeber fra mandag. Jo, så livet er ikke så verst akkurat nå I tillegg skal jeg bruke litt tid til å sette meg inn i prosjekt "hvordan bli gravid" og jeg skal også planlegge trening på treningssenteret som jeg skal komme igang med når jeg har fått førerkortet! Og så skal jeg selvsagt være her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. januar 2006 #147 Del Skrevet 19. januar 2006 Ha en deilig dag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 19. januar 2006 Takk for det, Geri! Ha en super dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #149 Del Skrevet 19. januar 2006 Innom med en diger klem til deg og ønske om god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 19. januar 2006 Tusen takk, Charmina!! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #151 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Åh... så heldige de er de som er tynne og kan spise alt de vil uten å legge på seg!! Jeg ser i speilet at kroppen min sårt trenger både trening og slanking, og samtidig har jeg såååååååå lyst på småsjokolader!!!! litt nå. Endret 19. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. januar 2006 #152 Del Skrevet 19. januar 2006 Døh, all den klininga vår...Du har smitta meg... *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #153 Del Skrevet 19. januar 2006 Døh, all den klininga vår...Du har smitta meg... *snufs* ← :grine2: Oj da... huff... sånn kan det gå... Men jeg håper du er glad i meg likevel? God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. januar 2006 #154 Del Skrevet 19. januar 2006 Jaaa, det går bra. Hvis det først var noen som skulle smitte meg, så er jeg glad det var deg *kosemosedose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 19. januar 2006 Jaaa, det går bra. Hvis det først var noen som skulle smitte meg, så er jeg glad det var deg *kosemosedose* ← *kosemoser tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Syk og hjemme fra jobb idag også. Vet ikke om jeg skal skryte på meg at jeg er noe bedre enn igår. Huff, det viktigste nå er å bli frisk til mandag. Jeg har arbeidslørdag imorgen også (jobber hver 4. lørdag), men det blir ikke aktuelt. Man får ihvertfall god tid til å tenke når man ligger hjemme i sofan. Jeg er allerede så fokusert på å bli gravid. Aller mest venter jeg på mensen nå, sånn at kroppen kan begynne å fungere normalt og jeg ihvertfall kan håpe på å bli gravid. Jeg kjenner symptomer på at den skal komme, men... Og jeg vet at jeg kommer til å bli helt skrullete og ikke tenke på noe annet enn å bli gravid - samtidig som jeg er livredd for at det skal ta laaaang tid - eller at vi ikke skal få det til i det hele tatt... Bestevenninna mi ringte med i formiddag. Hun er igang med prøverørsprosjekt 3 eller 4 og nå var hun 3 dager over IKM. Jeg hylte ut "Er du graviiiiiiiiid???" i skrekkblandet fryd. Altså, jeg håper jo at hun skal lykkes, men samtidig vet jeg at jeg kommer til å bli fryktelig misunnelig. Jeg føler meg litt slem pga det... Prøver å tenke på hvor lenge hun har prøvd og også hvor utrolig koselig det ville blitt om vi ble gravide omtrent på samme tid!! Tenk å gå gravide sammen, ha svangerskapspermisjon sammen osv. *Drømme* Men så er jeg da altså så redd for at jeg ikke skal kunne bli gravid... eller at det skal ta veldig lang tid. Venninna mi lurte på om hun skulle tørre å ta en test, men i utgangspunktet skal hun testes med blodprøve på mandag, hvis ikke mensen dukker opp. Så altså - jeg krysser jo fingrene for henne! I tillegg må jeg fokusere på oppkjøringa mi 10. februar. Det er superviktig at jeg består!! Og uansett hvor syk jeg er, så MÅ jeg øvelseskjøre i helga!! Men ellers så koser jeg meg hjemme Jeg har ingen problemer med å ligge i sofan noen dager og kose meg! Selv om det hadde vært bedre hvis jeg ikke var syk i tillegg. Nå har jeg lyst til å bestille litt klær på nettet... Shopoman jeg? Neeeei... Jeg er bare litt kjøpeforstyrret Endret 20. januar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #157 Del Skrevet 20. januar 2006 HURRA - jeg har fått mensen!! Da kom den bare 10 dager etter at jeg fjernet spiralen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. januar 2006 #158 Del Skrevet 21. januar 2006 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. januar 2006 #159 Del Skrevet 21. januar 2006 Er du syk du da?? ¨ Så bra at mensen har dukket opp!! God bedring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 21. januar 2006 og ← Hvor har du VÆRT???? Har seriøst vært bekymret for hvor du tok veien??? Velkommen tilbake *skynder meg inn i dagboka di for å oppdatere meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå