Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

drivhus skrev (1 minutt siden):

Var nok litt dumt for programmet sin del at to av ganske livale gutter forsvann så kjapt. Husker Lasse slo hardt i bordet en gang da han synes noe ble feil eller urettferdig. Jo foressten, det var fordi hun første dama ble valgt til førstekjempe. Savner litt sånne reale fyrer. Det er mye dynamikk i han som er politi, man kan se at han hater Dan så mye at han biter tennene sammen for ikke å sprekke i tusen knas 😅

Så da blir det vel kunstneren da som står for tur? Men jeg tror de frykter han fordi han sikkert vil velge kunnskap. 

Glemmer aldri når Lasse klikket på Laila 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Programmet har ofte blitt kjedelig når de fleste gutta er det som blir valgt ut i starten. Desverre kan det fort bli kjedelig hvis der nesten bare er jenter/damer igjen. Husker en sesong da det nesten var menn igjen, det var en livat gjeng med store sterke karer. Var det ikke en voksen brannmann som vant? En trønder? Husker ikke helt, ikke så veldig lenge siden men.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (18 minutter siden):

Programmet har ofte blitt kjedelig når de fleste gutta er det som blir valgt ut i starten. Desverre kan det fort bli kjedelig hvis der nesten bare er jenter/damer igjen. Husker en sesong da det nesten var menn igjen, det var en livat gjeng med store sterke karer. Var det ikke en voksen brannmann som vant? En trønder? Husker ikke helt, ikke så veldig lenge siden men.

Var det han Morten i 2013?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (13 minutter siden):

Ja, det var det nok. Såpass lenge siden altså 😊

Han var en sterk kar, skulle mye til å slå han :) Men jeg husket ikke at han var brannmann, eneste farmen deltaker som var brannmann som jeg kommer på nå er Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (5 timer siden):

Hadde jeg ambisjon om å vinne, og fått mulighet til å ta ut de sterkeste konkurrentene, hadde jeg gjort det når som helst i spillet, 10 av 10 ganger.

Endelig en som har skjønt at de må få ut de sterkeste først!
Samme dumme "taktikken" bruker de på Robinson og 71'Nord også, "Vi må få ut de svake så vi får alle de sterke finalen"!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (1 time siden):

Endelig en som har skjønt at de må få ut de sterkeste først!
Samme dumme "taktikken" bruker de på Robinson og 71'Nord også, "Vi må få ut de svake så vi får alle de sterke finalen"!

Jepp! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (10 timer siden):

Hadde jeg ambisjon om å vinne, og fått mulighet til å ta ut de sterkeste konkurrentene, hadde jeg gjort det når som helst i spillet, 10 av 10 ganger.

De gjorde jo ofte det i tidligere sesonger,  stemte ut den ene kraftkaren etter den andre helt fra start, mens de siste par åra har de skjønt at det ikke lønner seg SÅ tidlig i spillet. Vanlig Farmen er mange uker med hardt arbeid før man kan lene seg tilbake og tenke på finale- derfor uklokt å stemme ut alle sterke/ dyktige håndverksfolk allerede. Men de får vel kanskje inn noen utfordrere snart også, det tror jeg de vil trenge..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 timer siden):

"Svart belte i jesus" 😂

:hoho: da lo jeg godt! Hvis han har svart belte i Jesus, hva har Geir og Andreas da? :skratte: 

Liker ikke denne ordføreren helt jeg heller. Samtidig er jeg veldig glad han er der, for hadde vært gørr kjedelig uten ham! Håper han blir helt til finaleuken og driver folk til vanvidd. Han kan ryke ut i hinderløypa. Han ramler sikkert i vannet hele tiden og det synet vil jeg ikke gå glipp av 😂

Jeg trodde jeg skulle tisse på meg da Benjamin breka til den geita og geita svarte! :hoho: Og den latteren til Benjamin! :hoho: Trodde Kåre i fjor hadde gøyal latter jeg, men Benjamin er jo enda verre! :skratte: Jeg liker fyren, artig skrue som kan mye.

Håper han storspiseren blir 2.kjempe og at Erlend vinner. Han virker som en utrolig fin fyr! Jeg skjønner ikke hvorfor Dan og Einar har så jævlig mye imot han. Jeg misliker kristendom og menigheter og liker ikke folk som forkynner i hytt og pine, men det virker ikke som han er av den typen. Jeg vet selvfølgelig at det er mye vi ikke får se, men inntrykket mitt av han til nå er veldig positivt :) Håper det fortsetter sånn også.

Cid skrev (9 timer siden):

Glemmer aldri når Lasse klikket på Laila 😂

Det husker ikke jeg. Hvem var disse? Jeg glemmer lett både folk og navn fra farmen. Husker bare noen få. 

Endret av jukkapalme
Uklart skrevet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 minutter siden):

:hoho: da lo jeg godt! Hvis han har svart belte i Jesus, hva har Geir og Andreas da? :skratte: 

Liker ikke denne ordføreren helt jeg heller. Samtidig er jeg veldig glad han er der, for hadde vært gørr kjedelig uten ham! Håper han blir helt til finaleuken og driver folk til vanvidd. Han kan ryke ut i hinderløypa. Han ramler sikkert i vannet hele tiden og det synet vil jeg ikke gå glipp av 😂

Jeg trodde jeg skulle tisse på meg da Benjamin breka til den geita og geita svarte! :hoho: Og den latteren til Benjamin! :hoho: Trodde Kåre i fjor hadde gøyal latter jeg, men Benjamin er jo enda verre! :skratte: Jeg liker fyren, artig skrue som kan mye.

Håper han storspiseren blir 2.kjempe og at Erlend vinner. Han er en så utrolig fin fyr! Jeg skjønner ikke hvorfor Dan og Einar har jævlig mye imot han. Jeg misliker kristendom og menigheter og liker ikke de som forkynner i hytt og pine, men han er jo ikke av den typen. 

Det husker ikke jeg. Hvem var disse? Jeg glemmer lett både folk og navn fra farmen. Husker bare noen få. 

https://www.klikk.no/underholdning/her-koker-det-over-for-farmen-deltakerne---du-rorer-meg-ikke-4625853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg misliker kristendom og menigheter og liker ikke de som forkynner i hytt og pine, men han er jo ikke av den typen. 

Er du sikker på det? At han ikke forkynner i tide og utide. Vi ser jo bare litt av alt som skjer, og jeg synes det er mye jesus der som det er med det vi får se. Kan være at det er MYE mer om det enn vi ser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (6 minutter siden):

Er du sikker på det? At han ikke forkynner i tide og utide. Vi ser jo bare litt av alt som skjer, og jeg synes det er mye jesus der som det er med det vi får se. Kan være at det er MYE mer om det enn vi ser.

Det blir bare spekulasjoner da, kan jo også hende at det skjer mye mer tull med Dan også som vi ikke får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (15 minutter siden):

Jeg mente selvfølgelig av det vi har sett til nå. Hadde han forkynnet som en gal tror jeg det hadde blitt vist, for sånt skaper mye irritasjon. Jeg vet at det er mye vi ikke ser og det har jeg også skrevet tidligere i tråden.

Jeg skal endre på innlegget siden det var litt uklart skrevet. Jeg syns ikke han virker som typen som forkynner i hytt og gevær (jada, jeg vet at det egentlig heter hytt og vær) og hadde han kommet med jesuspreik til meg hadde jeg sagt klart i fra til ham at jeg ikke er interessert i å høre på det og bedt ham om å slutte. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Benjamin godt. Han er en sånn typisk person man misliker i starten, men som man etter hvert lærer seg å like fordi han er seg selv og fremstår genuin, til tross for at han er litt spesiell. 

Det er mye som skjer på Farmen som vi ikke får se. Dan-Håvard er nordlending og har helt sikkert ikke mye til overs for Erlend sin litt "glætte" og så voldsomt godhjertede Jesus-personlighet. Det kan ofte fremstå som en påtatt godhet som bare vises "fordi Jesus". Det klinsjer jo også veldig med den direkte og nordnorske væremåten til Dan. Jeg kan forstå ham litt, selv om han var fryktelig stygg med Erlend i går. Dan er en luring i alle fall. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (10 timer siden):

Han var en sterk kar, skulle mye til å slå han :) Men jeg husket ikke at han var brannmann, eneste farmen deltaker som var brannmann som jeg kommer på nå er Nils

Morten er politi 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 minutter siden):

Morten er politi 

Ah var derfor jeg ikke husket han som brannmann :P men han så ut til å kunne klart jobben som brannmann da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (2 timer siden):

Jeg liker Benjamin godt. Han er en sånn typisk person man misliker i starten, men som man etter hvert lærer seg å like fordi han er seg selv og fremstår genuin, til tross for at han er litt spesiell. 

Det er mye som skjer på Farmen som vi ikke får se. Dan-Håvard er nordlending og har helt sikkert ikke mye til overs for Erlend sin litt "glætte" og så voldsomt godhjertede Jesus-personlighet. Det kan ofte fremstå som en påtatt godhet som bare vises "fordi Jesus". Det klinsjer jo også veldig med den direkte og nordnorske væremåten til Dan. Jeg kan forstå ham litt, selv om han var fryktelig stygg med Erlend i går. Dan er en luring i alle fall. 

Jeg er nordfra, og hvis jeg noengang oppfører meg så ufyselig som Dan, så vil jeg gjerne skytes! Kom ikke her å «unnskyld» den dårlige oppførselen hans med at han er nordfra: vi kan faktisk oppføre oss som folk🤷‍♀️

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig Henrik (heter han det forresten?) blir 2.kjempe og ryker ut. 
Resten av mannfolka bør bli. 
Bortsett fra Dan da, men han slår de ut i neste runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...