AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #661 Del Skrevet 16. august 2022 Engel skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er du? Det er ikke noe problem å møte menn med de kvalitetene du beskriver i alderen 40+ i alle fall, så lenge du er tydelig på at det er det du søker, og du viser at dette er dine interesser også. Ang det å investere tid så er det vanskelig å komme utenom... Men hvor mye tid er du villig til å sette av da? For å få møtt noen tidlig i datingfasen så holder det om du kan ta et par timer annenhver uke. Skal det bli et forhold må du investere litt mer på sikt, men det trenger jo ikke være så voldsomt. Men du må finne noen som trives med den frekvensen du ønsker. Ikke en som vil se deg 5 dager i uka. Jeg skjønner jo problemet ditt, har selv 3 barn annenhver uke, og er i tillegg trener i idreten yngstemann driver med, så det er 3 treninger hver uke + en god del helger som er opptatt. Prøver jo helst å finne noen som bor nært, slik at det er lett å møtes til bare en time eller to en kveld, men det har jo vist seg å ikke være så enkelt. Så har utvidet søket noe, og da er jeg forberedt på at det kanskje bare blir noen få dager man faktisk får vært sammen i løpet av en mnd. Men det er jo i begrenset tid, til ungene blir større/flytter ut. Så på fredag blir det date, med han jeg har chattet med i sommer og har begynt å like veldig godt. Han kjører faktisk nesten 1,5 time hver vei for at vi skal få møttes. (er ikke så altfor håpløst da vi begge jobber en del i samme by, vi bor bare litt på hver vår side. Så det kan gå seg til om det blir klaff) Er rimelig spent, og ganske redd for å bli veldig skuffet...🙈 Liker ikke å vente så lenge med å møtes, men nå måtte det bli sånn. Det synes jeg er veldig vanskelig selv 😄 Men jeg opplever et enormt utseendefokus på datingapper, noe som gjør at jeg faller utenfor. Jeg blir konstant unmatchet eller får ikke svar når jeg snakker til folk. Anonymkode: e6bf6...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #662 Del Skrevet 16. august 2022 Jrg orker snart ikke bruke tid på chatting dag 1 en gang.... som regel så er det 1-2 dager med chatting ...før det dabber av. Idag hadde jeg en jeg snakket rimelig mye med i går, som spør de samme spørsmålene om igjen.😂..og ikke husker hva jeg jobbet med eller noe..altså....😂 Om han er fjern/glemsk eller snakker med flere...tror jeg dropper det. Nok en fyr jeg har brukt tid på....som bare er å drite i. Anonymkode: 35dac...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. august 2022 #663 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det synes jeg er veldig vanskelig selv 😄 Men jeg opplever et enormt utseendefokus på datingapper, noe som gjør at jeg faller utenfor. Jeg blir konstant unmatchet eller får ikke svar når jeg snakker til folk. Anonymkode: e6bf6...112 Det er jeg enig i. Men ser du hvem som liker deg? Av og til kan det å gå ned litt på egne utseendekrav og teste ut menn som man kanskje ikke ville falt for i utgangspunktet, basert på bildet. Mange menn er utrolig dårlige på å ta bilder av seg selv og kan se bedre ut når du møter de i virkligheten. Jeg har opplevd det flere ganger. Men det der er vanskelig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #664 Del Skrevet 16. august 2022 Engel skrev (Akkurat nå): Det er jeg enig i. Men ser du hvem som liker deg? Av og til kan det å gå ned litt på egne utseendekrav og teste ut menn som man kanskje ikke ville falt for i utgangspunktet, basert på bildet. Mange menn er utrolig dårlige på å ta bilder av seg selv og kan se bedre ut når du møter de i virkligheten. Jeg har opplevd det flere ganger. Men det der er vanskelig altså. Ja, men ikke en gang de overvektige uten hår svarer når jeg snakker til dem 😄 Jeg er ikke kresen, aldri vært. Men etter at jeg ble singel nå så har det blitt omtrent umulig å finne noen, folk er så utrolig kresne. I hvert fall her jeg bor. Anonymkode: e6bf6...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 16. august 2022 #665 Del Skrevet 16. august 2022 Tekopp1 skrev (23 timer siden): Ny her i denne tråden. Jeg er så lei dating, men samtidig lengter jeg sånn etter en kjæreste, en sånn som er emosjonelt tilgjengelig, som er interessert i hele meg og ikke bare det jeg har mellom bena, som er villig til å ta den investeringen det er å velge å være sammen. Til å ha god sex med en man er trygg på. Åh, så fint det hadde vært! Jeg har hittil vært på Tinder og Sukker. Veldig lite folk der når jeg setter avstanden realistisk- jeg ser ikke for meg at jeg ønsker å kjøre mange mil for å treffe en fyr noen ganger for å se om det er noe å bygge videre på. Så, har kommet fram til at jeg har to utfordringer: 1) jeg er faktisk ikke villig til å investere så mye tid i dating. Fordi det er veldig lite info annet enn noen bilder og emojis å matche ut fra, det gjør at jeg som er ute etter forhold (på sikt) må finne ut av det ila i alle fall to dater. Det blir så tidkrevende, og jeg har full jobb, unger og så har jeg jo lyst å komme meg ut enten på treningstur eller sammen med ungene- datingtiden er svært begrensa! 2) jeg har mista troa på at det finnes menn der ute som har de kvalitetene jeg ser etter. Som er sosialt oppegående, dannet, høflig, lite egosentrisk, interesser som innebærer fysisk aktivitet heller enn skjerm og inne-/stillesitting, som er såpass trygg på seg selv at han tåler at jeg tjener bedre enn ham (for det gjør jeg nok) og jobber en del. Og som ikke minst skjønner at en relasjon ikke bare plutselig er der fiks ferdig, men at den må jobbes med av begge parter. Er det mulig å overkomme disse to? Er det for sent å finne en kjæreste innen året er omme? 🙄 Det er absolutt mulig. Jeg fant min i januar 2020 etter 6 år alene. Han er alt jeg kan drømme om i en mann. Bodd sammen snart 1 år og vi er fast bestemt på at det skal være oss til vi blir gamle og grå. Jeg er virkelig hodestups forelsket og det samme er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #666 Del Skrevet 16. august 2022 EmilieH skrev (20 minutter siden): Det er absolutt mulig. Jeg fant min i januar 2020 etter 6 år alene. Han er alt jeg kan drømme om i en mann. Bodd sammen snart 1 år og vi er fast bestemt på at det skal være oss til vi blir gamle og grå. Jeg er virkelig hodestups forelsket og det samme er han. JA VI HAR HØRT DET NÅ! 100 ganger minst i den tråden her. Anonymkode: 42cb0...960 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 17. august 2022 #667 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): JA VI HAR HØRT DET NÅ! 100 ganger minst i den tråden her. Anonymkode: 42cb0...960 At det var? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 17. august 2022 #668 Del Skrevet 17. august 2022 EmilieH skrev (3 timer siden): At det var? Det er bare noen her inne som dessverre ikke tåler å høre at andre har lyktes. For min egen del så er det bare motiverende, og jeg syns det er flott å høre at det fortsatt går bra med dere @EmilieH.🙂 For en ting er at man skal finne noen, en annen ting er at det faktisk skal holde over tid også. Er jammen ikke enkelt det her. Men jeg har nå tro på at det ER mulig for oss alle jeg da. Men nå har jeg jo et veldig langt forhold bak meg også, så jeg vet jo at det er mulig. Men også kortere historier på 1,5 år og 7 mnd i løpet av de siste 7 årene. Og maaaange dater som ikke har blitt noe som helst mer enn et hyggelig møte.😅 Så lett er det ikke for de fleste. Men det er heller ikke umulig. Og jeg har klokketro på at man kommer mye lengre ved å være positiv og heie på andre enn å være sur og bitter.🙂 Selv om motivasjonen og positiviteten helt klart kan slite i perioder... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #669 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): JA VI HAR HØRT DET NÅ! 100 ganger minst i den tråden her. Anonymkode: 42cb0...960 Hva er dette for et slags svar? 🤔 Anonymkode: 951b2...891 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 17. august 2022 #670 Del Skrevet 17. august 2022 Engel skrev (På 9.8.2022 den 11.48): Jeg var på date på lørdag. Veldig hyggelig, den ble faktisk på 4 timer. Skravlet oss rent bort. Kunne helt klart blitt veldig gode venner, men rent fysisk så var han helt feil dessverre. Så det ble avsluttet der og da. Skulle egentlig møte han andre på søndag, men fikk en kollisjon så måtte utsette. Ny avtale i morgen egentlig, men nå ser jeg at jeg mest sannsynlig ikke klarer den heller.🙈 Jeg tror vel egentlig jeg bare skal droppe hele greia der. Ser allerede at avstanden blir et problem. Og at jeg ikke er veldig engasjert der... Og i mellomtiden chatter jeg med han 3. som er på ferie med ungene nå.🤪 Lurer på om jeg noen gang får møtt han... Syns du egentlig beskriver alt som er feil med dating i 2022 og trolig også hvorfor mange forblir single. Det er en uting at folk har fått for seg at de har kapasitet til å sjonglerer og bli kjent med 3-4 ukjente mennesker parallelt. Da mangler det bare at man har sex med alle parallelt, så er jo sannsynligheten "uuuuutrolig stor " for at man ender opp med en seriøs oppegående mann/dame. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. august 2022 #671 Del Skrevet 18. august 2022 Jr.Garcon skrev (13 timer siden): Syns du egentlig beskriver alt som er feil med dating i 2022 og trolig også hvorfor mange forblir single. Det er en uting at folk har fått for seg at de har kapasitet til å sjonglerer og bli kjent med 3-4 ukjente mennesker parallelt. Da mangler det bare at man har sex med alle parallelt, så er jo sannsynligheten "uuuuutrolig stor " for at man ender opp med en seriøs oppegående mann/dame. Så i en sånn situasjon så vil du heller at dama skal si at hun ikke vil møte deg fordi hun har kontakt med en som virker mer interessant, men kanskje aldri får møtt, framfor at du får en sjanse til å faktisk vise hvem du er? Jeg er ikke fullstendig uenig med deg ang at det er en uting med "paralelle løp", men det er litt forskjeller her. Å ha kontakt med flere før man har møtt noen av dem ser jeg ikke noe galt i, man kutter jo de andre straks hvis man møtes og ser det er en person man vil bli bedre kjent med. Eller jeg gjør det i alle fall. For min del er det ikke så ofte jeg får kontakt med menn jeg faktisk har lyst til å møte. Og av dem igjen så er det forsvinnende få hvor vi begge har lyst til å møtes flere ganger. Så når det da klaffer sånn at det dukker opp 2-3 samtidig som virker interessante så har man ikke lyst til å droppe noen av dem uten å faktisk sjekke dem ut heller. Leste du de andre meldingene jeg skrev om dette også? Da så du i tilfelle at jeg var usikker på om jeg skulle gjøre det. Dette er ikke noe jeg pleier å gjøre, altså ha kontakt med flere samtidig mens jeg møter noen. Saken var at han jeg chattet med og likte best 1. bor langt unna (1,5 timer med bil) og 2. ikke hadde noen mulighet til å møte meg på flere uker. Dermed var sannsynligheten veldig stor for at det aldri kom til å bli noen date der, da det erfaringsmessig pleier å dø ut når oddsene er sånn. Så jeg har ikke hatt trua på at det ville bli noe. Så når jeg da hadde en annen som jeg hadde litt kontakt med, og som var en type jeg absolutt ville møtt om jeg ikke hadde chattet med han andre, så så jeg heller ikke det som noe veldig galt å møte han for å sjekke det ut. Så kan du si at det kanskje er dårlig gjort når jeg hadde mer interesse et annet sted, men er det ikke minst like dårlig å ikke gi han en sjanse? Hadde det vært bedre å prøve å holde han på gress i noen uker mens jeg så an om det ble date med han jeg helst ville møte? Selv hadde jeg syntes at det var verre. Fyren var kjempehyggelig som sagt, men han hadde nok både overdrevet høyden sin (viste seg å være lavere enn meg) og vært heldige med bildene han hadde lagt ut. Og selv om utseendet ikke er det viktigste for meg så er det med høyde viktig for den fysiske tiltrekningen. Hadde det fysiske vært på plass så hadde jeg fortsatt med han, og glatt kuttet han andre jeg chattet med. Og han 3. droppet jeg jo. Han hadde jeg knapt hatt kontakt med, men han var så ivrig på å møtes og så veldig kjekk ut og med felles interesser. Men kjente jo at jeg ikke hadde interessen der i det heletatt, og var ærlig på det. Nå har det jo faktisk kommet dit at jeg skal møte han jeg har chattet med i flere uker nå, i morgen. Utrolig nok har samtalen og interessen holdt seg gjennom disse ukene. Så får vi se da. Jeg liker han godt, men man ser jo ikke personligheten skikkelig før man møtes. Og utstrålingen er utrolig viktig for meg. Og så skal nå han like meg også tross alt...😅 Ble langt dette... ikke ment som noen forsvarstale for min egen del, jeg gir blaffen i hva andre syns akkurat der. Men litt generelt så er det en problemstilling som mange nok kommer borti. Og det er jo litt interessant hvor folk setter grensen for hva som er greit og hva som ikke er greit. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #672 Del Skrevet 18. august 2022 Går det an å finne kjærleiken i 2022? Anonymkode: e1e90...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #673 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Går det an å finne kjærleiken i 2022? Anonymkode: e1e90...368 Etter at det gikk slik det gikk med han jeg "var sammen med" tidligere i år, så har jeg begynt å tvile. Helt oppriktig tvile på at jeg skulle finne kjærligheten hadde jeg aldri innbilt meg at kunne skje. Nå har jeg blitt skuffet to ganger, og truffet flere menn som ikke er ærlige med seg selv om hva de har kapasitet til. Dermed har de jo ikke vært ærlige med meg heller. På dette tidspunktet har jeg begynt å tvile på om jeg har mer å gi en ny person. Jeg er emosjonelt utslitt av de siste opplevelsene. Jeg har skjønt at jeg må endre måten jeg angriper dating på. Nå har jeg 0 forventninger. Nå har jeg møtt en mann etter det ble slutt med eksen. Det stemte ikke. Vedkommende brukte også bare gamle bilder og så helt annerledes ut nå. Skuffelsen over at det ikke ble noe videre er nå helt fraværende pga at jeg hadde 0 forventninger. Anonymkode: fdd4f...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 18. august 2022 #674 Del Skrevet 18. august 2022 Engel skrev (5 timer siden): Så i en sånn situasjon så vil du heller at dama skal si at hun ikke vil møte deg fordi hun har kontakt med en som virker mer interessant, men kanskje aldri får møtt, framfor at du får en sjanse til å faktisk vise hvem du er? Jeg er ikke fullstendig uenig med deg ang at det er en uting med "paralelle løp", men det er litt forskjeller her. Å ha kontakt med flere før man har møtt noen av dem ser jeg ikke noe galt i, man kutter jo de andre straks hvis man møtes og ser det er en person man vil bli bedre kjent med. Eller jeg gjør det i alle fall. For min del er det ikke så ofte jeg får kontakt med menn jeg faktisk har lyst til å møte. Og av dem igjen så er det forsvinnende få hvor vi begge har lyst til å møtes flere ganger. Så når det da klaffer sånn at det dukker opp 2-3 samtidig som virker interessante så har man ikke lyst til å droppe noen av dem uten å faktisk sjekke dem ut heller. Leste du de andre meldingene jeg skrev om dette også? Da så du i tilfelle at jeg var usikker på om jeg skulle gjøre det. Dette er ikke noe jeg pleier å gjøre, altså ha kontakt med flere samtidig mens jeg møter noen. Saken var at han jeg chattet med og likte best 1. bor langt unna (1,5 timer med bil) og 2. ikke hadde noen mulighet til å møte meg på flere uker. Dermed var sannsynligheten veldig stor for at det aldri kom til å bli noen date der, da det erfaringsmessig pleier å dø ut når oddsene er sånn. Så jeg har ikke hatt trua på at det ville bli noe. Så når jeg da hadde en annen som jeg hadde litt kontakt med, og som var en type jeg absolutt ville møtt om jeg ikke hadde chattet med han andre, så så jeg heller ikke det som noe veldig galt å møte han for å sjekke det ut. Så kan du si at det kanskje er dårlig gjort når jeg hadde mer interesse et annet sted, men er det ikke minst like dårlig å ikke gi han en sjanse? Hadde det vært bedre å prøve å holde han på gress i noen uker mens jeg så an om det ble date med han jeg helst ville møte? Selv hadde jeg syntes at det var verre. Fyren var kjempehyggelig som sagt, men han hadde nok både overdrevet høyden sin (viste seg å være lavere enn meg) og vært heldige med bildene han hadde lagt ut. Og selv om utseendet ikke er det viktigste for meg så er det med høyde viktig for den fysiske tiltrekningen. Hadde det fysiske vært på plass så hadde jeg fortsatt med han, og glatt kuttet han andre jeg chattet med. Og han 3. droppet jeg jo. Han hadde jeg knapt hatt kontakt med, men han var så ivrig på å møtes og så veldig kjekk ut og med felles interesser. Men kjente jo at jeg ikke hadde interessen der i det heletatt, og var ærlig på det. Nå har det jo faktisk kommet dit at jeg skal møte han jeg har chattet med i flere uker nå, i morgen. Utrolig nok har samtalen og interessen holdt seg gjennom disse ukene. Så får vi se da. Jeg liker han godt, men man ser jo ikke personligheten skikkelig før man møtes. Og utstrålingen er utrolig viktig for meg. Og så skal nå han like meg også tross alt...😅 Ble langt dette... ikke ment som noen forsvarstale for min egen del, jeg gir blaffen i hva andre syns akkurat der. Men litt generelt så er det en problemstilling som mange nok kommer borti. Og det er jo litt interessant hvor folk setter grensen for hva som er greit og hva som ikke er greit. Ja, da foretrekker jeg heller det. I utgangspunktet så føler jeg det er unaturlig at hun begynner å prate med meg i et sånt omfang at det er naturlig å møtes, hvis hun parallelt har en annen hun liker veldig godt. Runde av bli kjent prosessen med den første før man starter prosessen med en ny da. Nei, leste ikke det andre,men skjønner hva du mener og det finnes selvfølgelig nyanser. Men generelt så tror jeg mange har kontakt med altfor mange samtidig og at det ødelegger egne muligheter. Hvis dama har 2-3 hun snakker med og 2 hun akkurat rundet samtalene av med, mannen har 2-3 han snakker med og 2 han akkurat rundet samtalene av med, så er ingen av de -når det oppstår kontakt med den andre - åpen og nullstilt fra tidligere relasjoner. Jeg tror i alle fall det kun sår frø for en bruk og kast/kald/overfladisk holdning til den/de man møter. I mange tilfeller er personen i tankene - allerede før daten er over - hos Mr. Eller Mrs. Next. Det er jo en haug av folk som har vært på 100 dater og fortsatt ikke har truffet en interessant mann/dame. Da er du enten jævlig sær eller så legger du lista jævlig lavt for hvem du drar på date med 😅 Så blir det selvfølgelig ekstremt mye verre hvis den du er på date med også sjonglerer sex med en haug av folk parallelt - hvis man påstår at man er ute etter noe seriøst. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 18. august 2022 #675 Del Skrevet 18. august 2022 Jr.Garcon skrev (2 timer siden): Ja, da foretrekker jeg heller det. I utgangspunktet så føler jeg det er unaturlig at hun begynner å prate med meg i et sånt omfang at det er naturlig å møtes, hvis hun parallelt har en annen hun liker veldig godt. Runde av bli kjent prosessen med den første før man starter prosessen med en ny da. Nei, leste ikke det andre,men skjønner hva du mener og det finnes selvfølgelig nyanser. Men generelt så tror jeg mange har kontakt med altfor mange samtidig og at det ødelegger egne muligheter. Hvis dama har 2-3 hun snakker med og 2 hun akkurat rundet samtalene av med, mannen har 2-3 han snakker med og 2 han akkurat rundet samtalene av med, så er ingen av de -når det oppstår kontakt med den andre - åpen og nullstilt fra tidligere relasjoner. Jeg tror i alle fall det kun sår frø for en bruk og kast/kald/overfladisk holdning til den/de man møter. I mange tilfeller er personen i tankene - allerede før daten er over - hos Mr. Eller Mrs. Next. Det er jo en haug av folk som har vært på 100 dater og fortsatt ikke har truffet en interessant mann/dame. Da er du enten jævlig sær eller så legger du lista jævlig lavt for hvem du drar på date med 😅 Så blir det selvfølgelig ekstremt mye verre hvis den du er på date med også sjonglerer sex med en haug av folk parallelt - hvis man påstår at man er ute etter noe seriøst. Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 18. august 2022 #676 Del Skrevet 18. august 2022 Cornix skrev (1 time siden): Helt enig! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #677 Del Skrevet 18. august 2022 Jeg synes alt av apper og datingsider bare gjør ting stressende. Jeg kunne ikke funnet noen digitalt, det blir unaturlig og for mye press. Og når man da først snubler over noen man faller for i hverdagen, så blir det et eget stressmoment over det hele. Tenker at han garantert allerede dater, og at jeg er altfor treig og sjenert til å ha sjangs. Nå for tiden bare suller jeg rundt på jobb og håper å se, men er livredd for å snakke med, akkurat han der... lykke til til meg. Så det som tydeligvis er blitt normalt tempo i dag, det er bare så altfor fort for meg. Anonymkode: d3a19...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 20. august 2022 #678 Del Skrevet 20. august 2022 Ble en veldig bra 1. Date i går.🥰 Tiltrekningen var helt klart tilstede fra begge. og vi har begge lyst til å møtes igjen. Men der er jo litt hinder i form av avstand og motsatte barneuker. Og at vi begge er opptatte på hver vår kant. Så må bare håpe at interessen holder seg sterk nok til å overvinne det. Men har virkelig lyst til å bli bedre kjent med han. Lenge siden jeg har møtt en mann jeg liker så godt. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. august 2022 #679 Del Skrevet 20. august 2022 Engel skrev (4 timer siden): Ble en veldig bra 1. Date i går.🥰 Tiltrekningen var helt klart tilstede fra begge. og vi har begge lyst til å møtes igjen. Men der er jo litt hinder i form av avstand og motsatte barneuker. Og at vi begge er opptatte på hver vår kant. Så må bare håpe at interessen holder seg sterk nok til å overvinne det. Men har virkelig lyst til å bli bedre kjent med han. Lenge siden jeg har møtt en mann jeg liker så godt. Så flott. Håper det går veien nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #680 Del Skrevet 20. august 2022 Av ren nysgjerrighet. Er det noen som har deltatt i tråden for å finne kjærligheten fra 2000 og utover, år etter år, men aldri funnet den? Hvilke grep skal du ta? Anonymkode: 36af5...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå