Turkis Sau Skrevet 17. januar 2022 #261 Del Skrevet 17. januar 2022 Angelheart2 skrev (14 timer siden): Ja, hvor kom egentlig de der skolebollene fra? Det syns jeg var kjempeteit, faktisk. Har vært sånn et par sesonger, men mulig det var vanlige Farmen. De har hvertfall fått en kurv med en bolle og en flaske eplejuice som er til den som får besøket. Det har gjort at det ble ekstra kniving om å få dette besøket. I vanlige farmen ble den kurven med bolle og juice satt fram sammen med maten de skal fordele mellom seg til kjempehyttene, mens her virker det som bollene kom litt out of left field, og ble gitt til den som skulle besøke, ikke til kjempene. Rar greie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 17. januar 2022 #262 Del Skrevet 17. januar 2022 Hvis man er med på leiken, så må man tåle streken _____🖊️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2022 #263 Del Skrevet 18. januar 2022 Sett søndagens episode nå, kjedelig at Adam vant, jeg er lei han allerede.. Håper at Mini vinner torpet og kommer tilbake! Ctrl skrev (På 16.1.2022 den 22.34): Folk som er vegetarianere eller veganere som deltar frivillig på melk- og kjøttrestauranten Farmen anno 1921 får ingen sympati fra meg. Skjønner at Strix nesten hvert år har behov for å finne slike deltakere for å skape "underholdning", men jeg synes ærlig talt at slike karakterer er oppbrukt. Det var artig én gang. Kanskje to ganger. Men ikke nesten hver sesong. Enig, blir for forutsigbart liksom Anonymburker skrev (På 16.1.2022 den 22.54): Mange som dømmer henne pga blondt hår og mange plastiske operasjoner. Jeg driter i alt det, jeg har bare ikke sansen for henne Peonjenta skrev (På 16.1.2022 den 23.10): Har aldri verken sett eller hørt om noen av de. Bare Mini, Kjersti G, Shabana, Sofie E og Dorte S. Så 8 stykker er ukjente og sikkert for mange flere enn meg. De kan ikke regnes som kjendiser. Ikke hørt om Heine Totland før? Han har vært kjent mye lengre enn Sofie og er langt mer verdig å kalles en kjendis enn de bloggerne osv synes jeg Trotwood skrev (17 timer siden): Deilig at Mini røyk ut! Hadde egentlig ingenting i mot ham i utgangspunktet, men han ble så ufin og sutrete så fort det var konkurranse, så han hadde ikke vært noe trivelig å ha der. Godt jobba, Adam! 😄 Hvordan sutret han? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2022 #264 Del Skrevet 18. januar 2022 (endret) Haha digger at Mini sa at han visste om torpet allerede 😅 De må slutte å late som at det er en overraskelse, det blir bare for dumt nå etter at konseptet har vart i flere sesonger 🙈 Edit: Ser på torpet nå og gud så kleint det er med Martine der 🙊🙈 Endret 18. januar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. januar 2022 #265 Del Skrevet 18. januar 2022 Maydis8 skrev (På 12.1.2022 den 23.28): Da er det fanken meg på tide at dere lærer dere hva ordet kommer fra og hvorfor det ikke skal brukes! Ærlig talt! Det de prøver å si er at før var Neger lov men ikke N*g*er. Som du kanskje vet er det ikke en max alder på 30 år her inne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2022 #266 Del Skrevet 18. januar 2022 (endret) Håper de gjør det motsatte på neste års torpet kjendis og får inn 3 menn. 3 macho menn på samme gård 😝 Frank Løke, Ole Lukkøye og Jon Arne Riise Endret 18. januar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. januar 2022 #267 Del Skrevet 18. januar 2022 Zenhouse skrev (23 timer siden): Hun er sikkert preget av å ikke ha kontroll på regien/filmingen. Vebjørn er/var redaktør for en kristen avis, og publiserte Muhammed -tegningene for flere år siden. Har måttet leve under stort sikkerhets-regime rundt seg siden da. Han er redaktør for avisen Dagen Turjenta_95 skrev (18 timer siden): Såpass. Ser fort for meg at det kan bli litt ampert mellom han og Niklas, siden han er imot homofilt ekteskap i kirken. Er da mange som er for homofilt ekteskap, men ikke i kirken/synagogen/moskeen o l religiøse bygninger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2022 #268 Del Skrevet 18. januar 2022 Haha så for meg nettopp at Mulla Krekar og Brynjar Meling kom inn som utfordrere 😝 Tenk det ansiktsutrykket på Shabana og så løper hun bort til Krekar og løfter han opp slik at han trekker seg Vet at han er i fengsel i Italia men en syk tanke likevel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. januar 2022 #269 Del Skrevet 18. januar 2022 Nå har jeg sett tirsdagens episode. Blir mye rart i en gruppe med spesielle folk 😂 Cid skrev (2 timer siden): Haha så for meg nettopp at Mulla Krekar og Brynjar Meling kom inn som utfordrere 😝 Tenk det ansiktsutrykket på Shabana og så løper hun bort til Krekar og løfter han opp slik at han trekker seg Vet at han er i fengsel i Italia men en syk tanke likevel 😅 Ha ha 😂😅😅🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2022 #270 Del Skrevet 18. januar 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ha ha 😂😅😅🤣 Da hadde jeg faktisk fått tidenes latterkrampe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. januar 2022 #271 Del Skrevet 18. januar 2022 Tirsdagens program er tilgjengelig på tv2play fra kl 3 i natt, men de fleste ser det jo ikke før i kveld på tv. Derfor har vi regler om ingen spoiling her. Her sitter jeg fremdeles og glor rundt omkring, sveiper innom fb også, og får servert en hendelse fra kveldens episode midt i fleisen av Nettavisen. Hva er det som foregår? Ødelegger media for hverandre med vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 18. januar 2022 #272 Del Skrevet 18. januar 2022 jaeols skrev (16 timer siden): Det blir nok Isak. Sophie Elise er for spe i dette selskapet, virket ikke helt god i klippet vi så i går. Ryker neste gang, bare tafatt. Ja, jeg skjønner hva du mener. Hadde bare vært så kult å sett henne slå med en slegge eller være med noen av de andre jentene på noe skikkelig ''mannfolkarbeid'' f.eks og bare sett henne drite et par minutter i hvordan hun ser ut og slutte med denne overtenkingen som det til stadighet ser ut som hun gjør. Komme litt ut av dette skallet sitt. Hun ser så ukomfortabel og usikker ut nesten hele tiden at jeg nesten synes det blir ukomfortabelt å se på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 18. januar 2022 #273 Del Skrevet 18. januar 2022 Fru Uperfekt skrev (5 timer siden): Han er redaktør for avisen Dagen Er da mange som er for homofilt ekteskap, men ikke i kirken/synagogen/moskeen o l religiøse bygninger. I kirkene er det ikke så mye motstand mot homofili men i de fristilte menighetene derimot, der er det mye motstand. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 18. januar 2022 #274 Del Skrevet 18. januar 2022 Ryddet for spoilere og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. januar 2022 #275 Del Skrevet 18. januar 2022 (endret) 9 hours ago, Cid said: Haha digger at Mini sa at han visste om torpet allerede 😅 De må slutte å late som at det er en overraskelse, det blir bare for dumt nå etter at konseptet har vart i flere sesonger 🙈 Edit: Ser på torpet nå og gud så kleint det er med Martine der 🙊🙈 Jeg synes det er så kleint med den jentegjengen på Torpet 🤔. Jeg likte Mia men nå ønsker jeg å oppløse jentegjengen og at Mia ryker i kamp mot Mini. 😊. Ville helst hatt en av de to ungjentene ut. Men siden det ble Mia som skal i kamp så håper jeg inderlig at hun taper slik at jentegjengen blir oppløst. Liker ikke det at disse tre jentene ønsket å psyke ned Mini slik at han skulle trekke seg. Men i et spill så er det jo lov å gjøre enkelte triks. Men jeg synes ikke noe om det trikset. 🤔 Jeg er blitt ellers mer glad i å se utvelgelser og kamp enn prating og det andre innholdet i farmen programmet. 😄 Endret 18. januar 2022 av Eloise12345 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. januar 2022 #276 Del Skrevet 18. januar 2022 Eloise12345 skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er så kleint med den jentegjengen på Torpet 🤔. Jeg likte Mia men nå ønsker jeg å oppløse jentegjengen og at Mia ryker i kamp mot Mini. 😊. Ville helst hatt en av de to ungjentene ut. Men siden det ble Mia som skal i kamp så håper jeg inderlig at hun taper slik at jentegjengen blir oppløst. Liker ikke det at disse tre jentene ønsket å psyke ned Mini slik at han skulle trekke seg. Men i et spill så er det jo lov å gjøre enkelte triks. Men jeg synes ikke noe om det trikset. 🤔 Jeg håper de får han ut og elsker at de er rotter seg sammen. De gjør det med glimt i øyet. Fått skikkelig sannsen for Marna. Tøff dame. Martine er et underlig vesen, men utrolig søt da. Fått godt inntrykk av Sofie Elise og elsker Shabana, men synes ikke Dorthe gjør en helt god figur. Shabana blir nok en av de første som må ut i tvekamp hvis storbonden ikke tar en mann og det tviler jeg på. Den tar ikke Dorthe hvertfall. Håper på Trine og at hun velger Dorthe, men det er vel for mye å håpe på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. januar 2022 #277 Del Skrevet 18. januar 2022 Eloise12345 skrev (19 minutter siden): Jeg synes det er så kleint med den jentegjengen på Torpet 🤔. Jeg likte Mia men nå ønsker jeg å oppløse jentegjengen og at Mia ryker i kamp mot Mini. 😊. Ville helst hatt en av de to ungjentene ut. Men siden det ble Mia som skal i kamp så håper jeg inderlig at hun taper slik at jentegjengen blir oppløst. Liker ikke det at disse tre jentene ønsket å psyke ned Mini slik at han skulle trekke seg. Men i et spill så er det jo lov å gjøre enkelte triks. Men jeg synes ikke noe om det trikset. 🤔 Jeg er blitt ellers mer glad i å se utvelgelser og kamp enn prating og det andre innholdet i farmen programmet. 😄 Haha, liker at du kaller Marna ungjente, hun er 40 år 😂😂😂 Håper Mia ryker ut jeg også. Selv om jeg liker henne kjempegodt. Men den kleine jentegjengen må bare oppløses, altså! Håper Martine ryker i neste kamp. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. januar 2022 #278 Del Skrevet 18. januar 2022 Mia Gundersen på gården, det blir for mye for min del. For sterke personligheter blir ofte bare en hodepine å se på! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopard Skrevet 18. januar 2022 #279 Del Skrevet 18. januar 2022 Var det ikke litt rart at Adam valgte Mini og begrunnet det med at han tok valget basert på trivsel? De hang jo masse og det virket som de gikk veldig godt sammen. Forstår egentlig at Mini ble litt furt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 18. januar 2022 #280 Del Skrevet 18. januar 2022 Leopard skrev (31 minutter siden): Var det ikke litt rart at Adam valgte Mini og begrunnet det med at han tok valget basert på trivsel? De hang jo masse og det virket som de gikk veldig godt sammen. Forstår egentlig at Mini ble litt furt. Han sa han skulle velge utifra hva de valgte i tvekampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå