Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️


kaffemor

Anbefalte innlegg

Måtte inn og sjekke om du hadde testet nå 🤭 krysser fingrene for test seinere idag eller imorgen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært å tisset nå og håper jeg klarer å holde meg slik at jeg kan teste rundt kl 18 😍 Såå spent 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (4 timer siden):

Testet negativt. Som ventet egentlig 🙈

Jeg har ALDRI fått positiv før 12dpo. Og da var den svaaaaaaak 🤣  🤞 for de neste dagene ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleMy1989 skrev (11 minutter siden):

Jeg har ALDRI fått positiv før 12dpo. Og da var den svaaaaaaak 🤣  🤞 for de neste dagene ☺️

Samme her, så skjønner ikke hvorfor jeg tester så tidlig 😂😂😂 Klarer ikke la vær. Haha! Jeg tenker liksom. Hva hvis? Da vil jeg jo vite det asap. Prøver igjen i morgen tidlig dersom jeg ikke er oppe igjen i natt. Håper jeg slipper det. Pleier jo aldri det til vanlig.. og er helt frisk fra alt av UVI nå pga antibiotikaen 🤞🏻 
 

I natt drømte jeg forresten at jeg fikk positiv graviditetstest. Håper jeg er sanndrømt :ler: 

Ellers har svake mensenmurringer kommet. Det kan være så mangt. Har ikke troa for denne PPen. Har såå lite symptomer. Har da pleid å ha mer stikninger og «strekkinger» tidligere da jeg har vært gravid (mener jeg å huske 🤔). Men likevel spent for testing i morgen 😊🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Fredag blir det vanskelig å teste da jeg er på hyttetur med venner (men «alene» med barna). Ser for meg at det er litt styrete å holde på med test mens barna maser fra dodøren 🙈 Men får se hva det blir til. Pakker med meg tester i hvertfall 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (1 minutt siden):

Krysser fingrene videre 🤞🏼❤️

Takk ❤️🤞🏻 Hvordan er det med deg? Har du testet noe mer?

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (2 timer siden):

Negativ test i dag, 11 DPO 😕 Kjedelig!

Så kjedelig 😒Samme her idag! Vi får krysse fingrene for maibaby 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk dere! Tørr ikke helt slippe jubelen løs enda, må teste litt mer først, men det lover jo absolutt godt 😅❤️ Har sendt mannen på butikken for å kjøpe tester, har bare en babyplanstrimmel igjen. Kan nesten ikke tro det er sant! Var så forberedt på at det skulle ta litt tid denne gangen :sjokk: ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (14 timer siden):

Gratulerer så mye! Blir spennende med flere tester fremover da 😍

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag ny test! Den ble også positiv gitt! Fortsatt ganske svake streker da, men sånn har det vært hver gang for meg frem til over IKM. Men den er tydelig og man ser godt at den er rosa🤞🏻 Håper streken blir sterkere i morgen som er IKM! EE5B5132-548A-43A3-855B-E138C2C578A4.thumb.jpeg.e94d593e62e93d0b3ff4125afc1948f7.jpeg
 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...