Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️


kaffemor

Anbefalte innlegg

Daisy'sDuckling skrev (10 timer siden):

@kaffemor Hihi så spennende å lete etter mulige tegn og symptomer🙊 Selv elsker jeg monster energidrikk og tine iskaffe, og syntes de har smakt annerledes de siste dagene, men jeg har også tenkt tanken at det er pga dårlig samvittighet, i tilfelle det skulle ødelegge sjangsene. Men har lest at det skal gå helt fint i begrensede mengder Blir spennende å se om testen din viser noe i morgen, jeg krysser alt jeg har🤗🤞🏻

Krysser fingrene for at det betyr at vi begge er gravide 😍😍 Når skal du teste? 

Atziri skrev (8 timer siden):

12 uker 😊 Jeg visste at jeg var gravid før testen var positiv. Det kjentes bare helt likt ut som de to forrige gangene. Testen var negativ, men jeg syns jeg kunne skimte en strek. Mannen var sånn jaja, da prøver vi igjen neste måned. Men jeg insisterte på at testen var feil og at jeg var gravid 😅 Testen neste dag var så svak positiv at jeg måtte se på den i rett vinkel for å se strek, men jeg bare visste at det stemte 😊

Ååh gratulerer 😍 Håper det er sånn for meg også 🤞🏻 Men jeg opplevde å bli lurt av kroppen flere ganger da vi prøvde på yngste, så jeg stoler ikke heeelt på kroppen og meg selv 🙈 Lader dog opp til testing i morgen tidlig med antydning til ømme pupper 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kaffemor skrev (1 time siden):

Negativ test i dag, 11 DPO :( 

Åå, men det er enda veldig tidlig! Krysser fingrene for at den viser positiv om noen dager🤞🏻💕 For å svare på spørsmålet ditt så tenker jeg å teste på lørdag. Tror ikke det klaffet denne runden, da vi hadde for mye aksjelegging lenge før EL, og begrenset rundt EL da jeg hadde slitt mannen ut🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (8 timer siden):

Åå, men det er enda veldig tidlig! Krysser fingrene for at den viser positiv om noen dager🤞🏻💕 For å svare på spørsmålet ditt så tenker jeg å teste på lørdag. Tror ikke det klaffet denne runden, da vi hadde for mye aksjelegging lenge før EL, og begrenset rundt EL da jeg hadde slitt mannen ut🙈

Ja egentlig dumt av meg å teste så tidlig, har vel aldri fått positiv test før typ 12 DPO så :ler: Menmen, klarer ikke dy meg heller😊 Har ikke mistet håpet helt enda :hoppe: Krysses det som krysses kan til morgendagens test 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
 

Haha slitt ut mannen 😂😂 Jaja det kan jo også skje :ler: Får porsjonere det godt ut neste måned ;) Krysser fingrene for at det har klaffet for dere uansett 🤞🏻 Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligste jeg har fått er 12dpo, og da er jeg 100% sikker på EL 😁 Så håpet er absolutt ikke ute 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! Er noe med det @LilleMy1989 ! Og jeg tester ikke for EL heller. Men har ganske regelmessig syklus så pleier å stemme 😊

 

Jeg har hatt skikkelig troa lenge egentlig, men merker nå at jeg mister den. Føles på kroppen som at TR er rett rundt hjørnet. Hadde vært veldig flaks å treffe på første forsøk, kan jo ikke forvente det. Men litt skuffet blir man jo uansett ;) Jaja.. blir spennende med test i morgen 💛🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffemor skrev (16 timer siden):

Ja egentlig dumt av meg å teste så tidlig, har vel aldri fått positiv test før typ 12 DPO så :ler: Menmen, klarer ikke dy meg heller😊 Har ikke mistet håpet helt enda :hoppe: Krysses det som krysses kan til morgendagens test 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
 

Haha slitt ut mannen 😂😂 Jaja det kan jo også skje :ler: Får porsjonere det godt ut neste måned ;) Krysser fingrene for at det har klaffet for dere uansett 🤞🏻 Har du noen symptomer?

Da er det enda håp! Krysser fingrene for deg🤞🏻 
 

Haha ja jeg trodde EL skulle være 1 uke før den faktisk var, så når jeg faktisk hadde EL så ble det ikke så mye som jeg hadde håpet😂 Han forsto ikke helt hvor smalt det vinduet er fra egget slippes til når det er for sent, så han ba meg være mer frampå og mase mer hvis vi går inn i en ny PP snart🙈😂

Jeg merker bare jeg er hormonell, og litt ømme brystvorter. Utenom det har jeg hatt noen veldig rare drømmer som føles ekte, og det pleier jeg aldri å ha😳 Leste det kunne ha sammenheng med progesteron?🤔 

Har du noen symptomer?🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerfugl154 skrev (13 timer siden):

Følger spent med og krysser fingrene for deg ☺️🤞🏻

Takk 💛

Daisy'sDuckling skrev (2 timer siden):

Da er det enda håp! Krysser fingrene for deg🤞🏻 
 

Haha ja jeg trodde EL skulle være 1 uke før den faktisk var, så når jeg faktisk hadde EL så ble det ikke så mye som jeg hadde håpet😂 Han forsto ikke helt hvor smalt det vinduet er fra egget slippes til når det er for sent, så han ba meg være mer frampå og mase mer hvis vi går inn i en ny PP snart🙈😂

Jeg merker bare jeg er hormonell, og litt ømme brystvorter. Utenom det har jeg hatt noen veldig rare drømmer som føles ekte, og det pleier jeg aldri å ha😳 Leste det kunne ha sammenheng med progesteron?🤔 

Har du noen symptomer?🥰

 

Jaa mye å sette seg inn i for disse gutta også 😅 Gøy med rare drømmer! Jeg hadde masse rare drømmer rett før jeg fikk positiv test med førstemann! Så kan være et symptom! 🤞🏻

 

Negativ test i morges, 12 DPO. Så regner med at TR kommer til torsdag som vanlig :( Hadde jo ikke regnet med at det skulle klaffe på første forsøk, men man håper jo likevel 😊 Har ikke gitt opp håpet heeelt enda da, men sjangsene er vel ikke akkurat store nå som jeg fikk negativ test i dag 😅🙈 Føles på kroppen som at TR er rett rundt hjørnet også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (5 minutter siden):

Takk 💛

 

Jaa mye å sette seg inn i for disse gutta også 😅 Gøy med rare drømmer! Jeg hadde masse rare drømmer rett før jeg fikk positiv test med førstemann! Så kan være et symptom! 🤞🏻

 

Negativ test i morges, 12 DPO. Så regner med at TR kommer til torsdag som vanlig :( Hadde jo ikke regnet med at det skulle klaffe på første forsøk, men man håper jo likevel 😊 Har ikke gitt opp håpet heeelt enda da, men sjangsene er vel ikke akkurat store nå som jeg fikk negativ test i dag 😅🙈 Føles på kroppen som at TR er rett rundt hjørnet også.. 

Så gøy, håper det er et positivt tegn med rare drømmer her også, i alle fall et tegn på at hormonene er i sving🙊

Så kjedelig med negativ test, men det er vel enda tidlig med 12 DPO? Kan kanskje være falsk negativ, så ikke gi opp håpet💕 

Likevel er det nok viktig å tenke at det går bra uansett! Sjelden det klaffer på første PP ettersom jeg har forstått i alle fall. Så er det jo veldig gøy og spennende med aksjelegging også🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg veldig gjerne følge med fremover! 🌻 Så spennende å prøve på nummer tre! Håper dere slipper å vente lenge før testen viser to streker. Veldig forståelig at det er vanskelig å ikke gå helt inn i bobla. Jeg er inne i min første prøveperiode, og er allerede godt inni bobla allerede! :fnise: Masse lykke til fremover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (18 timer siden):

Så gøy, håper det er et positivt tegn med rare drømmer her også, i alle fall et tegn på at hormonene er i sving🙊

Så kjedelig med negativ test, men det er vel enda tidlig med 12 DPO? Kan kanskje være falsk negativ, så ikke gi opp håpet💕 

Likevel er det nok viktig å tenke at det går bra uansett! Sjelden det klaffer på første PP ettersom jeg har forstått i alle fall. Så er det jo veldig gøy og spennende med aksjelegging også🙊

Ja i teorien kunne det vel fortsatt ha klaffet :) meeen jeg begynte å spotte i går kveld :( Så TR kommer nok i løpet av dagen 😕 Så da går vi inn i PP2 😊

Lykkefrø skrev (17 timer siden):

Her vil jeg veldig gjerne følge med fremover! 🌻 Så spennende å prøve på nummer tre! Håper dere slipper å vente lenge før testen viser to streker. Veldig forståelig at det er vanskelig å ikke gå helt inn i bobla. Jeg er inne i min første prøveperiode, og er allerede godt inni bobla allerede! :fnise: Masse lykke til fremover! 

Så hyggelig at du vil følge! :velkommen: Satser på at PP2 er måneden for meg 💛 og at det klaffer for deg allerede nå 😍 Haha ja den bobla tror jeg er umulig å unngå. Eller som vi tøyset med her inne sist prøverunde - at man hadde prøvepsykose 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Nå ble ting brått litt mer spennende igjen. TR har ikke dukket opp og jeg spottet særdeles lite på dagtid i dag. Litt mer i kveld men fortsatt veldig lite. Da jeg skulle kaste strimmeltesten jeg tok i går ettermiddag nå oppdaget jeg en ultrasvak strek på den. Den er såpass svak at det er umulig å se om det er farge i den eller om det er en skyggestrek, og den er jo uansett lest av etter tiden. Jeg gadd ikke teste i morges på grunn av spottingen, men nå tror jeg kanskje at jeg tar en test i morgen tidlig allikavel :ler: :sjokk: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@kaffemor Herregud så gøy og spennende!!🤩 Kan det være spotting/festeblødning du har hatt de siste dagene? At du hadde EL senere enn forventet? Krysser alt jeg har for at du får en positiv test i morgen❤️🤞🏻

Endret av Daisy'sDuckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan forsåvidt det! Men jeg tror TR kommer nå altså :( Kan vel ikke si annet enn at testen i dag var negativ 😕 Ingen TR enda men spotter litt igjen nå. IKM er i dag. Jeg pleier egentlig å våkne til TR så den er litt forsinket. Litt rar TR denne gangen. Mulig jeg har en kjemisk da kanskje 🤷‍♀️ Det forklarer de to strekene som plutselig var der på den gamle testen.. 

Men jeg tror uansett det er på tide å innse at PP1 er tapt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såå spennende det har blitt her!! :bond: Håper tanta holder seg unna, og at strekene på gamle testen viser seg å være babystreker! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn... når man i utgangspunktet er litt lei seg/skuffet for at det ikke er klaffet og da må ha mensen i tillegg :ler: litt kjipt det der. Som en ekstra straff for at kroppen ikke spilte på lag liksom 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...