Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 9 måneder senere...

Hei 😊 Hvordan går det? Håper alt gikk bra videre i gravidteten og at du nå har en frisk og fin baby? 🥰 hvis du har lyst til å dele litt om hvordan livet som trebarnsmor er vil jeg gjerne høre 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Glemte litt av dagboken 😅


Her går alt strålende! Fødte en frisk liten gutt i slutten av april. Synes livet som 3-barnsmor er veldig veldig fint. Det er klart litt slitsomt når jeg er alene med alle 3, men jeg synes egentlig lillebror har sklidd inn i familien på en fin måte. Nå har jo jeg litt avstand på alle tre da, det er 4 år mellom lillebror og storesøster, og 3 år mellom storesøster og storebror. Synes det har vært veldig fin aldersforskjell og søsknene er veldig opptatt av lillebror ❤️Jeg trenger ikke å være redd for at de er for hardhendte med han ettersom de er såpass store og jeg kan faktisk få dem til å se litt etter han eller leke med han på babygymmen mens jeg går på do, fikser noe etc. Veldig greit 🙏🏻

Står alt bra til med deg? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre 🥰 Og så deilig at alt har gått så bra med tanke på søsken 💜 Her har det også gått veldig fint. Tre år mellom storesøster og lillebror. Var spent på sjalusi, men det her gått over all forventning. Litt voldsomme koser av og til, men det blir bedre og bedre der også .Litt tøft å være aleine med de når hun ikke får ha meg med i leken så mye som hun vil, men å amme mens man leker på et bord har blitt en løsning 😅 Han er bare to mnd så det går seg nok mer til etter hvert 😊 

jeg har alltid hatt et ønske om tre barn, men vi slet så voldsomt med søvn med første. Så nå vil vi se hvordan det blir med lillebror og søvn først. Men jeg tenker mye på hvor hektisk det evt blir med tre, når jeg syns det er mer enn nok å være aleine med to 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...