Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️


kaffemor

Anbefalte innlegg

CD4 PP1!
 

Da er TR i gang for fullt og ikke mange dagene igjen til vi skal starte prøvingen! Ææ jeg veksler mellom å glede meg veldig til å tenke at vi er helt gale som skal igang igjen når jeg er så fersk i den nye jobben. Jeg håper nesten litt at det ikke klaffer denne mnd da jeg da kanskje ikke får fullført vårens semester på videreutdanningen min. Men samtidig så ordner ting seg som oftest på et vis. Karrieremessig er det ikke optimalt med en ny graviditet og baby, men privat passer det perfekt. Og det passer vel aldri sånn helt på alle områder uansett, så tenker vi bare skal hoppe i det ❤️ Og det kan jo ta tid dette her.. Like greit å komme i gang :) gleder meg til å hoppe inn i prøvebobla for fullt igjen ❤️ For aller siste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar nei. Er jo typisk at det klaffer fortere når man kjenner at det eeeegentlig ikke passer helt optimalt 😂

Men som du sier så gjør det jo sjeldent det!

Er litt skrekkblandet fryd ja. Og spesielt når man gjør det for siste gang. Jeg tenkte her om dagen at wow.. jeg skal aldri få se en positiv graviditetstest igjen! Og jeg skal aldri mer på ultralyd! Som er for å se etter foster i hvertfall.

og om ikke lenge til skal jeg aldri mer kjenne spark i magen. Det er virkelig vemodig og rart. Noen ting blir man nok aldri helt ferdig med kjenner jeg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig vemodig og rart. Kan tenke meg jeg kommer til å stresse over det. At jeg vil pause tiden osv. slik jeg kjenner meg selv rett 😅 Men noen ting er fint at er for siste gang også. Jeg er blant annet i en skikkelig god treningsrutine nå. Aldri vært i så god form som jeg er i nå tror jeg. De siste årene har jeg hatt masse motivasjon. Litt kjipt å vite at alt det skal rives ned ved en ny graviditet. Såklart verdt det, men ja. Litt demotiverende på treningsfronten nå 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se deg tilbake! Masse lykke til denne PPen, krysser fingrene😍🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (På 23.7.2022 den 21.54):

Så gøy å se deg tilbake! Masse lykke til denne PPen, krysser fingrene😍🤞🏻

Så hyggelig å se deg her! Er alt bra med deg? ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes lengste TR! Blødd i 6 dager nå 🥶 I morgen har jeg lovet ungene en tur i badeland så håper TR takker for seg i løpet av natten 😅🤞🏻 Såå klar for å komme i gang med PP1 nå 😀 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffemor skrev (21 minutter siden):

Så hyggelig å se deg her! Er alt bra med deg? ❤️

Alt bra her, tusen takk som spør!🙊 Fikk ei lita jente i begynnelsen av juli, som vi storkoser oss med💗 

Hvordan går det med deg?😍 blir spennende å følge deg fremover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (På 25.7.2022 den 0.31):

Alt bra her, tusen takk som spør!🙊 Fikk ei lita jente i begynnelsen av juli, som vi storkoser oss med💗 

Hvordan går det med deg?😍 blir spennende å følge deg fremover! 

Ååh gratulerer så mye 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10 PP1

TR er over men vi har ikke helt kommet i gang med aksjeleggingen enda.. EL er sånn ca på søndag. Så vi bør starte å legge inn aksjer snart. Men man kommer liksom ikke i riktig stemning til slikt når man er på hytta med storfamilien 😅 Reiser hjem lørdag, så vi må finne en løsning allikevel dersom det skal bli noe av denne PPen😊

Da vi prøvde på våre to barn kjørte vi alltid strategien om å legge inn aksjer annenhver dag fra TR slutt og frem til IKM. Jeg har aldri testet etter EL, men har stabile sykluser og kjenner godt på kroppen når EL er. Men det blir altså litt sånn ca da, spesielt når man skal telle DPO. Denne strategien har funket godt tidligere. Jeg har blitt gravid ganske raskt, men har dessverre også opplevd to SA. Tiden frem til 12 uker er derfor ganske så nervepirrende.
 

Jeg er også spent på hvordan det blir denne runden. Jeg er jo blitt noen år eldre, så må regne med at det tar litt mer tid denne gangen. Blir spennende for en særdeles utålmodig sjel :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får stoppe på en rasteplass, gi ungene hver sin skjerm og ha dere bak en utedo i mens :ler: 

Hadde vært en festlig historie om hvordan minsten ble til :nigo: 

Men støtter deg i å ikke drive med EL testing. Det har ikke jeg heller orket å styre med. Kun litt med førstemann, og da ble jeg lettere kokko i hue altså :sjenert: 

Du får prøve å tenke at da har du opplevd de SA som var «din kvote» og satse på at det går bedre denne gangen. Men de ukene frem til uke 12 er uansett grusomme :bond: vet ikke om jeg er glad eller trist for at jeg aldri skal oppleve det igjen :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere er i gang🥰 krysser fingrene for dere! Blir spennende å følge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (23 timer siden):

Dere får stoppe på en rasteplass, gi ungene hver sin skjerm og ha dere bak en utedo i mens :ler: 

Hadde vært en festlig historie om hvordan minsten ble til :nigo: 

Men støtter deg i å ikke drive med EL testing. Det har ikke jeg heller orket å styre med. Kun litt med førstemann, og da ble jeg lettere kokko i hue altså :sjenert: 

Du får prøve å tenke at da har du opplevd de SA som var «din kvote» og satse på at det går bedre denne gangen. Men de ukene frem til uke 12 er uansett grusomme :bond: vet ikke om jeg er glad eller trist for at jeg aldri skal oppleve det igjen :klo: 

Hahaha det første der :hoho: Hørtes jo… romantisk ut :fnise: Vi fikk lagt inn aksjer i går, fikk flashback til tenårene da jeg fortsatt bodde hjemme. Ble veldig bevisst på knirkete seng osv. Haha! Greit at vi skal hjem i morgen ettermiddag :ler: 

Ja får prøve å tenke det. Men også være forberedt psykisk på at det kan skje igjen. Man unngår vel ikke at det er en nervepirrende tid. Og uansett hvordan det blir er det verdt det ❤️ 

elinoooor skrev (11 timer siden):

Så gøy at dere er i gang🥰 krysser fingrene for dere! Blir spennende å følge 

Takk ❤️ Fint å endelig være i gang igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12 og EL krampene har kommet! La ikke inn aksjer i går, men nå er vi på vei hjem så i kveld blir det en innsats 😁 Tipper EL er i dag eller i morgen. 

🤞🏻

 

Denne ferien har vært så fin! Barna har vært så greie og lekt så fint sammen. Merker stor forskjell fra i fjor sommer, hvor mye mer vi voksne fikk slappet av og de gjorde litt ting selv. Skulle tro jeg da ble mindre keen på en liten en igjen og heller nyte det at jeg får slappet av mer. Men neida. Denne ferien har bare fått meg til å bli enda mer sikker på at familien først er komplett med en liten baby til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en koselig dagbok 🥰 Du skriver så fint! Gratulerer med ny jobb! Blir spennende dette her 🤩
Jaggu er vi helt likt på syklusdag ja! Og familieferie på hytten med utfordringer med aksjelegging 😂 

Hvilke symptomer på eggløsning har du? Har du ganske stabil syklus og vet ca dag? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (10 timer siden):

For en koselig dagbok 🥰 Du skriver så fint! Gratulerer med ny jobb! Blir spennende dette her 🤩
Jaggu er vi helt likt på syklusdag ja! Og familieferie på hytten med utfordringer med aksjelegging 😂 

Hvilke symptomer på eggløsning har du? Har du ganske stabil syklus og vet ca dag? 😊

Åh så koselig sagt ❤️ Tusen takk 🥰

Ved EL pleier jeg å ha mye kramper, litt øm og noen ganger EL-slim. Har veldig stabil syklus egentlig, på 26 dager. Litt korte sykluser med andre ord, noe som er kjipt ellers men helt greit akkurat når man prøver :ler: Hva med deg? 

CD 13 og I følge appen er EL i dag :hoppe: Det kan jo også stemme med symptomer, hadde mange kramper i går. Vi la inn aksjer i går kveld og legger nok også inn i dag. 

Det er også siste feriedagen i dag. Skikkelig vemodig. Skulle ønske vi hadde en uke til 😅 Heldigvis liker jeg både arbeidsoppgavene og kollegaene mine godt, så det blir sikkert fint å starte på igjen. Eneste jeg ikke har savnet er stresset 😅 Vil dog tro at DPO-land går litt raskere når det er hverdag enn ferie, så prøver å trøste meg med det! Nå skal den siste feriedagen nytes med barna hjemme (og med «litt» klesvask :hoho:). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 DPO i dag 🙏🏻 La galskapen begynne😂

Legger inn aksjer i dag også bare sånn i tilfelle siden jeg ikke tester etter EL. Så blir det litt roligere tempo med annenhver dag de neste dagene. Det kan jo bli litt mye 😅😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så «deilig» å være i DPO🤭 Krysser alt jeg har for en positiv test!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (5 timer siden):

Så «deilig» å være i DPO🤭 Krysser alt jeg har for en positiv test!🥰

Jaa veldig! 🙏🏻 Og tusen takk❤️ Håper du koser deg på hytta 😊 

2 DPO og hverdagen er igang igjen etter ferien. Nyter en litt roligere jobbuke før kaoset begynner neste uke. Deilig når mange fortsatt har ferie og ting er litt roligere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (1 time siden):

Jaa veldig! 🙏🏻 Og tusen takk❤️ Håper du koser deg på hytta 😊 

2 DPO og hverdagen er igang igjen etter ferien. Nyter en litt roligere jobbuke før kaoset begynner neste uke. Deilig når mange fortsatt har ferie og ting er litt roligere 😊

Takk for det❤️ Dagene går litt ekstra fort når man er på hytta

Ja, det forstår jeg godt!🙈 Det er jo deilig det når man har hatt ferie og man kan starte litt rolig og ikke alt kaoset med engang🥰🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (På 1.8.2022 den 17.23):

1 DPO i dag 🙏🏻 La galskapen begynne😂

Legger inn aksjer i dag også bare sånn i tilfelle siden jeg ikke tester etter EL. Så blir det litt roligere tempo med annenhver dag de neste dagene. Det kan jo bli litt mye 😅😂🙈 

Haha kjenner meg igjen 😂 Her blir vi begge fort lei når det blir så hyppig 🙈 Så her ble det bare på lørdag og søndag. Dere ligger godt an med aksjelegging da 🤞🏼🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...