Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️


kaffemor

Anbefalte innlegg

kaffemor skrev (11 minutter siden):

Det er litt sånn... når man i utgangspunktet er litt lei seg/skuffet for at det ikke er klaffet og da må ha mensen i tillegg :ler: litt kjipt det der. Som en ekstra straff for at kroppen ikke spilte på lag liksom 🙈

Enig! Det er liksom dobbel straff 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa også blir man liksom minnet på det hele tiden også, at det ikke gikk. Kraftige kramper nå 🙈 
 

Menmen! Skal kose meg med vin og spekemat i helgen i det minste 😊😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å søke på drømmejobben... har derfor valgt å hoppe over denne prøveperioden. Hvis jeg skulle være så heldig å få den utsetter vi nok prøvingen til sommeren igjen. Skikkelig vanskelig valg og jeg har gått sikkert 100 runder med meg selv. Men vi får se. Det er en vanskelig jobb å få, så mest sannsynlig starter prøvingen igjen i oktober 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det skjønner jeg er et fryktelig vanskelig valg ja! Uansett hvilken vei det bærer, så blir tiden fremover veldig spennende.  Krysser fingrene for at utfallet blir slik du ønsker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:
Liten oppdatering her! 
Jeg har blitt innkalt til intervju! Skal neste uke. Håper bare at det blir avklaringer slik at jeg rekker neste EL dersom jeg ikke skulle få jobben :ler: Så vi slipper å eventuelt hoppe over to PP! Men aller helst merker jeg at jeg håper jeg får jobben.. faktisk! 
 

🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er det avklart og det blir ny jobb i steden for ny baby 🤩 får se om det blir en liten attpåklatt etterhvert i stedet ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Hei! Lenge siden jeg har oppdatert her. Nå har jeg jobbet 5 mnd i den nye jobben og jeg elsker den! Er så godt å kjenne på at man er på riktig sted. Veldig spennende og utrolig hektisk jobb.

Snakket litt med mannen i går om å begynne å tenke på å starte å prøve igjen. Kjenner at jeg begynner å bli klar for å prøve på siste baby og dermed gjøre familien komplett ❤️ det har gått overraskende greit å utsette med et års tid, men nå gleder jeg meg til å starte igjen ❤️ Vi tenkte å starte opp prøvingen i august og satse på vår/sommerbaby🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy at dere skal prøve på sistemann 😍 

Er en virkelig spennende tid. Selv om sistemann ikke har poppet her enda og jeg er drittlei og aldri skal gjøre dette igjen :fnise: så kjenner jeg at det er litt vemodig å aldri skulle kjenne på spenningen med graviditetstester og alt som følger med. På er plan blir man aldri ferdig tror jeg.

Merker det på noen venninner også. Ei som jobber i bhgen og har sønnen i samme klasse som eldstemann er helt ute av seg hver gang ho ser meg nå. Jeg kommer daffende utslitt og ser ut som ei tjukk utslitt kråke og ho bare: aaaawwww se på dæ. Ikke lenge igjen nå! 
Jeg derimot: 🥵🥵

Lyser lang vei at ho har lyst til å kaste seg over meg og megakose magen :ler: Heldigvis har ho selvkontroll! :ler:  Dagens avsporing i noen andres dagbok :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 28.6.2022 den 22.56):

Ååå så gøy at dere skal prøve på sistemann 😍 

Er en virkelig spennende tid. Selv om sistemann ikke har poppet her enda og jeg er drittlei og aldri skal gjøre dette igjen :fnise: så kjenner jeg at det er litt vemodig å aldri skulle kjenne på spenningen med graviditetstester og alt som følger med. På er plan blir man aldri ferdig tror jeg.

Merker det på noen venninner også. Ei som jobber i bhgen og har sønnen i samme klasse som eldstemann er helt ute av seg hver gang ho ser meg nå. Jeg kommer daffende utslitt og ser ut som ei tjukk utslitt kråke og ho bare: aaaawwww se på dæ. Ikke lenge igjen nå! 
Jeg derimot: 🥵🥵

Lyser lang vei at ho har lyst til å kaste seg over meg og megakose magen :ler: Heldigvis har ho selvkontroll! :ler:  Dagens avsporing i noen andres dagbok :plystre:

Haha alltid velkomment med avsporing i min dagbok i hvertfall ❤️ Og ja, enig. Veldig rart å skulle gå i gang for aller siste gang. Ser for meg at jeg kommer til å være helt på tuppa etter hvert utviklingssteg også når nummer 3 forhåpentligvis kommer. Og okke og oie meg for at hen blir større 🙈 

Da har jeg ordnet meg folat, så nå er preppingen i gang 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er endelig ferien i gang ❤️ Startet ferien i går ettermiddag, og nå er vi godt innlosjert på hytta for de kommende to ukene. Blir helt fantastisk å bare daffe rundt, kose meg med ungene og lese andre ting en fag 😍 Det siste halve året har vært helt ekstremt på mange måter, med ny jobb og videreutdanning. Misforstå meg rett, det har vært helt utrolig spennende også, og jeg er veldig takknemlig og glad for hvordan livet er akkurat nå. 
 

Startet ferien med sykdom for både ungene og meg. Synes ofte det er sånn, at når man er skikkelig sliten og har hatt en veldig stressende periode - så blir man syk når man endelig kan slappe av?😅 Husker det ofte var sånn i studietiden, etter eksamen 😅

 

Litt spent på hvordan det blir med prøving og forhåpentligvis graviditet den kommende tiden. Det vil nok fortsatt være like hektisk på jobb fremover, håper jeg takler begge deler. Samtidig kan jeg ikke vente til det blir mindre å gjøre på jobb med å starte å prøve.. da får vi aldri kommet igang med prøvingen tror jeg 🙈 Det positive er vel at jeg kanskje unngår den verste prøvebobla når det er så hektisk og jeg har mye annet å tenke på? Lov å håpe :ler: Synes prøvetiden er veldig gøy men også ganske altoppslukende. Var det de siste to gangene i hvertfall ❤️ veldig veldig rart at dette er siste gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg snakket med en kompis som har 3 barn som rådet meg til å ikke prøve på nummer 3, fordi det er så hektisk med 3 barn. Tydelig at jeg tenker mye på dette :ler: Må si det bekymrer meg litt å skulle gå fra 2 til 3 barn. Ting fungerer så bra nå, barna leker godt sammen og blir mer og mer selvstendig for hver dag som går. Samtidig så kjenner jeg på hele meg at flokken ikke er komplett enda, det føles så riktig med en baby til i familien. Så får det heller bli litt kaos da ❤️ 
 

Ellers ligger jeg fortsatt rett ut med sykdom. Ungene er i farta heldigvis, og mannen er frisk. Så nå håper jeg at jeg også snart er over kneika slik at ferien kan starte for alvor 🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruFiolett skrev (1 time siden):

Her var dagboka di ja😍 Gleder meg til å følge med! 🥰

Så hyggelig, velkommen skal du være ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...